Siemens CM633GBS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM633GBS1 op Kieskeurig.nl.

Stef uit NL 20-01-2020

Mooi, werkt goed en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Het duurde even voordat ik doorhad dat je zelf kunt instellen met welke functie hij aangaat. Standaard is dit oven en wij gebruiken deze primair voor de magnetronfunctie omdat we ook een losse oven hebben. Maar nu dit ingesteld is, werkt hij heel simpel. Hij ziet er echt heel mooi uit, vooral ook met matchende oven. De oven wordt snel warm. Magnetron werkt prima. Makkelijk schoon te houden. Ik krijg het alleen nog niet voor elkaar de afkoelfunctie van de magnetron uit te zetten terwijl dat volgens een instelling wel zou moeten kunnen. Als je 20 seconden brood ontdooit, dan gaat ie daarna best lang staan blazen om af te koelen en die wind blaast dan precies in je nek omdat hij op 1,50 meter hoogte staat. Dat vind ik het enige minpuntje [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mdeleine 22-10-2019

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Wij maken dagelijks gebruik van oven of magnetron. Zeer gebruiksvriendelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

rene en debby 30-09-2017

Siemens combi prijs kwaliteit is top.

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

makkelijke bediening, makkelijk onderhoud, top product combi zoals bedoelt is top kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• werking
  • uitstraling
  • bedienings gemak

R.J. Verwer-Mandzyuk 21-07-2020

Goed met verbeterpunt

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Het apparaat functioneert naar behoren en heeft veel handige opties, zoals het automatisch droogblazen na gebruik van de magnetron.

Wat echt beter kon is het menu en gebruik van de knopjes om het menu te bedienen. Dit in niet intuitief en onhandig. Teveel handelingen zijn nodig om tot gewenste stand te komen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

John Gabriel 27-06-2020

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Er zijn heel veel mogelijkheden, daarom nog lange tijd iedere keer de gebruikshandeiling nodig gehad. Soms niet helemaal logisch. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arjan Lubbers 25-05-2020

Compacte Oven met Magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Perfecte combinatie met een heldere toelichting. Gebruiksvriendelijk, maar wel eerst boekje lezen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erica 14-04-2020

Prettige oven met magnetron functie

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

We hebben de oven een aantal dagen in gebruik en hij werkt uitstekend. Het menu is niet heel gebruiksvriendelijk, dus even de handleiding erbij pakken om te begrijpen hoe het werkt. De kookwekker is een handige functie als je meerdere gerechten met verschillende duur wilt bakken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loesje 02-04-2020

goede combi oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Een goede combi oven en voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Genoeg programma's en instellingen voor magnetron en oven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaap 25-03-2020

Gewoon goed

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Tijdklok van bv. de magnetron instellen lastig, verder prima apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gijs 28-02-2020

word dagelijks gebruikt fin apparaat

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

elke dag gevruiken we hem,
erg makkelijk in gebruik en redelijk goed schon te maken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CKea 10-02-2020

Bevestiging roosters IQ700

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

De IQ700 is een perfecte combinatie oven / magnetron. De bevestiging van de roosters is wat minder. Bij het schoonmaken kwamen we erachter dat al twee van de karamische ophang kralen beschadigd waren. Jammer dat er voor deze oplossing gekozen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruud Schoonhoven 30-01-2020

Mooie alles in een oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Ik had al een combi magnetron van Siemens en die beviel uitstekend. Daarom er weer een genomen alleen 14 jaar jonger ivm nieuwe keuken.

Pluspunten

• veelzijdige combi magnetron
  • heel veel mogelijkheden

Minpunten

• soms zitten mogelijkheden een beetje verstopt

Wanda 18-12-2019

Fijne oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Makkelijke bediening en lekker schoon te houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 21-10-2019

Eenvoudig te bedienen combi oven-magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Apparaat is eenvoudig te bedienen, kookresultaten zijn prima, hij maakt weinig geluid en is makkelijk te reinigen. Ingebouwde kookwekker is handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Meneer B 16-09-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Handig in gebruik. Goede geprogrammeerde programma's (favoriet van onze kinderen is de pizza-stand) en de werkbaarheid is uitmuntend. Wij zijn dan ook uitermate tevreden over de Siemens apparaten!

Pluspunten

• Weinig knoppen
  • Navigatieknoppen werken perfect
  • Goede (combi) ovens

Minpunten

• magnetron beter afstembaar

Rick 29-08-2019

Mooie strakke oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Veel standen, mooi frontje. Degelijke apparatuur. Past mooi in onze zwarte keuken. Ideaal dat het zowel oven als magnetron is.

Pluspunten

• Strak design
  • Duidelijk display

Minpunten

• Magnetronfunctie niet als aparte knop

Antoma 21-05-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Mooie combi met veel functies en zeer gemakkelijk te bedienen. Ook het schoonhouden is zeer eenvoudig doordat alle componenten losgemaakt kunnen worden. Bij ons is deze ingebouwd op ooghoogte in de open keuken en dat staat echt prachtig !

Danny 05-05-2019

Mooi design

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Mooi magnetron cq oven mooi disign en lekker stil. Het apparaat is redelijk makkelijk te bedienen. Het is even uitzoeken hoe die werkt maar als je dat weet is het een wereld apparaat.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• tussentijd ander programma lukt niet(afkoelen)
  • 2 verschillende lampjes led/halogeen oven en combi

René L 30-01-2019

Prachtige design en uitstekende prestaties

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Deze oven ziet erg heel mooi uit en is eenvoudige te bedienen.
Er zitten heel veel mogelijkheden op die we nog niet allemaal uitgeprobeerd hebben. De basisfuncties van de oven-magnetron en grill zijn erg goed.

Malouvo 25-12-2018

Zeer fijne oven en magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Zeer fijne functies. Hadden eerder een combi magnetron, maar daarbij werkte de magnetron functie niet goed. Bij deze wel! Zowel magnetron als oven functies werken uitstekend. Als de oven vochtig is geworden, werkt de droogdunctie ideaal. Tijd is makkelijk in te stellen.