ETNA OM871ZT - Reviews

70 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
59 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM871ZT op Kieskeurig.nl.

6,7

sj van stuijvenberg 21-11-2020

Geruisloos en snel op temperatuur

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

een mooie tijdloze oven die in ieder interieur (Keuken) past, zowel modern als wel rustiek.
Na ca 5 min temp van 200 graden bereikt (max 250 graden) daarnaast ook nog een snelle opwarm instelling mogelijk.
Opvallend stil.
Prijs kwaliteit een dikke voldoende.

Pluspunten

• snel op temperatuur.

Officiele reactie van Atag 23-11-2020

Beste heer/mevrouw Van Stuivenberg,

Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat deze oven van ETNA zo goed bevalt en wij wensen u dan ook nog veel bakplezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Erna 10-01-2020

Veel ruimte, makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

We hebben gekozen voor een ETNA oven omdat de vorige bij 3 à 4 keer gebruik per week 25 jaar is meegegaan! De oven is heel makkelijk in te stellen met draaiknoppen, de oven is ruim, heeft genoeg ruimte voor 2 verdiepingen met 2 lasagne schalen naast elkaar. Ingestelde temperatuur is binnen enkele minuten bereikt. we hebben bewust gekozen voor een oven zonder timer, daadoor is de prijs nog lager. Goede prijs-kwaliteit verhouding dus, dik tevreden !

Pluspunten

• ruim
  • makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Erna,

Wat een eer dat je wederom voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. Dat deze ook maar weer de 25 jaar mag volmaken :-) Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier ervan.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Jeremy 24-11-2019

Super basic oven

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Product gekocht in de keukenzaak als onderdeel van de keuken. In de omschrijving staat hetelucht oven maar je meot heel goed zoeken als je er achter wilt komen dat dit niet exclusief hete lucht is maar dat de enige stand is hete lucht met grill van boven. Dit is voor een oven van deze prijs echt heel erg verassend. Daarnaast zit er geen timer op, een timer kost 1 euro bij de action, dit konden ze vast wel zonder al te veel moeite inbouwen. Dit is uiteraard mijn eigen schuld, ik had niet aan moeten nemen dat er tegenwoordig nog ovens gemaakt werden van deze prijs waar geen timer op zit. Uiteindelijk veel geld kwijt om dit apparaat alsnog te laten vervangen door een normale oven

Minpunten

• Geen timer
  • Geen hete lucht stand
  • Slecht geadverteerd

Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Beste Jeremy,
Bedankt voor je review. Het is zeker niet prettig, dat je met de aankoop van deze oven andere verwachtingen had.
We doen ons best zo uitgebreid mogelijk te zijn in de specificaties van onze apparatuur.
Hopelijk is de nieuwe oven helemaal naar wens.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA