Siemens CM676GBS1 - Reviews

Uitvoering
conventioneel, hetelucht, magnetron
Type bediening
draaiknop, sensor

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Maria 22-02-2017 Product paar dagen in bezit

de perfecte combi

We hebben deze gekozen vanwege de combinatie prijs/kwaliteit. De gebruiksmogelijkheden en programmakeuzes zijn zeer doordacht. De handleiding en bediening zijn erg gebruiksvriendelijk. Het pyrolyse-systeem is een uitkomst. Dit apparaat maakt onze verwachtingen volledig waar.

Linda 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Eindelijk weer heerlijk eten!

De nieuwe oven voldoet enorm aan alle verwachtingen.
Hij heeft hele simpele logische knoppen. De instructie is makkelijk te begrijpen. Er is een uitgebreide handleiding met veel praktische tips. De vormgeving is prachtig. Een juweel in je (nieuwe) keuken. De oven is heel goed schoon te maken te maken. Een echte aanrader!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi van vormgeving
  • verwarmt en verhit perfect

Eric 03-08-2017 Product paar weken in bezit

Super combioven, prettig om mee te werken

Ik werk er nu ongeveer 4 weken mee en ben er erg blij mee. Geweldige combioven met zeer veel functies en zeer gemakkelijk in de omgang mede door en zeer duidelijke handleiding. Prachtig vormgeving en voldoende ruimte om 2 grote schalen kwijt te kunnen. kortom een goede keuze geweest.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • zeer makelijk te bedienen

Minpunten

Eric50 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik

Mooie styling
Gebruiksvriendelijk
Touchscreen
Voorgeprogrammeerde gerechten
PyrolyTische functie erg handig om het apparaat schoon te houden

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Touchscreen
  • voorgeprogrammeerde gerechten

Stefan 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Touchsreen, uitgebreide programma's, heerlijke pizza's

Zeer content met onze oven. De bodem van de pizza is heerlijk dankzij de speciale pizzastand. Het menu van de oven is gebruiksvriendelijk en heeft een touchscreen.

Pluspunten

• Pizzastand
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

wolf1 29-09-2016

Een mooie combimagnetron

We hebben deze oven pas drie weken. Het display is duidelijk en overzichtelijk. Voor het bakken worden er veel mogelijkheden aangegeven voor de bereiding van de gerechten. Wij hebben er verschillende producten in opgewarmd. Fijn zijn bij de magnetron de verschillende wattages.
Qua bakken zijn we in deze oven nog niet verder gekomen dan een worteltjestaart.
Deze kwam er perfect uit. De voorverwarmingstijd is kort.

L 26-06-2016 Product maand in bezit

Praktisch en gebruiksvriendelijk apparaat

De combi magnetron is makkelijk is gebruik, beschrijving is duidelijk. Geïntegreerd kookboek is super praktisch. Ovenschaal erin, even zoeken in het kookboek en op start drukken. Tevens is er een mogelijkheid om tips te vragen.

Family 03-04-2016

Geweldige bakoven/magnetron

Wij hebben deze compacte bakoven met magnetron enkele weken geleden gekocht omdat onze oude combimagnetron het had opgegeven. We wilde minimaal dezelfde functies en vooral ook het zelf reinigen was heel belangrijk. Deze bakoven met magnetron voldeed daaraan, maar heeft uiteraard vele verbeterde toepassingen die intuïtief te gebruiken zijn. Zonder problemen de eerste muffins gemaakt met het speciale programma, brood (af)bakken, vlees gebraden en alles ging tot nu toe erg eenvoudig via het mooie display dat deels via een luxe draaiknop te bedienen is en ook voor een gedeelte door aanraking.

Ik denk dat wij nog heel veel meer plezier aan deze bakoven en magnetron gaan beleven. Voor de grote van ons gezin (4 kinderen) is het ook van belang dat het een betrouwbare bakoven is die lang meegaat. De ervaring met de vorige Siemens en ons intensieve gebruik gaan wij hier wel van uit.

Op naar het volgende gerecht ...

kitty rikers 21-02-2016

GEWELDIG aparaat, helemaal blij mee

Ik heb mijn Siemens oven nu een dikke week en ben er zo blij mee.
ik heb gerechten uitgeprobeerd, cake gebakken, muffins gebakken, aardappelen en groenten gekookt en pizza gebakken.
Alles ging perfect.

Corina1961 01-01-2016

Prima apparaat

Net voor de kerst ontvangen, makkelijk te installeren en meteen te gebruiken, makkelijk te bedienen dmv de draaiknop en keuze instellingen. Gebruikt om warm te houden wat perfect werkte en om te grillen met perfect resultaat ( in ons geval iig ) door gebruik te maken van het voorkeuze programma.

mvink2 12-12-2015

Mooi apparaat wat eenvoudig werkt

Ik heb dit apparaat nu een week in bezit. Hij is lekker snel. Gerechten zijn sneller klaar. Ben nog volop aan het uitproberen. Al met al zeer tevreden. Vind het wel jammer dat de magnetron stand 600 w is en daarna 1000 w en dat daar niets tussen zit. Maar werk nu meestal met 1000 w. Maar ook dit is allemaal nog testen.