Siemens CS656GBS1 - Reviews

Inbouwbreedte
56,8 cm
Inbouwdiepte
55 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CS656GBS1 op Kieskeurig.nl.

9,1

Pauline Kraan 25-05-2015

De functietoetsen zijn gemakkelijk te bedienen. Het is handig dat er een volledig kookboek in het apparaat staat, waardoor je direct het gerecht kunt aanzetten op de juiste instelling. Het interieur van het apparaat is gemakkelijk schoon te maken, na iedere gebruik is het gemakkelijk om er even een doekje door te halen. De gerechten die er uitkomen zijn heerlijk, tot nog toe is er niets mislukt. Wij gebruiken het apparaat nu al dagelijks en ik zou het niet meer willen missen. In hoofddorp hebben we bij Siemens een kookdemonstratie bijgewoond, waarbij we direct alle vragen over het gebruik aan de kok konden stellen. Wij zijn heel enthousiast.

Peter AN 04-09-2018

Prachtig allround apparaat

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Twee weken in huis en nog volop aan het experimenteren. Stomen is top, wel relatief veel werk qua schoon-en droogmaken.

Patrick Selten 24-08-2018

Eten is gewoon lekkerder

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Nu twee weken in ons bezit. Gestoomde groentes smaken veel lekkerder dan gekookte.
Ook geregenereerd eten smaakt veel voller dan eten opgewarmd in de magnetron.
Inmiddels recept uit het speciale kookboek gemaakt. Ook dit smaakt lekker.
Alleen oppassen bij open van de oven ivm hete waterdamp.
Punt ter verbetering. Vul opening van stoomreservoir in de hoek maken. Door huidige plaatsing in het midden van het reservoir is het legen van het reservoir lastig.
Tevens kan ik de optie 2 bevroren pizza’s opwarmen niet vinden in het menu. Staat wel in de handleiding.

Evert2401 05-08-2018

Perfecte combi stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Prima combi stoomoven, eenvoudige bediening , mooi strak design en prima bak resultaten en er kan bijna niets meer misgaan als hij eenmaal is ingesteld.

Joris Duijsters 08-03-2018

Grote oven door reservoir op andere plaats als gebruikelijk

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Fijne stoomoven de verplaatsing van het reservoir ten opzichte van oudere types is echt een vooruitgang. Hierdoor is de oven een stuk groter. Handig te programmeren

Pluspunten

• Grote oven ruimte
  • Handig te programmeren en schoon te maken

Peer 10-01-2017

Wat een aanwinst

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

We gebruiken deze combi stoomoven dagelijks.
Natuurlijk gebruiken we de standaard stoomfunctie voor groente en aardappels, maar ook de ovenfunctie voor(af) bakken
De magnetron is uit de keuken verdwenen, het eten wordt eenvoudig en gelijkmatig opgewarmd via de regeneratie knop, in 10/12 min. Smaakbehoud en textuur van het voedsel is veel beter.
Er zit een mooi en duidelijk kookboek ingebouwd, handig!

robert77 19-08-2016

doet alles wat ik er van verwacht en meer

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

De combi stoom oven is de vervanger voor mijn 19 jaar oude Siemens combi magnetron en doet alles wat ik er van verwacht had en meer nu 3 weken in gebruik
en al heel veel standen en mogelijkheden gebruikt zoals afbak broodjes met beetje stoom, broccoli 10 min op full steam met meer smaak als normaal uit pan
er zitten heel veel voorgeprogrammeerde standen op zoals afbak pizza of verse pizza
dus ook verse pizza geprobeerd heel makkelijk op te zoeken op duidelijk display
en pizza er in en gaan. conclusie top ding magnetron nog helemaal niet gemist.

Asif 16-07-2016
  • Product maand in bezit

Oven met stoomfunctie

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Zeer mooie uitstraling, de touchscreen display werkt ook goed. Heel handige oven met eigenlijk alle functies. Je kunt hem zowel als over, stomen en magnetron gebruiken. Het menu is zeer gebruiksvriendelijk.

Hilmar 15-06-2016

Uitstekend brood uit deze compacte oven met stoom

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Ik heb dit product een maand geleden gekocht en ben al weer een aantal broden verder. Na mijn vorige Siemens zonder stoom, is het een genot om brood te bakken met deze stoom oven. Ook de taarten en ander gebak komen er prima uit. Eten bereiden met stoom hebben we nog niet geprobeerd. Bediening is prettig en overzichtelijk.

Francien 27-05-2016

Mooi design, fijne touchbediening!

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Heb deze combi-stoomoven pas een week, het is nog een beetje zoeken maar dankzij de touchbediening op het display is hij fijn in gebruik, zaten ook al 3 stoompannen bij, heb al succesvol aardappels, rijst en groente gestoomd de smaak blijft veel meer behouden als in een pan met water op de kookplaat. Ga binnenkort eens vis proberen.

Marjan 12-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

Goed apparaat en zeer gebruikersvriendelijk. Wij maken er met veel plezier gebruik van. Echt een aanrader.

Marinda222 10-09-2015

super apparaat!

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

In juli 2015 deze combi-stoomoven aangeschaft. Had ik veel eerder moeten doen. De gerechten blijven door de toevoeging van stoom veel lekkerder, drogen niet uit en de structuur is veel beter. Het regeneren gaat perfect. Ik was bang dat ik de magnetron zou gaan missen maar dat is niet het geval.

JanineS 24-06-2015
  • Product maand in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk combi oven. Mooie vormgeving en heel veel mogelijkheden.
Een echte aanrader.

Arthur van Rooij 05-06-2015

Duidelijke informatie
super mooie vormgeving past erg goed in de keuken. Hierdoor een klasse uitstraling
geweldig veel mogelijkheden die ik zeker allemaal ga uitproberen