Miele H 2666 BP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele H 2666 BP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

van Nunen 24-01-2017

Oven met veel, zeer goed werkende functies

Geschreven voor: Miele H 2666 BP

Erg tevreden over de oven van Miele. Veel verschillende functies en alle gebruikte functies werken ook zoals staat omschreven. Schoonmaken is een eitje!

Teun 24-01-2017

Snel aan de slag met bakken

Geschreven voor: Miele H 2666 BP

Onze nieuwe H2666 oven bevalt enorm goed. Wat vooral een groot verschil met onze vorige oven (ander merk) is, is de snelheid waarmee hij voorverwarmt. Ook is dit model veel gemakkelijker schoon te maken. Waar ik de vorige keer vaak met schuursponsjes in de weer was, maak ik de oven nu simpelweg schoon met een vochtig doekje

Pluspunten

• Snel warm
  • Schoonmaak
  • Bediening

Alex 20-01-2017

Fantastische oven

Geschreven voor: Miele H 2666 BP

Hebben voor deze oven gekozen vanwege een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zijn zeer tevreden met de oven. Eenvoudig te bedienen en toch veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Eenvoudig in Gebruik
  • Goede resultaten

JerChrisThoNie 18-01-2017

mooie kwaliteit en heel praktisch

Geschreven voor: Miele H 2666 BP

De oven is heel mooi van design en werkt perfect. De oven is tevens makkelijk te bedienen en ook snel op temperatuur. De oven is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • makkelijk te bedienen