Inventum IMC6150RK - Reviews

50 liter
Kleur(en)
zwart, zilver

H.Bakker 28-09-2018

Combi oven magnetron 50 L.

We waren op zoek naar een Combi oven magnetron met duidelijke eenvoudige bediening en veel binnenruimte.

Voor mijn hobby (beeldjes maken van de Urker cultuur) heb ik veel ruimte nodig om ook een iets groter beeldje te kunnen bakken.
We kwamen al snel op deze Combi oven van 50 liter uit. Makkelijk in bediening, geluidsarm en verschillende programma's.
Tot nu toe bevalt het apparaat super en geeft voor de gerechten en voor de beeldjes een geweldig resultaat.

We hebben er gelijk maar twee aangeschaft, in de ene kan ik dan beeldjes bakken, en de ander is in gebruik door mijn vrouw die dan heerlijke gerechten maakt.

Ook de 5 jaar garantie spreekt ons erg aan.
Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Ruime 50 liter binnenkant

Minpunten

• geen draaiplateau
Geschreven voor: Inventum IMC6150RK

Stevens 07-09-2018

Mooie blikvanger met maar liefst 50 liter inhoud

Met name de 5 jaar garantie welke Inventum geeft op haar producten heeft ons over de streep getrokken te kiezen voor dit apparaat, nadat we al een aantal keer op de koffie zijn gekomen met apparaten welke na zo'n 4 jaar problemen opleverden. Solide verpakt, mooie uitstraling. Betrouwbaarheid moet zich verder nog bewijzen.
Geschreven voor: Inventum IMC6150RK