Bosch SME65N00EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SME65N00EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

efdn 28-05-2014
Geschreven voor: Bosch SME65N00EU

Sinds een paar dagen beschik ik over deze vaatwasser en oh, wat ben ik blij met en tevreden over deze vaatwasser. Hij is superstil, het wasresultaat is prima, ook is de vaat droog. Kortom, na vier jaar ellende met een Bauknegt (nieuwe machine) nu weer terug naar mijn oude vertrouwde goede merk Bosch. Deze machine kan ik zeker aanraden.

lniem 22-12-2013
Geschreven voor: Bosch SME65N00EU

Machine is bijzonder stil en wast prima schoon. Een minpuntje vinden wij het drogen. Dit hebben wij opgelost door 's avonds aan te zetten en de nacht open te laten staan. De volgende ochtend is de vaat dan goed droog.

fedi 11-11-2013
Geschreven voor: Bosch SME65N00EU

Prima vaatwasmachine die stil is en goed wast. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar die is vast ook prima.

Tevreden23 03-09-2013
Geschreven voor: Bosch SME65N00EU

Een prachtige en vooral stille vaatwasser. De duurzaamheid kan ik uiteraard nog niet beoordelen maar ik verwacht, omdat het een Bosch is, dat dat geen probleem zal zijn.

Tevreden23 22-12-2013

We hebben de vaatwasser nu enkele maanden in gebruik en we zijn bijzonder tevreden. Hij is ontzettend stil en dat komt goed uit want hij zit in de open keuken in het laatste kastje waar de woonkamer begint.