Siemens CS656GBS1 - Reviews

Inbouwbreedte
56,8 cm
Inbouwdiepte
55 cm

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Pauline Kraan 25-05-2015 Product paar weken in bezit

De functietoetsen zijn gemakkelijk te bedienen. Het is handig dat er een volledig kookboek in het apparaat staat, waardoor je direct het gerecht kunt aanzetten op de juiste instelling. Het interieur van het apparaat is gemakkelijk schoon te maken, na iedere gebruik is het gemakkelijk om er even een doekje door te halen. De gerechten die er uitkomen zijn heerlijk, tot nog toe is er niets mislukt. Wij gebruiken het apparaat nu al dagelijks en ik zou het niet meer willen missen. In hoofddorp hebben we bij Siemens een kookdemonstratie bijgewoond, waarbij we direct alle vragen over het gebruik aan de kok konden stellen. Wij zijn heel enthousiast.

Peer 10-01-2017

Wat een aanwinst

We gebruiken deze combi stoomoven dagelijks.
Natuurlijk gebruiken we de standaard stoomfunctie voor groente en aardappels, maar ook de ovenfunctie voor(af) bakken
De magnetron is uit de keuken verdwenen, het eten wordt eenvoudig en gelijkmatig opgewarmd via de regeneratie knop, in 10/12 min. Smaakbehoud en textuur van het voedsel is veel beter.
Er zit een mooi en duidelijk kookboek ingebouwd, handig!

robert77 19-08-2016

doet alles wat ik er van verwacht en meer

De combi stoom oven is de vervanger voor mijn 19 jaar oude Siemens combi magnetron en doet alles wat ik er van verwacht had en meer nu 3 weken in gebruik
en al heel veel standen en mogelijkheden gebruikt zoals afbak broodjes met beetje stoom, broccoli 10 min op full steam met meer smaak als normaal uit pan
er zitten heel veel voorgeprogrammeerde standen op zoals afbak pizza of verse pizza
dus ook verse pizza geprobeerd heel makkelijk op te zoeken op duidelijk display
en pizza er in en gaan. conclusie top ding magnetron nog helemaal niet gemist.

Asif 16-07-2016 Product maand in bezit

Oven met stoomfunctie

Zeer mooie uitstraling, de touchscreen display werkt ook goed. Heel handige oven met eigenlijk alle functies. Je kunt hem zowel als over, stomen en magnetron gebruiken. Het menu is zeer gebruiksvriendelijk.

Hilmar 15-06-2016

Uitstekend brood uit deze compacte oven met stoom

Ik heb dit product een maand geleden gekocht en ben al weer een aantal broden verder. Na mijn vorige Siemens zonder stoom, is het een genot om brood te bakken met deze stoom oven. Ook de taarten en ander gebak komen er prima uit. Eten bereiden met stoom hebben we nog niet geprobeerd. Bediening is prettig en overzichtelijk.

Francien 27-05-2016

Mooi design, fijne touchbediening!

Heb deze combi-stoomoven pas een week, het is nog een beetje zoeken maar dankzij de touchbediening op het display is hij fijn in gebruik, zaten ook al 3 stoompannen bij, heb al succesvol aardappels, rijst en groente gestoomd de smaak blijft veel meer behouden als in een pan met water op de kookplaat. Ga binnenkort eens vis proberen.

Marjan 12-11-2015 Product kwartaal in bezit

Goed apparaat en zeer gebruikersvriendelijk. Wij maken er met veel plezier gebruik van. Echt een aanrader.

Marinda222 10-09-2015

super apparaat!

In juli 2015 deze combi-stoomoven aangeschaft. Had ik veel eerder moeten doen. De gerechten blijven door de toevoeging van stoom veel lekkerder, drogen niet uit en de structuur is veel beter. Het regeneren gaat perfect. Ik was bang dat ik de magnetron zou gaan missen maar dat is niet het geval.

JanineS 24-06-2015 Product maand in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk combi oven. Mooie vormgeving en heel veel mogelijkheden.
Een echte aanrader.

Arthur van Rooij 05-06-2015 Product paar dagen in bezit

Duidelijke informatie
super mooie vormgeving past erg goed in de keuken. Hierdoor een klasse uitstraling
geweldig veel mogelijkheden die ik zeker allemaal ga uitproberen