De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS361000M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Michiel 08-12-2022

Middelmatig magnetron design

Geschreven voor: AEG KMS361000M

De oven is niet geschikt om boven in kast te monteren. Je moet boven op de draaiknop kunne kijken. De tekens op de draaiknop zijn niet goed zichtbaar.

Nicole 07-06-2022

Uitmuntend

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Uitstekende combi-oven. Gemakkelijk te bedienen en uitmuntend kookresultaat. Mooi design. Past uitstekend in onze keuken.

sue 30-10-2020

mooie oven maar met nadelige details

Ik was blij met de aanschaf maar na korte tijd niet meer. Dat is om 2 redenen:
1. Mijn oven hangt hoog in de keuken. De keuzeknop met opties heeft geen verlichting en is alleen van bovenaf zichtbaar. Kortom, als de oven hooggeplaatst staat, is dit heel onhandig
2. De deur heeft 2 deurhaakjes die ervoor zorgen dat de magnetron werkt. Deze zijn echter van plastic en dus erg fragiel. Voor gebruik van magnetron moet je volgens de instructies in de handleiding de metalen ovenplaten en rekken verwijderen. Hierbij raak je al snel de deurhaken. Bij al een lichte tik tegen de deurhaak, breekt die af. Is mij al 2x overkomen. Dan werkt de magnetron niet meer, en moet je de hele ovendeur laten vervangen en dat is erg kostbaar! Dus kies bij dit soort ovens een model met metalen deurhaken!

Hageric 21-08-2020

Nooit meer

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Nu voor de tweede keer in 18 maanden stuk. De eerste keer is de kapotte vervangen na 4 keer de monteur te hebben gezien. Dit is nu nog geen jaar geleden en deze week hield magnetron er weer op. Geeft een raar geluid waardoor je hem direct weer uitzet en verwarmd niets. We hebben alle Apparaten van AEG via onze keuken leverancier (Tulp). We gaan nu waarschijnlijk weer 4 keer een monteur van AEG zien voordat het wordt opgelost. Kwaliteit is slecht.

Mariskadb 27-05-2020

Fijne oven maar niet snel

Geschreven voor: AEG KMS361000M

De ovenis super fijn en makkelijk in gebruik! Echter is opwarmen een dingetje, dit duurt gauw 10 min voor 200°

staindeweg 17-10-2019

Mooie afwerking en produckt

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Mooie afwerking moet even wennen met de vorige deze knoppen kun je wegdrukken zodat het een geheel word en makkelijk te reinigen de binnenkant