Bosch HBA23B253E - Reviews

Inhoud ovenruimte
62 liter
Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jeff80 14-08-2016

basis oven, lastige timer

Oven doet wat je van een oven verwacht. Degelijke bouw. De tiptoetsjes van de timer zijn echter erg lastig. Je schiet zo voorbij de waarde die je wilt instellen en als t tegen zit ook een keer of drie per instelling.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Debbie 18-07-2016 Product maand in bezit

Beoordeling Oven

Ik heb de oven nu 1 maand in mijn bezit. Zo op temperatuur. Makkelijk schoon te houden. Gezien de prijs zeer uitgebreid incl veiligheidsglas en zelfreinigende achterplaat. Aanrader dus ;-)

bert 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,2
digitaal display hapert soms en werkt langzaam. symbooltjes in display alleen via "scrollen" te bedienen en niet rechtstreeks. Verder een goed product doch enigszins traag in de opwarming. De temperatuur is correct bij het rooster in de laagste of één na laagste stand. Hierboven is de oven beduidend heter.

LeReve 11-11-2015 Product paar weken in bezit

We hebben de oven nu enkele malen gebruikt. De oven warmt snel op. De producten komen goed volgens recept de oven uit. (mede dankzij de kok ;) )

marloeswouters 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ruime Oven met een strak uiterlijk, snel opwarm stand, vele mogelijkheden , hete lucht boven onderwarmte, grill. Klok en kookwekker
Goede gebruiksaanwijzing, makkelijk instelbaar. Al diverse gerechten gemaakt de eerste week bevalt uitstekend

gr8je 27-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik ben banketbakker, dus wil thuis nog wel eens wat lekker bakken. De oven voeldoet hiervoor prima. Ook met het bakken van bijvoorbeeld pizza's eten wij met zijn 4en tegelijk om dat er meerdere bak richels en bakplaten zijn. Prima oven voor thuis.

B. Brüggen 19-05-2015 Product half jaar in bezit

Oven ziet er prachtig uit, en warmt snel op. door de hete lucht circulatie wordt het gerecht aan alle kanten mooi en snel warm en bakt de oven uitstekend. Ook een taartbodem wordt goed gebakken.

TJMJanssen 18-03-2014

Bosch oven

Een mooie uitstraling in de keuken. Goede bak kwaliteit De informatie voor klop perfect. voor iedereen aan te raden. Goede prijs kwaliteit verhouding
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch