AEG BSE792220M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BSE792220M op Kieskeurig.nl.

8,9

J. Luijpen 13-05-2018

Super tevree met AEG

Geschreven voor: AEG BSE792220M

In onze nieuwe keuken kozen wij voor AEG combi-stoomoven, vaatwasser (met lift), inductiekookplaat, koolkast en afzuigkap. Het schitterende design, het bedieningsgemak en het zuinige energiegebruik en de aantrekkelijke prijsstelling gaven daarbij de doorslag.
Nu we de keuken ruim een haf jaar in gebruik hebben kunnen we stellen dat onze hoge verwachtingen ruim zijn overtroffen. Daaro. Zeer tevree over AEG.

Pluspunten

• Desing
  • Gebruiksgemak
  • Prijs - kwaliteitsverbouding
  • Koken is weer een feestje

Minpunten

• We hadden dit veel eerder moeten doen

Mylène 22-03-2017

Alleskunner voor in de keuken

Geschreven voor: AEG BSE792220M

De mogelijkheden van deze stoomoven zijn enorm uitgebreid, vervangt eenvoudig de reguliere oven en je magnetron.
Door de vele opties, niet alleen stomen maar ook bakken, grillen, regenereren, het vooraf instellen van favorieten zodat je eenvoudig je eigen programma's kan maken bespaar je ook tijd.
Een kwestie van het eten voorbereiden en vervolgens de stoomoven zijn werk laten doen.
Door de enorme ruimte is het ook mogelijk om meerdere gerechten tegelijk te bereiden, denk aan groente, risotto en vlees in één keer. Tussentijds dingen bijvoegen is ook een optie indien wenselijk.
Hij geeft zelf aan wanneer hij gevuld moet worden maar ook wanneer reiniging noodzakelijk is.
Door de bereiding met stoom blijven veel meer vitamines bewaard en blijft je voedsel zijn originele smaak behouden

Pluspunten

• Gezond door behoud van vitamines
  • Veel opties
  • Ruimte
  • Tijdbesparend

Henk Zegers 12-04-2021

ruime oven groter dan ik had

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Ik heb deze oven aangeschaft omdat deze met stoom kan bereiden, en bakken, ik heb hem 4 dagen verschillende soorten groente gestoomd , ik had een 3 lagen stoomapparaat, 4 jaar , maar de oven geeft een intensere smaak aan de groentes, pizza programma, ook beter dan de oude oven van Bosch, en dit was een goeie, deze nieuwe oven heeft een zeer goede isolatie geeft een intense hitte bij pizza bereiding, ik ben instellingskok, met veel ervaring, vlees bereiden gaat ook perfect, ik ga hier nog veel plezier mee beleven. Henk Zegers

Pluspunten

• stomen/ sousvidebereidingen
  • Pizza/ verschillende, bakprogamma,s
  • goede resultaten met termometer bereidingen

Scootlady 20-08-2020

Koken zoals ik nog nooit gekookt heb.

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Alles wat je maakt is zoveel lekkerder. Ik heb een beenham met sous vide gedaan. Hij was nog nooit zo mals.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

bertzw 02-01-2020

Met m'n tijd mee.

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Onlangs de beslissing genomen over te stappen op een stoomoven. Aangezien ik regelmatig ook brood bak, leek me het een goede stap. Het werken met een stoomoven is/was dus volkomen nieuw voor me. Gelukkig is de bediening "intuïtief" en levert het werken met het apparaat geen onoverkomelijke problemen op. Wel heb ik gemerkt dat er eindeloos veel mogelijkheden zijn, dus het zal nog wel even duren voordat ik alles helemaal door heb. Het ontbreken van een kookboek bij de levering van de oven heb ik als een gemis ervaren. Eigenlijk zit ik er nog steeds op te wachten, maar bij het contact wat ik om die reden ook had met uw klantendienst werd me verteld dat het wel ZES weken kan duren..... Hoewel ik dat teleurstellend vond, slaagde de uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkster erin mijn onvrede weg te nemen door me te wijzen op de mogelijkheid een kookcursus in Zwolle te volgen om de fijne kneepjes van het apparaat onder de knie te krijgen. Daarmee slaagde ze erin (ze had een aparte naam, Anjuli, als ik het goed schrijf) mijn irritatie over het nog ontbreken van het kookboek om te zetten in een positief gevoel. Ben vast van plan de cursus te gaan volgen! Al-met-al vind ik het een fantastisch, degelijk, praktisch en ook nog eens mooi apparaat wat ik iedereen kan aanbevelen!
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Debbie 01-05-2018

grote stoom over, beste keuze ooit!

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Het is een kwestie van 'omdenken' je oude gewoontes en van manier van koken afleren en de oven te gaan gebruiken bij de bereiding van je dagelijkse maaltijden. Er is eigenlijk niets dat deze oven niet kan. Na de (gratis) AEG workshop te hebben gevolgd heb ik het laatste steuntje in de rug gekregen om er echt mee aan de slag te gaan om voornamelijk de diverse stoomfuncties dagelijks te gaan gebruiken. Je heb je pan(nen) niet meer nodig voor alles wat je voorheen in water gaar kookte, dat kan allemaal in deze oven, alsook bakken en braden, heerlijk! En uiteraard de 'gewone' oven functies zoals hete lucht en grillen gaat ook perfect. Echt een aanrader en een aanwinst voor in onze keuken!

JC 22-03-2017

Heerlijke gezonde gerechten snel maken zonder omkijken

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Middels een kookworkshop kennis kunnen maken met de stoomoven van AEG. Geleerd dat je diverse onderdelen van het gerecht tegelijk in 1 schaal, maar ook in afzonderlijke pannen kunt bereiden met de stoomoven. Na de voorbereidingen heb je daarna je handen vrij. Het menu is heel gebruiksvriendelijk en geeft ook kookinstructies en recepten indien gewenst. Het resultaat is heerlijk eten!

Pluspunten

• duidelijk menu
  • recepten geprogrammeerd
  • gebruiksvriendelijk
  • vormgeving
  • reinigen

Joy 21-03-2017

Veelzijdig en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: AEG BSE792220M

De AEG stoomoven is een ontzettend veelzijdige oven die alle functies van een normale oven combineert met stoom/vocht. Hierdoor kun je alle voor de hand liggende ingrediënten stomen, zoals zalm, spinazie, aardappelen, maar je kunt er ook in bakken, brood en yoghurt maken, wekken en de maaltijd van de vorige dag regenereren.
Doordat stoom alle ingrediënten intact laat, heb je nooit last van verlepte groente en kun je (ondanks andere bereidingstijden) alle ingrediënten bij elkaar doen. De oven heeft ook heel veel verschillende programma's, zodat je niets zelf in de gaten hoeft te houden en de oven al het werk doet.

Pluspunten

• Alles tegelijkertijd bereiden
  • Geen verlepte groente
  • Veel programma's voor de juiste bereiding
  • De oven doet al het werk
  • Alle smaken blijven in het eten

Minpunten

• Beslaan van de ovendeur
  • Afnemen van de oven na afloop
  • Relatief dure aanschaf

Janneke 21-03-2017

Smaakvol eten, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Wat een mooi gebruiksvriendelijk apparaat. Smaak van het eten is super vers en lekker. Je houdt tijd over doordat je niet hoeft te roeren e.d. Heel slimappataat met extreem veel opties
Ideaal voor de thuis/hobbykok maar ook voor mensen die juist niet zo van in de keuken staan houden. Ik raad het zeker aan!!!!

Pluspunten

• Smaakvol eten
  • Makkelijk in gebruik
  • Heel veel opties

MvL 20-03-2017

Snel een heerlijke maaltijd bereiden

Geschreven voor: AEG BSE792220M

Zonder dat je erbij hoeft te blijven kan je een heerlijke maaltijd in deze stoomoven maken.
Wij hebben vooraf zalm met wat groentes
Hoofdgerecht was diamandhaas, alles in 1x in de oven en alles tegelijk.
Met veel smaak

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Veel keus

Minpunten

• Watertand bijvullen na een gerecht