AEG KME761000B - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KME761000B op Kieskeurig.nl.

Jan 01-05-2018

Gebruiksvriendelijke combi-magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000B

Bij inrichting nieuwe keuken gekozen voor AEG-apparatuur. Met als risico dat er altijd een van de apparaten is waar je wat minder tevreden over bent. Dat is bij ons niet het geval. Prima spul, mooi, degelijk en goed werken. En voor deze magnetron geldt: ook nog eens heel gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Mooi
  • Gebruiksvriendelijk
  • Doet wat 'ie moet doen

Minpunten

• luchtstroom voorkant

Gerard 05-11-2019

Zo uitgebreid, dat hij onwerkbaar is.

Geschreven voor: AEG KME761000B

De oven heeft zoveel instellingen dat het niet meer in te stellen is. Wat te denken van konijn in mosterdsaus of een hele gans of Frankische noedelschaal.
Een gewone knop voor functie, temperatuur en tijd zit er niet op. De toetsen zijn grijs op zwart zodat je een zaklantaarn nodig heb om de juiste toets te vinden.
In een tl buizen showroom lijkt het wel wat en na enig zoeken krijg je ook je gerecht wel goed uit de oven. Maar geef mij maar gewoon drie draaiknoppen.

Pluspunten

• Na lang zoeken goed resultaat

Minpunten

• Veel te veel onnodige instellingen
  • Toetsen heel moeilijk leesbaar

Angela 01-07-2018

Mooi en ruim

Geschreven voor: AEG KME761000B

Wij waren direct weg van het mooie strakke design in zwart!. Daarnaast is hij voor een combi bijzonder ruim en makkelijk te bedienen. De mogelijkheden zijn enorm en het zal nog wel even duren voordat alles is uitgeprobeerd.
Mooi apparaat en een blikvanger in de keuken.

Pluspunten

• design
  • ruimte
  • veel mogelijkheden
  • eenvoudige bediening
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niets

Gea Baak 12-05-2018

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: AEG KME761000B

voldoet aan alle verwachtingen. zeer gebruiksvriendelijk en goede resultaten, zowel voor het ovengedeelte als de magnetron

Nicole 01-05-2018

Fijne compacte oven.

Geschreven voor: AEG KME761000B

Gekozen voor deze compacte oven voor erbij. Mooi design. Genoeg mogelijkheden. Jammer dat voor deze maat geen pyrolysereiniging bestaat.

• Mogelijkheden
  • Als extra oven prima

Minpunten

• Geen pyrolysereiniging

Hero 07-03-2021

Mooi apparaar

Geschreven voor: AEG KME761000B

Mooie ruime combi-oven. Eindelijk kunnen we op zondag broodjes bakken voor ons alle 4 tegelijk en met 2 hongerige pubers komen we er niet meer met 2 per persoon.
Ook de warmhoudfunctie en bordenwarmfunctie worden regelmatig gebruikt.

Angelina 06-03-2021

Bakken met plezier

Geschreven voor: AEG KME761000B

Geweldige oven, 1e x een cake geprobeerd heerlijk die programma’s en wat een eindresultaat verbluffend mooie structuur en perfecte smaak of die bij de bakker vandaan komt. Ook de ovenschotel mooi goudbruin en de broodjes mooi vers gebakken. De magnetron functie verwarmt goed en snel nu 1 week in gebruik echt dik tevreden!

Noci 08-02-2021

Ruime combioven

Geschreven voor: AEG KME761000B

Nieuwe keuken betekende nieuwe apparaten voor ons. We zijn erg blij met deze combioven zeer ruime opties tot en met vele functies om gerechten klaar te maken. Op de inhoud heb ik me verkeken. Dacht eerst dat het best klein zou zijn. Gelukkig valt dit heel erg mee. Het is diep en breed genoeg voor 4 personen.
Waar ikzelf helemaal blij mee ben is de kwaliteit. De roosters aan de zijkant, waar de platen ingeschoven worden, zitten vast met normale en stevige schroeven ipv plastic dopjes. (dit zat bij de vorige)
Bijna een maand in gebruik en het is een feest om zelf pizza's te maken met de kinderen. Super aankoop.

Richard 07-02-2021

Bakken als een chef!

Geschreven voor: AEG KME761000B

Deze oven is echt een aanrader! Wel even de instructies goed doornemen (internet geeft goede info). Maar ik ben er blij mee!!

Mboehlee 04-02-2021

Magnetron is teleurstellend

Geschreven voor: AEG KME761000B

Oven werkt prima, echter de magnetron verwarmt zo ongelijkmatig dat de ene kant bevroren blijft en de andere kant kookt. Vlgs fabrikant moet je dan lager vermogen gebruiken. Mijns inziens mist het product een draaiplateau. Mocht je van magnetronpopcorn houden....dat lukt niet.

Kapot door slechte kwaliteit 18-01-2021

Fragiele plastic sluiting in ovendeur

Geschreven voor: AEG KME761000B

Na een week brak de plastic sluiting in de ovendeur bij een normaal dagelijkse handeling: het uithalen van de bakplaat. Daardoor werkt de magnetron niet meer, en ook de hetelucht niet. Enige optie volgens AEG is volledig vervangen van ovendeur a 200 euro op eigen kosten. Ik heb de oven een week. En vrees ervoor dat de vervangen deur ook snel zal sneuvelen, omdat de (plastic!) kwaliteit zeer onder de maat is.

Minpunten

• Plastic sluiting in ovendeur

Gerret 06-01-2021

Prettige combi-magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000B

Zowel de oven als de magnetron werken prima.
Begrijpelijke menu-opties.
Display helder en goed afleesbaar.

Jean-Paul 19-12-2020

Matig

Geschreven voor: AEG KME761000B

Onverlichte tiptoetsen maken bediening 's avonds erg lastig, oven blijft vochtig na gebruik, frame trilt hoorbaar mee tijdens verwarmen

Jij 17-12-2020

Top

Bediening zeer eenvoudig
Even doorlezen en je weet wat dit topmodel in huis heeft
Wij gebruiken hem dagelijks voor alle doeleinden
Alleen de tiptoetsen zijn
niet verlicht jammer

Peter 24-11-2020

Onzichtbaar bedieningspaneel

Geschreven voor: AEG KME761000B

Bedieningspaneel is niet verlicht en moet met een lamp bijschijnen. Tenzij je gezellig al je verlichting aanhebt.

Nien 20-11-2020

Fijne combi oven

Geschreven voor: AEG KME761000B

Hele fijne oven. Ik schrok van alle functies. Dacht dat leer ik nooit. Maar het menu is handzaam en gebruikersvriendelijk dus top! Bijna elke dag wel in gebruik.

Arno 08-11-2020

Het duo staat heel netjes in onze nieuwe keuken

Geschreven voor: AEG KME761000B

We hebben 2 exact dezelfde combi hetelucht ovens / magnetron. Dit was de enige die volledig zwart was en zonder chroom strip. Staat heel netjes in combinatie met de zwarte wasbak en zwarte quooker. De ovens zijn heel stil en lijken heel degelijk. Het klinkt alsof de ovens alles zonder enige moeite doen. Alle vorige magnetrons en heteluchtovens die we hadden maakten een stuk meer herrie.
Het menu was in het begin wel even wennen.

Peetje1969 10-08-2020

Nog nooit zo'n slechte magnetron/oven gehad

Geschreven voor: AEG KME761000B

De magnetron doet er lang over om iets te verwarmen. Volgens monteur kon ik het beste een diep bord omgekeerd gebruiken om daar het product op te leggen om te verwarmen, dit werkt niet bij een babyfles. die past er dan niet meer tussen. En kon ik beter alleen de 1000 watt gebruiken en dan de tijdsduur verkorten, dit om waarschijnlijk wel een goede reden.
De oven bakt niet gelijkmatig, achterin blijft het gerecht bleek. Ik kon het beste alleen de onderste laag gebruiken en alleen de functie "hete lucht". Beetje raar voor een oven met meerdere functies. Ook het ontdooien werkt niet zoals ik gewend was. Helaas zijn keukenapparaten niet in te ruilen, want anders deed ik dit onmiddellijk.

jacmar6367 28-03-2020

deugdelijke oven/ magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000B

Goede oven/magnetron met heldere menu structuur. In functionaliteit scoort deze laag omdat het toetsdisplay niet verlicht is en daardoor slecht afleesbaar.

Gezin met 3 Pizza-pubers 22-03-2020

AEG laat je niet in de steek?

Geschreven voor: AEG KME761000B

Wij hebben AEG apparatuur gekozen bij de aanschaf van onze keuken bij de Keukenloods. De AEG combimagnetron KME761000B bevalt prima alleen binnen de garantietermijn van 2 jaar bleef er condens op het venster achter en stopte even later de magnetron ermee. Na even googelen bleek dit een bekend probleem en kwam de monteur dit euvel snel kosteloos verhelpen. Verder staat mijn oven op ooghoogte achter mijn kookplaat. Sta ik te koken en is de oven aan dan sta ik echt behoorlijk op de tocht. Verder maakt de oven best wat lawaai.