Samsung DW60M6070IB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60M6070IB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

e******@h********** 11-04-2022

Voordelige vaatwasser met zeer uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung DW60M6070IB

Degelijk apparaat dat goed past in mijn IKEA Metod keuken, goed instelbare rekken voor diverse soorten van borden, pannen, glazen. Ben ook heel blij met besteklade, waardoor alles goed en vlekvrij wordt afgewassen. Een grote keuze uit diverse wasprogramma's en ook uitgestelde afwas (nachtelijke - goedkoper tarief) is in deze machine beschikbaar. Kortom zeer uitgebreid, overzichtelijk en goed te bedienen. Maakt ook weinig geluid, waardoor er nog gewoon nagetafeld kan worden, terwijl de afwasmachine zijn werkzaamheden doet.

Pluspunten

• Instellen van diverse lade's
  • Besteklade i.p.v. bestekkorf
  • Eenvoudig in gebruik
  • Uitgestelde start/timer

Minpunten

• energie gebruik

Jet Gunst 03-03-2021

Slechte keuze!

Geschreven voor: Samsung DW60M6070IB

In Coronatijd deze vaatwasser gekocht, enerzijds een ‘gedwongen’ keuze vanwege onze Ikea Metod keuken, anderzijds vanwege snelle levering en online beschikbaarheid in Lockdown.

Eenmaal in gebruik is de vaatwasser echt NIET fijn. De spoelarmen hebben een mindere spanbreedte dan de diagonale breedte, gevolg: de spullen in de hoekjes wassen niet schoon.
Verder is de vaat maar matig schoon, ondanks het gebruik van het langste/warmste programma. En dat terwijl wij de meeste spullen al even voorspoelen voor het de vaatwasser in gaat.
Ook na een aantal wasbeurten zit er al een bepaalde viezigheids aanslag op de binnenzijde van de deur.
De afwas is niet droog na afloop.. en verder is de indeling echt dramatisch slecht. Lijkt zo leuk, die verstelbare opties. Maar wij hebben gewone dinerborden, die sowieso niet passen in de normale stand. Gevolg is; standaard die een 5 cm hoger verplaatsen. Gevolg is veel te weinig ruimte in de middelste lade qua hoogte en passen wat hogere drinkglazen er niet is.

Kortom; vreselijk veel spijt van deze aankoop. En aan u de tip: niet doen!!

Minpunten

• Wast slecht
  • Niet droog
  • Onhandige indeling