Whirlpool AMW 840 IX - Reviews

Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Inhoud
40 liter
Magnetron

5,3

• Slecht

Inge 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze oven is mooi van uiterlijk. Ik heb hem nog maar net, maar alvast heerlijk verse pizza gemaakt dankzij de crisp plaat. Fijn dat je er ook mee kunt stomen. Blaast even na om af te koelen, veel minder lang dan onze vorige oven en met veel minder geluid. Top!

Harry Leenders 12-04-2015 Product jaar of meer in bezit

Na 4,5 jaar bezweken. Aankoop destijds was nog veel meer als ze nu kosten.

Draaiplateau erg lawaaierig.
Bedieningsgemak is door ontbreken van logos'naast de draaiknoppen onhandig.
Je moet constant doordraaien en dan zie je op het schermpje welke stand je hebt.

Neem geen onderdelengarantie van Whirlpool zelf, ze rekenen €107,- voorrijkosten.
Kies een leverancier met verlengde garantie inclusief kosten voor de reparatie zelf.

Mooi apparaat, veel functies maar absoluut NIET duurzaam.

kieskeurig56 01-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Ovenfunctie is goed. Motor/aandrijving draaiplateau begaf het al snel. Na gebruik magnetron bleef hij ontzettend lang koelen (soms 15-20 minuten en je kan hem niet uitzetten). Ook magnetronfunctie heeft het, net als bij anderen (Error 5)begeven net na afloop de garantie-termijn

Koppert 13-09-2013 Product paar weken in bezit

Wij hebben sinds een week of twee de GENAST van IKEA, dit dezelfde oven als deze.
Vanaf het begin is het display defect. Het derde cijfer is niet goed.De oven werkt verder goed
De servicedienst van Whirlpool is nu niet bepaald klantvriendelijk.
Monteur van Whirlpool langs geweest moest eerst alles bestellen en komt volgende week terug.
Ben benieuwd.

Dirk Vanhaecke 11-08-2011 Product paar dagen in bezit

We hebben al jaren goede ervaringen met Whirlpool maar dit toestel is echt rommel! Binnen het jaar was deze oven al stuk (error 5). De techniekers van Vandenborre hebben na weken proberen en allerlei modules vervangen het dan maar opgegeven en we kregen een nieuw toestel (zelfde type). Na 4 maand echter hetzelfde verhaal. De technieker die het laatst is langs gekomen, zei dat we niet de eerste klanten zijn waarvan dit type toestel zo vlug stuk gaat. Gelukkig hebben we nu een waardebon gekregen en mogen we een ander toestel kiezen.