De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HM633GNS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Faber 06-09-2021

SIEMENS Oven Magnetron HT6B3MFO

Geschreven voor: Siemens HM633GNS1

Zeer duidelijk in bediening. Wordt hier dagelijks gebruikt zowel magnetron als oven. Pizza stand werkt perfect. Dus voor ons een super apparaat in onze nieuwe keuken

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Zeer veel mogelijkheden
  • Grote bakplaat
  • Gril functie

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Petra 22-10-2016

hm636gns1, ruime oven met magnetron/combifunctie

Geschreven voor: Siemens HM633GNS1

Mooi apparaat, makkelijk in te bouwen, gebruiksaanwijzing alleen in het duits erbij gekregen, maar op internet kunnen vinden in het Nederlands . makkelijk te bedienen en goed bak resultaat. bakken op verschillende niveaus, daarnaast goede magnetron functie. echte aanrader als je een grote oven wilt met magnetron functie.

flierenfluiter 25-06-2016

Siemens Combi oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens HM633GNS1

Zeer duidelijk en gemakkelijk te bedienen.
Past heel mooi in de keuken. Geen aparte magnetron meer nodig.

Mariella2015 08-06-2015
Geschreven voor: Siemens HM633GNS1

Sinds kort maken wij gebruik van de Siemens HM Combi Magnetronoven. Het is een apparaat met eindeloos veel opties en mogelijkheden. De oven is in no time warm en je kan het zo gek niet bedenken of je kunt gebruik maken van de vele mogelijkheden om iets te bereiden, te grillen te verwarmen of te bakken. Het is echt een aanrader! De machine is zo makkelijk in gebruik dat we er dagelijks gebruik van maken. Dit in tegenstelling tot wat we gewend waren met onze vorige oven die we alleen gebruikte met speciale feestdagen.