Bosch CSG636BS1 - Reviews

Inbouwhoogte
45 cm
Inbouwbreedte
56 cm

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Arnold 03-01-2017 Product paar maanden in bezit

top design en super comfortabel in gebruik

stoomoven geeft nieuwe dimensie aan eten, met name groenten smaken zoveel lekkerder dan ik ooit heb ervaren. nu een maand in gebruik dus nog heel veel te ontdekken maar echt enorm blij dat we deze stoomoven in onze nieuwe keuken hebben

Pluspunten

• design
  • smaak
  • comfort

Minpunten

Jacco 24-11-2016

Luxe oven met hip design, maar stomen is moeite

Luxe oven met een hippe uitstraling en door touchscreen handig en fijn te bedienen. Daarnaast geschikt als oven en stoomoven dus multi inzetbaar. De assist functie helpt je het juiste programma te kiezen dus je hoeft niet eens na te denken.

Koken met de stoomoven is echt een knop omzetten, maar groente is 'verser' en lekkerder en vlees en brood drogen minder snel uit. Het kost wel een hoop moeite; het waterreservoir moet na elke kookbeurt geleegd woden (en voor de volgende weer gevuld) en na het stomen moet je nog een heel droogprogramma doorlopen. Daarnaast is een nadeel van stomen dat het eten niet heel heet wordt dus ook sneller afkoelt.

Danielle 26-09-2016

Prettige oven!

Heel fijne oven. We hebben nu net een week, maar zijn erg enthousiast. Gebruiksvriendelijk menu en veel mogelijkheden. Zeer goede bakresultaten!

Combi stoomoven 21-02-2016 Product paar dagen in bezit

De stoomoven combi grill hete lucht oven is een enorm handig en gemakkelijk apparaat waarin de gerechten smaakvol bereid kunnen worden. Iedereen kan hier een keukenprinses mee worden.

Mieke 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

De door ons onlangs aangekochte stoomoven functioneert prima, deze oven is erg praktisch in gebruik en heeft bovendien nog een bijzonder mooie vormgeving.

Leontine 04-11-2015

Mooi design en heel veel mogelijkheden

Pas 2 weken in het bezit, dus nog niet alle mogelijkheden gebruikt. Tot zover doet hij aan de verwachtingen

els venner 12-07-2015 Product maand in bezit

De vormgeving is strak, modern . Mogelijkheden ten over, je hebt tijd nodig om ze allemaal te ontdekken. gebruiksgemak is ruim voldoende: reiniging van de oven is prima, tussen de twee glasplaten van de deur komt water, dit is lastig schoon te maken.

E venner 21-05-2015

Compacte bakoven met stoom

Erg mooi design, gemakkelijke bediening van het apparaat, eenvoudig schoon te houden, veel accessoires.