Samsung DW60M6070IB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60M6070IB op Kieskeurig.nl.

Anoniem 07-08-2021

Tot dusver dik tevreden !!!!

Geschreven voor: Samsung DW60M6070IB

We hebben de nieuwe vaatwasser nog niet zo lang (2 weken), maar zijn dik tevreden over de werking. Eerst wel wat negatieve reviews gelezen, maar na wat speurwerk zijn dit steeds dezelfde 3 mensen die dit commentaar geven (ik zeg niet dat hun commentaar onterecht is), verder gezocht en meer positieve reviews gevonden en hierdoor tot aankoop overgegaan. Tot dusver sluiten wij ons aan bij de positieve reviews, alles wordt prima schoon en droog en ook de besteklade bevalt ons prima.
Kortom de machine bevalt ons echt prima, ook de besteklade gaat prima ( al hebben we wel het bestekmandje van de oude bewaard in geval dat het niet beviel ).
Oorspronkelijk gepost op Samsung Netherlands

Louis L 30-03-2021

Heb nog nooit zoveel met de hand afgewassen

Geschreven voor: Samsung DW60M6070IB

De besteklade is onpraktisch en kost te veel ruimte voor de tweede lade. De tweede lade is onpraktisch door de onhandige bodem indeling. Wijnglazen enzo kunnen niet hangen, alles staat los Tegen elkaar.
Uitgebreide mogelijkheden. Maar een halve machine gebruikt ook veel water. Gelukkig voor mij zit er een stand Automatisch op.
Oorspronkelijk gepost op Samsung Netherlands

Jet Gunst 03-03-2021

Slechte keuze!

Geschreven voor: Samsung DW60M6070IB

In Coronatijd deze vaatwasser gekocht, enerzijds een ‘gedwongen’ keuze vanwege onze Ikea Metod keuken, anderzijds vanwege snelle levering en online beschikbaarheid in Lockdown.

Eenmaal in gebruik is de vaatwasser echt NIET fijn. De spoelarmen hebben een mindere spanbreedte dan de diagonale breedte, gevolg: de spullen in de hoekjes wassen niet schoon.
Verder is de vaat maar matig schoon, ondanks het gebruik van het langste/warmste programma. En dat terwijl wij de meeste spullen al even voorspoelen voor het de vaatwasser in gaat.
Ook na een aantal wasbeurten zit er al een bepaalde viezigheids aanslag op de binnenzijde van de deur.
De afwas is niet droog na afloop.. en verder is de indeling echt dramatisch slecht. Lijkt zo leuk, die verstelbare opties. Maar wij hebben gewone dinerborden, die sowieso niet passen in de normale stand. Gevolg is; standaard die een 5 cm hoger verplaatsen. Gevolg is veel te weinig ruimte in de middelste lade qua hoogte en passen wat hogere drinkglazen er niet is.

Kortom; vreselijk veel spijt van deze aankoop. En aan u de tip: niet doen!!

Minpunten

• Wast slecht
  • Niet droog
  • Onhandige indeling