Neff B47VR22N0

Bekijk alle Inbouw ovens

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff B47VR22N0 op Kieskeurig.nl.

Neff vario steam oven 23-07-2019

Hide and slide Neff vario steam oven

Geschreven voor: Neff B47VR22N0

Prachtig apparaat, vooral de ovendeur die naar binnen schuift. Geen gedoe met een ovendeur die in de weg zit wanneer het overgerecht klaar is. Ook de vario steam functie prachtig, waardoor er mede door het toegevoegde stoom tijdens het bakproces mooie gerechten uit de oven komen.

Sabine 03-07-2019

Stoomoven

Geschreven voor: Neff B47VR22N0

Kleine alleskunner. Stomen, bakken, braden. Gemakkelijk te bedienen en schoon te maken! Ben er erg blij mee!

Pluspunten

• kan snel opwarmen
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

Miriam01 01-11-2018

Fantastische oven!!

Geschreven voor: Neff B47VR22N0

Deze oven heeft alles wat ik nodig heb om lekker te bakken en de stoomfunctie is echt niet meer te missen. Ook om maaltijden opnieuw op te warmen is dit de aller fijnste oven door het programma regenereren komt het gerecht eruit alsof het vers bereid is. Hier word de oven nu 2 jaar intensief gebruikt en ben er nog steeds heel blij mee. Ook qua schoonmaakwerk is is hij prima te onderhouden.
Oorspronkelijk gepost op neff-home.com

Marlies63 20-06-2017

Super product!

Geschreven voor: Neff B47VR22N0

Nu inmiddels anderhalf jaar in gebruik, hele fijne oven, mede door de combinatie bakken/stomen en natuurlijk, niet te vergeten, de handige hide and slide deur, die je nooit meer in de weg zit tijdens het gebruik!
Oorspronkelijk gepost op neff-home.com