Siemens CM633GBS1 - Reviews

Inbouwbreedte
56,8 cm
Inbouwdiepte
55 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

rene en debby 30-09-2017

Siemens combi prijs kwaliteit is top.

makkelijke bediening, makkelijk onderhoud, top product combi zoals bedoelt is top kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• werking
  • uitstraling
  • bedienings gemak

Erikv 17-05-2018

doet alles wat er beloofd is

ik heb hem nu 2 weken in gebruik en alles wat ik tot nog toe gemaakt heb is prima gelukt. al met al zeer tevreden

Tineke Haverkort 09-04-2018

Ik loop er warm voor

Makkelijk te bedienen magnetron/bakoven, mooie combinatie met onze koffiemachine en werkt geweldig. Wij zijn er blij mee

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooie uitstraling

Bmw2wheeler 28-03-2018

Je kan erop rekenen

Na 2 eerdere combi-ovens en bij andere mensen ook andere merken gebruikt te hebben is dit geweldig!

Een oven waar je qua temperatuur en baktijd echt uit mag gaan van een bereidingswijze op de verpakking staat. Vroeger zat ik voor het glas te kijken of het wel goed ging en niet verbrandde.

Nu schuif ik met een gerust hart mijn gerecht erin en kan ik ervan uitgaan dat het goed gaat.

Het gebruiksgemak spreekt voor zich. De 1e keer had ik de handleiding even nodig maar nu spreekt het voor zich.

Het geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Per 5 graden in te stellen qua temperatuur
  • Warmt snel op naar juiste temperatuur
  • Producten door en door gaar
  • Uitstraling en afwerking is top

Marianne 27-02-2018

Mooi design

Ik heb deze combi oven , magnetron, grill van Siemens gekozen om zijn veelzijdige gebruiksmogelijkheden en strakke design. Het apparaat voldoet prima aan mijn verwachtingen en ik ben erg blij met deze aanschaf. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

redneck 23-02-2018

Lekker makkelijk, twee apparaten in een

Ik ben zo tevreden met Siemens, dat ik al mijn elektrische apparatuur van het merk Siemens gekocht heb

Geertsje 07-02-2018

Mooie vormgeving, zeer veel functies

Zeer mooie vormgeving, makkelijke bediening, veel functies. Het enige nadeel is dat hij behoorlijk veel koude wind blaast wanneer hij aan staat.

Marineke 04-02-2018

Prima oven

de oven is niet moeilijk te bedienen en komt snel op de gewenste temperatuur .
Op het rooster kan gewoon een gerecht in de magnetron worden opgewarmd .GEEN draaiplateau zodat je schotels vastlopen tijdens de bereiding

Hartfmp 04-01-2018

Goede combi

Goede combi-magnetron met duidelijk display. Wel wennen aan irritante luchtuitstroom die in je gezicht blaast en waarvan je de richting -voor zover ik kan nagaan- niet kunt veranderen.

Agnes1964 03-01-2018

Prima magnetron/oven

Nu 2 weken in gebruik. Doet wat ie moet doen. Veel opwarmen. Perfect is de bordenwarmer. Gemakkelijk schoon te houden.

Oersoes2017 04-12-2017

Super eenvoudige bediening!!!

Mijn beoordeling voor CM633GBS1 iQ700 Compacte varioSpeed bakoven m. magnetron:
Mede door de zeer eenvoudige bediening is dit de Bakoven/Magnetron voor ons. Met de draai- en druktoetsen heb je zo het programma te pakken dat je nodig hebt. De Eco-stand zorgt voor een voordelig elektra gebruik, een echte PLUS.

Een aanrader voor iedereen die een topproduct in zijn keuken wenst!!

Peter Selie 20-11-2017

Extreem gebruiksgemak.

2 weken geleden gekocht. Ziet er mooi uit en werkt geweldig. Veel voor- geprogrameerde keuze's waardoor bijna alles met 1 of 2 handelingen makkelijk te bereiden is. Ook erg stil , en zeer makkelijk schoon te maken.

Jaribiri 31-10-2017

Strak design, gemakkelijk in gebruik

In de nieuwe keuken Siemens apparatuur geplaatst. De combinaties van oven en magnetron is ideaal. Menu is even wennen vanwege de vele opties maar eenmaal gewend is het ideaal.

JHulsen 16-10-2017

uitstekend product

Nog maar kort in huis, dus moet er nog veel van ontdekken. Maar is zeer multi-functioneel, gebruiksvriendelijk, geeft goede resultaten en oogt modern (tijdloos).

huib en rory 14-07-2017

Erg tevreden mee!

Vorige maand gekocht en erg tevreden mee! Doordat het bedieningspaneel aan de bovenkant zit is de oven veel ruimer dan de vorige (waar dit aan de zijkant zat). Even wennen aan de bediening(smogelijkheden), maar echt een goed apparaat. Warmt snel op en kan erg veel. Ook de soft close van de deur en het kinderslot is handig.

Dennis F 31-05-2017

Mooi design, gebruiksvriendelijk

Een aantal weken geleden is het apparaat geïnstalleerd. Het design met de blauwe verlichting en mooie displays is fraai. Daarnaast werkt het apparaat goed en snel (snel warm). De zelfreinigingsstand moet nog worden getest. Erg blij dat deze er op zit. Dat scheelt een hoop vervelend poetswerk!

Jootje68 28-05-2017

Perfecte Combimagnetron

Nu twee weken in gebruik en ben er heel tevreden over. Zowel de oven als de magnetron werken prima. Staat ook heel mooi in mijn nieuwe keuken. Een echte blikvanger. Kan er echt veel mee en fijn dat de recepten digitaal in te stellen zijn. Super blij ben ik er mee

hansM 28-12-2016

Prima combi oven magnetron met mooi uiterlijk

Prima combi oven magnetron met mooi uiterlijk en handige display bediening met veel functies. Snel op temperatuur.

SBO1 06-11-2016

Blaast veel koude lucht en magn verstopt

Ik heb dit product nu een week en ben erg ontevreden. Al vaker gelezen (ik neem de keukenverkoper ook kwalijk dat ze hier niet op gewezen heeft!), maar wij hebben ook last van de harde lucht die uit het apparaat geblazen wordt. Je kan er bijna niet voor staan, zelf aan de eetkamer 2m verder voel je het nog. Zelfs als je de magnetron 30 sec. gebruikt blaast hij hard en gaat heel lang door.
Magnetorn functie zit inderdaad erg verstopt. "Even" verwarmen/ontdooien kan niet, je moet eerst veel knoppen gebruiken. Ik hoop ook maar dat het niet veel energie kost.

mitchell8819 05-10-2016

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden over dit product. Oven is zeer snel voorverwarmd.
En heel uitgebreid menu voor verschillende gerechten.
Mooie design oven en makkelijk schoon te houden.