ETNA OM270ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM270ZT op Kieskeurig.nl.

Jelleke Claassen 14-12-2019

Etna oven

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Wij hebben voor deze oven gekozen omdat deze oven een simpele bediening heeft met niet te veel poespas en zeer betaalbaar is. Tevens is de glasplaat van de deur afneembaar en goed te reinigen. Het voordeel van een het lucht oven is dat je meerdere gerechten tegelijk kunt klaarmaken.

Pluspunten

• hete lucht
  • glasplaat van de deur makkelijk te reinigen

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste Jelleke,
Bedankt voor je mooie beoordeling een 10! Het wordt door ons gewaardeerd dat je een positieve reactie hebt achtergelaten. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

LvtW 30-11-2019

Goed oven tegen goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

De prijs kwaliteit verhouding is super, goedkope oven en goede kwaliteit. De oven wordt snel warm en is makkelijk in gebruik. De eerste keer aanzetten is even puzzelen (als je de handleiding niet leest), maar dat staat wel in de handleiding.

Pluspunten

• snel warm
  • voldoende standen
  • met diepe bakplaat

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Beste LvtW,

Bedankt voor deze review. Gelukkig zit er bij alle apparatuur een handleiding ;-)
Veel plezier van deze mooie oven.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Amina 28-11-2019

Mooie oven

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Heb de oven nu een aantal keer gebruikt en ben tot nu toe erg tevreden. Hij is heel makkelijk in gebruik en doet wat ie moet.
Heb voor Etna gekozen omdat ik vanuit huis uit ook al Etna gebruiken en zeer tevreden over ben.
Ook ziet hij er heel mooi uit, goed schoon te houden en betaalbaar.
Zeker een aanrader

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Goed schoon te maken
Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste Amina, bedankt dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven en goed om te lezen dat je tevreden bent over de OM270ZT. Het is altijd mooi om te horen dat er voor ETNA is gekozen omdat dit vanuit huis is ontstaan. Geniet ervan. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.