Bosch SME65N00EU - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

efdn 28-05-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen beschik ik over deze vaatwasser en oh, wat ben ik blij met en tevreden over deze vaatwasser. Hij is superstil, het wasresultaat is prima, ook is de vaat droog. Kortom, na vier jaar ellende met een Bauknegt (nieuwe machine) nu weer terug naar mijn oude vertrouwde goede merk Bosch. Deze machine kan ik zeker aanraden.

lniem 22-12-2013 Product maand in bezit

Machine is bijzonder stil en wast prima schoon. Een minpuntje vinden wij het drogen. Dit hebben wij opgelost door 's avonds aan te zetten en de nacht open te laten staan. De volgende ochtend is de vaat dan goed droog.

fedi 11-11-2013 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasmachine die stil is en goed wast. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar die is vast ook prima.

Tevreden23 03-09-2013 Product paar dagen in bezit

Een prachtige en vooral stille vaatwasser. De duurzaamheid kan ik uiteraard nog niet beoordelen maar ik verwacht, omdat het een Bosch is, dat dat geen probleem zal zijn.

Tevreden23 22-12-2013

We hebben de vaatwasser nu enkele maanden in gebruik en we zijn bijzonder tevreden. Hij is ontzettend stil en dat komt goed uit want hij zit in de open keuken in het laatste kastje waar de woonkamer begint.