De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FSB52617Z op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Gosse 21-06-2022

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Sinds een paar dagen eigenaar van een zeer goede vaatwasser geluidstil en de vaat komt er schoon uit.

Robert 21-04-2022

Erg blij met onze nieuwe AEG vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds twee weken hebben we een nieuwe keuken en daar hoort onze AEG vaatwasser ook bij. We zijn er erg blij mee, er is geen mooier geluid dan het geluid van een werkende vaatwasser in de avonduren… Als we een minpunt moeten noemen: de bovenste korf biedt wat weinig mogelijkheden om schaaltjes te kunnen bergen.

Rob 20-04-2022

Afwas met plezier!

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

De VW paste precies in de oude opening. Na ontvangst binnen een uurtje in bedrijf! Hij is nog zuiniger dan zijn voorganger!

Anoniem 13-10-2021

Schone afwas

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Hij wast heel schoon vergeleek mijn thee glazen in de kast met de eerste keer gewassen theeglas..niet te geloven wat een verschil ..heb gelijk alle kopjes en glazen in de nieuwe machine gezet en gewassen.
Kan nu ook zien dat de machine klaar is , deur springt open. Veel mogelijk heden met instellingen , kortom ik ben zeer tevreden.

Janusz 11-07-2021

Blij

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Makkelijk om te inhaleren. Tot nu werk perfect. De machine loopt stil en heeft functionele programma's.

Marjan 18-12-2020

Zeer slechte keuze

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Een bijzonder gammel apparaat. Speciale constructie en handeling nodig om de bovenkorf in te schuiven en de deur dicht te krijgen. Zeeeeer ontevreden. Na diverse keren bellen en mailen kwam de technicus dan kosteloos kijken. De AEG technicus gaf notabene zelf aan dat het een bekend probleem is dat de fabriek onderkent maar zo vindt horen. Hij zei dat de NL technici van AEG het daar niet mee eens zijn maar er helaas niet veel aan kunnen doen. Het gebruiksgemak is dus zeer laag, slecht.

Pluspunten

Minpunten

• Instabiel
  • Bovenkorf heel wiebelig
  • Sluit slecht

Marjan 15-12-2020

Slechte keuze!

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Een gammel apparaat. Vooral bovenkorf zeer instabiel. Moet via speciale handeling naar binnen geschoven worden om vaatwasser dicht te kunnen doen. Zelfs de eigen technici vinden dit niet horen maar fabriek vindt van wel. Ik raad dit product af.

Hartog 30-03-2020

Niet de beste keuze

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Nadat mij whirlpool vaatwasser het begeven heeft heb ik deze aangeschaft, volgens de beschrijving 44DB ... nou. Mijn whirlpool was stil vergeleken met deze brommende vaatwasser, monteur erbij gehaald, zei dat dit normaal was bij deze goedkope vaatwassers van AEG. Ook tijdens het wassen lukt het of het stormt en onweert in de vaatwasser.
Door dunne bliklagen is deze vaatwasser zeer remourig.

Afvoerpomp vervangen en bitumen op het blik geplakt door de monteur, gebrom
Bij aanzetten iets minder maar nog steeds hoog volume, hele vaatwasser trilt en lijkt of hij wil opstijgen.

Pluspunten

• Mooi digitaal display

Minpunten

• Veel lawaai
  • Door donkere korf erg donker in de vaatwasser