Siemens SX836X02ME - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens SX836X02ME op Kieskeurig.nl.

Jeroen 13-06-2020

Super!

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Hele fijne vaatwasser, ruim ingedeeld en de besteklade vinden wij ideaal. Mooi verlicht van binnen en een handig lampje aan de buitenkant om te zien dat de vaatwasser nog bezig is of al klaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronette 02-06-2020

Ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Mooie strakke vormgeving. Veel ruimte. Fijne besteklade. Blijft wel vochtig na het eco-programma. Vooral plastic bakjes etc. We drukken nu de knop extra drogen in. Is dat eco?? Verder prima.

René 05-04-2020

Alles past er in

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Heerlijke grote vaatwasser met separate besteklade. Doordat het bestek apart in een lade ligt is er veel meer ruimte om pannen en borden kwijt te kunnen. Het aparaat is stil en in de standaard gebruikte ECO-stand wordt alles schoon met een minimaal energieverbruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Octavia 31-03-2020

Siemens vaatwasser iQ300

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Fijne vaatwasser, zeer ruim, veel verschillende programma's en een zeer functionele besteklade. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BasK 02-03-2020

Bevalt uitstekend

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Minder stil dan verwacht (open keuken) maar wel erg ruim en wast zeer goed af. Heeft wel altijd het exra droog programma nodig anders is de vaat te nat. Inbouw was goed te doen en het varioscharnier zorgt ervoor dat hij (of zij ....) geweldig past. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Adriana 11-02-2020

Zeer stil

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Fantastische vaatwasser zeer stil en maakt alles goed droog. Dit na 15 jaar een Miele doet deze zeker aan onze verwachtingen. En een meevaller is zeker de prijs t.o.v een Miele [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Patrick 09-02-2020

Vaatwasser Siemens

Zeer tevreden.
Eerder hadden wij een Miele.
Dit is echt een openbaring.
Eindelijk schone, super schone vaat !!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dijkstra 26-01-2020

Ruime en stille volledig geintegreerde vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Een mooie, ruime, praktische en vooral ook stille vaatwasser. Deze vaatwasser is makkelijk in gebruik met diverse programma's. We zijn zeer tevreden en willen deze vaatwasser u zeker aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans 25-11-2019

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Fine ruime vaatwasser, makkelijk dat je kan instellen dat deze zichzelf uitschakeld, helaas blijft er bij sommige programmas wel nat achter [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Barry 29-10-2019

Werkt super mooie inrichting

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Wast alles goed schoon. Heeft een mooie indeling van binnen waardoor je echt veel kwijt kan. Ben er erg blij mee en zou hem zo weer aanschaffen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erik 03-07-2019

geweldige alleskunner

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Sinds 1 maand in gebruik en super tevreden over het wasresultaat. Veel verschillende programma's, stille werking [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonnyS 27-05-2019

Ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Mooie ruime vaatwasser die geschikt is voor een hogere keuken met een lage plint. De blauwe verlichting in de vaatwasser is erg mooi. Zorgt voor een mooie schoon resultaat zonder veel herrie. Dit was voor ons van belang omdat de keuken niet apart van de woonkamer is.

Laura1985 30-12-2018

Fijne ruime en stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX836X02ME

Onze oude vaatwasser gaf er na 13 jaar de brui aan. Deze als vervanging online bestelt. De besteklade bovenin is erg fijn! Ook ideaal dat wijnglazen nu in de vaatwasser kunnen. Het blauwe licht erin is leuk, maar meer een gimmick.