Siemens CM633GBS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM633GBS1 op Kieskeurig.nl.

Stef uit NL 20-01-2020

Mooi, werkt goed en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het duurde even voordat ik doorhad dat je zelf kunt instellen met welke functie hij aangaat. Standaard is dit oven en wij gebruiken deze primair voor de magnetronfunctie omdat we ook een losse oven hebben. Maar nu dit ingesteld is, werkt hij heel simpel. Hij ziet er echt heel mooi uit, vooral ook met matchende oven. De oven wordt snel warm. Magnetron werkt prima. Makkelijk schoon te houden. Ik krijg het alleen nog niet voor elkaar de afkoelfunctie van de magnetron uit te zetten terwijl dat volgens een instelling wel zou moeten kunnen. Als je 20 seconden brood ontdooit, dan gaat ie daarna best lang staan blazen om af te koelen en die wind blaast dan precies in je nek omdat hij op 1,50 meter hoogte staat. Dat vind ik het enige minpuntje

Mdeleine 22-10-2019

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij maken dagelijks gebruik van oven of magnetron. Zeer gebruiksvriendelijk.

rene en debby 30-09-2017

Siemens combi prijs kwaliteit is top.

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

makkelijke bediening, makkelijk onderhoud, top product combi zoals bedoelt is top kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• werking
  • uitstraling
  • bedienings gemak

Diana 05-02-2021

Makkelijk bedienbare oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een paar maanden deze makkelijk bedienbare ruime oven met eco stand met magnetron functie in gebruik.
Bevalt goed het enige minpuntje is dat hij toch wat te hoog is geplaatst maar dat is mijn eigen schuld. Bij inmeten leek dit een prima hoogte, maar achteraf had ik misschien beter kunnen kiezen voor een oven waar de deur naar binnen schuift als je hem open doet.
Als extra tip: let op dat de oven niet te hoog te plaatst wordt!

R. N 08-11-2020

Redelijk maar niet perfect

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na gebruik hebben wij heel vaak dat de product ruimte stijf van de condens staat. Ondanks het laten nadraaien van de ventilator na gebruik is dit toch steeds het geval. Wij zetten, na het afslaan van de ventilator dan de deur maar, met een doekje ertussen, dat hij op een kier blijft staan tot hij droog is. Verder zeer eenvoudig in gebruik.

Sven 31-10-2020

Al veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wow, wat een verschil met mijn vorige combimagnetron. Pizza's zijn ineens weer crocant, en lijkt zelfs of de gerechten langer warm blijven uit de magnetron.
Erg mooie lijn en heb deze in combinatie met een oven aangeschaft. Al jaren eerder moeten doen.
Apparaat is ook erg stil.
Geen minpunt kunnen ontdekken.

combi oven 24-08-2020

simpel in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] combi oven is eenvoudig in gebruik en werkt zoals verwacht

R.J. Verwer-Mandzyuk 21-07-2020

Goed met verbeterpunt

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat functioneert naar behoren en heeft veel handige opties, zoals het automatisch droogblazen na gebruik van de magnetron.

Wat echt beter kon is het menu en gebruik van de knopjes om het menu te bedienen. Dit in niet intuitief en onhandig. Teveel handelingen zijn nodig om tot gewenste stand te komen.

John Gabriel 27-06-2020

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er zijn heel veel mogelijkheden, daarom nog lange tijd iedere keer de gebruikshandeiling nodig gehad. Soms niet helemaal logisch.

Arjan Lubbers 25-05-2020

Compacte Oven met Magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte combinatie met een heldere toelichting. Gebruiksvriendelijk, maar wel eerst boekje lezen.

Erica 14-04-2020

Prettige oven met magnetron functie

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de oven een aantal dagen in gebruik en hij werkt uitstekend. Het menu is niet heel gebruiksvriendelijk, dus even de handleiding erbij pakken om te begrijpen hoe het werkt. De kookwekker is een handige functie als je meerdere gerechten met verschillende duur wilt bakken.

Loesje 02-04-2020

goede combi oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede combi oven en voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Genoeg programma's en instellingen voor magnetron en oven.

Jaap 25-03-2020

Gewoon goed

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tijdklok van bv. de magnetron instellen lastig, verder prima apparaat.

Gijs 28-02-2020

word dagelijks gebruikt fin apparaat

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] elke dag gevruiken we hem,
erg makkelijk in gebruik en redelijk goed schon te maken

CKea 10-02-2020

Bevestiging roosters IQ700

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De IQ700 is een perfecte combinatie oven / magnetron. De bevestiging van de roosters is wat minder. Bij het schoonmaken kwamen we erachter dat al twee van de karamische ophang kralen beschadigd waren. Jammer dat er voor deze oplossing gekozen is.

Ruud Schoonhoven 30-01-2020

Mooie alles in een oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Ik had al een combi magnetron van Siemens en die beviel uitstekend. Daarom er weer een genomen alleen 14 jaar jonger ivm nieuwe keuken.

Pluspunten

• veelzijdige combi magnetron
  • heel veel mogelijkheden

Wanda 18-12-2019

Fijne oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening en lekker schoon te houden.

Anoniem 21-10-2019

Eenvoudig te bedienen combi oven-magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat is eenvoudig te bedienen, kookresultaten zijn prima, hij maakt weinig geluid en is makkelijk te reinigen. Ingebouwde kookwekker is handig.

Meneer B 16-09-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Handig in gebruik. Goede geprogrammeerde programma's (favoriet van onze kinderen is de pizza-stand) en de werkbaarheid is uitmuntend. Wij zijn dan ook uitermate tevreden over de Siemens apparaten!

Pluspunten

• Weinig knoppen
  • Navigatieknoppen werken perfect
  • Goede (combi) ovens

Rick 29-08-2019

Mooie strakke oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Veel standen, mooi frontje. Degelijke apparatuur. Past mooi in onze zwarte keuken. Ideaal dat het zowel oven als magnetron is.

Pluspunten

• Strak design
  • Duidelijk display