AEG KMS361000M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS361000M op Kieskeurig.nl.

margriet 01-03-2019

slechter dan een microgolf v 50 euro vd lidl

Geschreven voor: AEG KMS361000M

de grootste frustratie van onze nieuwe keuken. De microgolf zorgt constant vr nog koude en toch aangebrande gerechten

Tante li 09-12-2020

Teleurgesteld

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Binnen twee jaar vocht in de deur. Deze is vervangen en na 3 maanden foutcode dat de deur niet goed sluit. Tevens maakt hij ook steeds meer kabaal bij voorverwarmen.

• Vocht in de deur

sue 30-10-2020

mooie oven maar met nadelige details

Ik was blij met de aanschaf maar na korte tijd niet meer. Dat is om 2 redenen:
1. Mijn oven hangt hoog in de keuken. De keuzeknop met opties heeft geen verlichting en is alleen van bovenaf zichtbaar. Kortom, als de oven hooggeplaatst staat, is dit heel onhandig
2. De deur heeft 2 deurhaakjes die ervoor zorgen dat de magnetron werkt. Deze zijn echter van plastic en dus erg fragiel. Voor gebruik van magnetron moet je volgens de instructies in de handleiding de metalen ovenplaten en rekken verwijderen. Hierbij raak je al snel de deurhaken. Bij al een lichte tik tegen de deurhaak, breekt die af. Is mij al 2x overkomen. Dan werkt de magnetron niet meer, en moet je de hele ovendeur laten vervangen en dat is erg kostbaar! Dus kies bij dit soort ovens een model met metalen deurhaken!

Hageric 21-08-2020

Nooit meer

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Nu voor de tweede keer in 18 maanden stuk. De eerste keer is de kapotte vervangen na 4 keer de monteur te hebben gezien. Dit is nu nog geen jaar geleden en deze week hield magnetron er weer op. Geeft een raar geluid waardoor je hem direct weer uitzet en verwarmd niets. We hebben alle Apparaten van AEG via onze keuken leverancier (Tulp). We gaan nu waarschijnlijk weer 4 keer een monteur van AEG zien voordat het wordt opgelost. Kwaliteit is slecht.

Eric 31-05-2020

Redelijk voor zijn prijs, maar magnetron zeer slecht

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Het is een redelijke oven voor zijn prijs. Niet erg degelijk gebouwd, plastic nokjes die erg gemakkelijk afbreken ne de oven dan onbruikbaar maken. Grootste frustratie is de magnetronfunctie. Die is erg slecht. Etenswaren worden zeer ongelijk verwarmd. Zelfs op 100 watt is na korte tijd een deel al gekookt terwijl een ander stuk nog bevroren is. Het lijkt wel of de magnetron helemaal niet draait en maar een deel van een bord bestraalt

Pluspunten

• Gelijkmarig werkende oven
  • Goedkoop

Minpunten

• Matige bouwkwaliteit
  • Onbruikbare magnetronfunctie
  • Niet altijd begrijpelijk in gebruik

Mariskadb 27-05-2020

Fijne oven maar niet snel

Geschreven voor: AEG KMS361000M

De ovenis super fijn en makkelijk in gebruik! Echter is opwarmen een dingetje, dit duurt gauw 10 min voor 200°

Harald 01-01-2020

Kan beter

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Ik heb de oven nu 1 jaar. En hij doet prima zijn werk.
Echter zit er nu vocht in het glas van de deur.
De knoppen zijn eenvoudig, maar het is niet te zien welke stand hij staat.
Je moet letterlijk bij schijnen om dit te zien.
Kloktimer instellen is raar.

Minpunten

• timer instellen
  • slecht te lezen knoppen

staindeweg 17-10-2019

Mooie afwerking en produckt

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Mooie afwerking moet even wennen met de vorige deze knoppen kun je wegdrukken zodat het een geheel word en makkelijk te reinigen de binnenkant

Gijs 24-08-2019

AEG KMS361000M

Geschreven voor: AEG KMS361000M

Prima combi-oven, warmt erg snel op, redelijk diep van binnen waardoor er meerdere broodjes of pizza’s tegelijk in kunnen. Tijdsklok instellen vind ik wel wat omslachtig, verder mooi design en degelijke plaat/rooster. Enige minpunt is dat de oven met afkoelen relatief veel geluid maakt waardoor het lijkt of de oven nog aanstaat.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Veel binnenruimte

Minpunten

• Maakt relatief veel lawaai met afkoelen
  • Alarm/klok instellen wat omslachtig