AEG BSE792220M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BSE792220M op Kieskeurig.nl.

8,9

Scootlady 20-08-2020

Koken zoals ik nog nooit gekookt heb.

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Alles wat je maakt is zoveel lekkerder. Ik heb een beenham met sous vide gedaan. Hij was nog nooit zo mals.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

bertzw 02-01-2020

Met m'n tijd mee.

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Onlangs de beslissing genomen over te stappen op een stoomoven. Aangezien ik regelmatig ook brood bak, leek me het een goede stap. Het werken met een stoomoven is/was dus volkomen nieuw voor me. Gelukkig is de bediening "intuïtief" en levert het werken met het apparaat geen onoverkomelijke problemen op. Wel heb ik gemerkt dat er eindeloos veel mogelijkheden zijn, dus het zal nog wel even duren voordat ik alles helemaal door heb. Het ontbreken van een kookboek bij de levering van de oven heb ik als een gemis ervaren. Eigenlijk zit ik er nog steeds op te wachten, maar bij het contact wat ik om die reden ook had met uw klantendienst werd me verteld dat het wel ZES weken kan duren..... Hoewel ik dat teleurstellend vond, slaagde de uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkster erin mijn onvrede weg te nemen door me te wijzen op de mogelijkheid een kookcursus in Zwolle te volgen om de fijne kneepjes van het apparaat onder de knie te krijgen. Daarmee slaagde ze erin (ze had een aparte naam, Anjuli, als ik het goed schrijf) mijn irritatie over het nog ontbreken van het kookboek om te zetten in een positief gevoel. Ben vast van plan de cursus te gaan volgen! Al-met-al vind ik het een fantastisch, degelijk, praktisch en ook nog eens mooi apparaat wat ik iedereen kan aanbevelen!
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl