Bosch Serie 8 CBG675BS3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 CBG675BS3 op Kieskeurig.nl.

Carlos 22-08-2021

Super oven

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CBG675BS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven aangeschaft ivm oude combi-oven aan vervanging toe was. Ik het begin even wennen, ivm dat er geen magnetron functie op zit, maar wat een geweldige super oven is deze Bosch oven. Alles, maar dan ook alles komt veel lekkerder uit deze oven. GEWLDIGE OVEN!!!!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Sjoerd 21-08-2020

Bakoven met klasse!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CBG675BS3

Een fijne oven met veel functies. Bakt goed en heerlijk brood. De zelfreiniging werkt perfect. Daarom gemakkelijk schoon te houden / te maken.

Pluspunten

• bakt erg goed
  • fraai design

Minpunten

Mary en Karel 25-01-2019

Snelle energie zuinige oven.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CBG675BS3

Deze oven is ter vervang van onze Bosch Quantum speed combimagnetron aangeschaft. Nu zult u verbaasd zijn, geen magnetron meer? Iwij hebben de gok genomen en juist gegokt. De producten zijn iets langer onderweg dan in de magnetron, maar de bak resultaten zijn on overtroffen. Voorverwarmen is bijna niet nodig, en na gebruik schoonmaken een fluitje van een cent, en gaat het toch eens mis dan heeft de oven zijn eigen reiniging stand. Wij vinden het een top product.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com