De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FSB52617Z op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s********@h********* 17-08-2023

Nooit AEG meer kopen

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Grote spijt dat ik het heb gekocht!
Hij is instabiel
Deur sluit niet makkelijk dicht en ook het openen is stroef en zwaar
Vaat niet altijd goed schoon
Service van AEG is waardeloos

Marjan 18-12-2020

Zeer slechte keuze

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Een bijzonder gammel apparaat. Speciale constructie en handeling nodig om de bovenkorf in te schuiven en de deur dicht te krijgen. Zeeeeer ontevreden. Na diverse keren bellen en mailen kwam de technicus dan kosteloos kijken. De AEG technicus gaf notabene zelf aan dat het een bekend probleem is dat de fabriek onderkent maar zo vindt horen. Hij zei dat de NL technici van AEG het daar niet mee eens zijn maar er helaas niet veel aan kunnen doen. Het gebruiksgemak is dus zeer laag, slecht.

Pluspunten

Minpunten

• Instabiel
  • Bovenkorf heel wiebelig
  • Sluit slecht

Hartog 30-03-2020

Niet de beste keuze

Geschreven voor: AEG FSB52617Z

Nadat mij whirlpool vaatwasser het begeven heeft heb ik deze aangeschaft, volgens de beschrijving 44DB ... nou. Mijn whirlpool was stil vergeleken met deze brommende vaatwasser, monteur erbij gehaald, zei dat dit normaal was bij deze goedkope vaatwassers van AEG. Ook tijdens het wassen lukt het of het stormt en onweert in de vaatwasser.
Door dunne bliklagen is deze vaatwasser zeer remourig.

Afvoerpomp vervangen en bitumen op het blik geplakt door de monteur, gebrom
Bij aanzetten iets minder maar nog steeds hoog volume, hele vaatwasser trilt en lijkt of hij wil opstijgen.

Pluspunten

• Mooi digitaal display

Minpunten

• Veel lawaai
  • Door donkere korf erg donker in de vaatwasser