Samsung DW60M6070IB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60M6070IB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Anoniem 07-08-2021

Tot dusver dik tevreden !!!!

Geschreven voor: Samsung DW60M6070IB

We hebben de nieuwe vaatwasser nog niet zo lang (2 weken), maar zijn dik tevreden over de werking. Eerst wel wat negatieve reviews gelezen, maar na wat speurwerk zijn dit steeds dezelfde 3 mensen die dit commentaar geven (ik zeg niet dat hun commentaar onterecht is), verder gezocht en meer positieve reviews gevonden en hierdoor tot aankoop overgegaan. Tot dusver sluiten wij ons aan bij de positieve reviews, alles wordt prima schoon en droog en ook de besteklade bevalt ons prima.
Kortom de machine bevalt ons echt prima, ook de besteklade gaat prima ( al hebben we wel het bestekmandje van de oude bewaard in geval dat het niet beviel ).
Oorspronkelijk gepost op Samsung Netherlands

Louis L 30-03-2021

Heb nog nooit zoveel met de hand afgewassen

Geschreven voor: Samsung DW60M6070IB

De besteklade is onpraktisch en kost te veel ruimte voor de tweede lade. De tweede lade is onpraktisch door de onhandige bodem indeling. Wijnglazen enzo kunnen niet hangen, alles staat los Tegen elkaar.
Uitgebreide mogelijkheden. Maar een halve machine gebruikt ook veel water. Gelukkig voor mij zit er een stand Automatisch op.
Oorspronkelijk gepost op Samsung Netherlands