AEG BSE792220M - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JC 22-03-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke gezonde gerechten snel maken zonder omkijken

Middels een kookworkshop kennis kunnen maken met de stoomoven van AEG. Geleerd dat je diverse onderdelen van het gerecht tegelijk in 1 schaal, maar ook in afzonderlijke pannen kunt bereiden met de stoomoven. Na de voorbereidingen heb je daarna je handen vrij. Het menu is heel gebruiksvriendelijk en geeft ook kookinstructies en recepten indien gewenst. Het resultaat is heerlijk eten!

Pluspunten

• duidelijk menu
  • recepten geprogrammeerd
  • gebruiksvriendelijk
  • vormgeving
  • reinigen

Mylène 22-03-2017 Product paar dagen in bezit

Alleskunner voor in de keuken

De mogelijkheden van deze stoomoven zijn enorm uitgebreid, vervangt eenvoudig de reguliere oven en je magnetron.
Door de vele opties, niet alleen stomen maar ook bakken, grillen, regenereren, het vooraf instellen van favorieten zodat je eenvoudig je eigen programma's kan maken bespaar je ook tijd.
Een kwestie van het eten voorbereiden en vervolgens de stoomoven zijn werk laten doen.
Door de enorme ruimte is het ook mogelijk om meerdere gerechten tegelijk te bereiden, denk aan groente, risotto en vlees in één keer. Tussentijds dingen bijvoegen is ook een optie indien wenselijk.
Hij geeft zelf aan wanneer hij gevuld moet worden maar ook wanneer reiniging noodzakelijk is.
Door de bereiding met stoom blijven veel meer vitamines bewaard en blijft je voedsel zijn originele smaak behouden

Pluspunten

• Gezond door behoud van vitamines
  • Veel opties
  • Ruimte
  • Tijdbesparend

Joy 21-03-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig en makkelijk te bedienen

De AEG stoomoven is een ontzettend veelzijdige oven die alle functies van een normale oven combineert met stoom/vocht. Hierdoor kun je alle voor de hand liggende ingrediënten stomen, zoals zalm, spinazie, aardappelen, maar je kunt er ook in bakken, brood en yoghurt maken, wekken en de maaltijd van de vorige dag regenereren.
Doordat stoom alle ingrediënten intact laat, heb je nooit last van verlepte groente en kun je (ondanks andere bereidingstijden) alle ingrediënten bij elkaar doen. De oven heeft ook heel veel verschillende programma's, zodat je niets zelf in de gaten hoeft te houden en de oven al het werk doet.

Pluspunten

• Alles tegelijkertijd bereiden
  • Geen verlepte groente
  • Veel programma's voor de juiste bereiding
  • De oven doet al het werk
  • Alle smaken blijven in het eten

Minpunten

• Beslaan van de ovendeur
  • Afnemen van de oven na afloop
  • Relatief dure aanschaf

Janneke 21-03-2017 Product paar dagen in bezit

Smaakvol eten, gebruiksvriendelijk

Wat een mooi gebruiksvriendelijk apparaat. Smaak van het eten is super vers en lekker. Je houdt tijd over doordat je niet hoeft te roeren e.d. Heel slimappataat met extreem veel opties
Ideaal voor de thuis/hobbykok maar ook voor mensen die juist niet zo van in de keuken staan houden. Ik raad het zeker aan!!!!

Pluspunten

• Smaakvol eten
  • Makkelijk in gebruik
  • Heel veel opties

MvL 20-03-2017 Product paar dagen in bezit

Snel een heerlijke maaltijd bereiden

Zonder dat je erbij hoeft te blijven kan je een heerlijke maaltijd in deze stoomoven maken.
Wij hebben vooraf zalm met wat groentes
Hoofdgerecht was diamandhaas, alles in 1x in de oven en alles tegelijk.
Met veel smaak

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Veel keus

Minpunten

• Watertand bijvullen na een gerecht