Siemens CM633GBS1 - Reviews

Inbouwbreedte
56,8 cm
Inbouwdiepte
55 cm

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

rene en debby 30-09-2017

Siemens combi prijs kwaliteit is top.

makkelijke bediening, makkelijk onderhoud, top product combi zoals bedoelt is top kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• werking
  • uitstraling
  • bedienings gemak

Oersoes2017 04-12-2017

Super eenvoudige bediening!!!

Mijn beoordeling voor CM633GBS1 iQ700 Compacte varioSpeed bakoven m. magnetron:
Mede door de zeer eenvoudige bediening is dit de Bakoven/Magnetron voor ons. Met de draai- en druktoetsen heb je zo het programma te pakken dat je nodig hebt. De Eco-stand zorgt voor een voordelig elektra gebruik, een echte PLUS.

Een aanrader voor iedereen die een topproduct in zijn keuken wenst!!

Peter Selie 20-11-2017

Extreem gebruiksgemak.

2 weken geleden gekocht. Ziet er mooi uit en werkt geweldig. Veel voor- geprogrameerde keuze's waardoor bijna alles met 1 of 2 handelingen makkelijk te bereiden is. Ook erg stil , en zeer makkelijk schoon te maken.

Jaribiri 31-10-2017

Strak design, gemakkelijk in gebruik

In de nieuwe keuken Siemens apparatuur geplaatst. De combinaties van oven en magnetron is ideaal. Menu is even wennen vanwege de vele opties maar eenmaal gewend is het ideaal.

JHulsen 16-10-2017

uitstekend product

Nog maar kort in huis, dus moet er nog veel van ontdekken. Maar is zeer multi-functioneel, gebruiksvriendelijk, geeft goede resultaten en oogt modern (tijdloos).

huib en rory 14-07-2017

Erg tevreden mee!

Vorige maand gekocht en erg tevreden mee! Doordat het bedieningspaneel aan de bovenkant zit is de oven veel ruimer dan de vorige (waar dit aan de zijkant zat). Even wennen aan de bediening(smogelijkheden), maar echt een goed apparaat. Warmt snel op en kan erg veel. Ook de soft close van de deur en het kinderslot is handig.

Dennis F 31-05-2017

Mooi design, gebruiksvriendelijk

Een aantal weken geleden is het apparaat geïnstalleerd. Het design met de blauwe verlichting en mooie displays is fraai. Daarnaast werkt het apparaat goed en snel (snel warm). De zelfreinigingsstand moet nog worden getest. Erg blij dat deze er op zit. Dat scheelt een hoop vervelend poetswerk!

Jootje68 28-05-2017

Perfecte Combimagnetron

Nu twee weken in gebruik en ben er heel tevreden over. Zowel de oven als de magnetron werken prima. Staat ook heel mooi in mijn nieuwe keuken. Een echte blikvanger. Kan er echt veel mee en fijn dat de recepten digitaal in te stellen zijn. Super blij ben ik er mee

hansM 28-12-2016

Prima combi oven magnetron met mooi uiterlijk

Prima combi oven magnetron met mooi uiterlijk en handige display bediening met veel functies. Snel op temperatuur.

SBO1 06-11-2016

Blaast veel koude lucht en magn verstopt

Ik heb dit product nu een week en ben erg ontevreden. Al vaker gelezen (ik neem de keukenverkoper ook kwalijk dat ze hier niet op gewezen heeft!), maar wij hebben ook last van de harde lucht die uit het apparaat geblazen wordt. Je kan er bijna niet voor staan, zelf aan de eetkamer 2m verder voel je het nog. Zelfs als je de magnetron 30 sec. gebruikt blaast hij hard en gaat heel lang door.
Magnetorn functie zit inderdaad erg verstopt. "Even" verwarmen/ontdooien kan niet, je moet eerst veel knoppen gebruiken. Ik hoop ook maar dat het niet veel energie kost.

mitchell8819 05-10-2016

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden over dit product. Oven is zeer snel voorverwarmd.
En heel uitgebreid menu voor verschillende gerechten.
Mooie design oven en makkelijk schoon te houden.

Frits kamp 31-07-2016

Voldoet aan de verwachtingen

Het is een oven als bij functie magnetron , je moet dus aardig wat programmeren om je magnetron te laten werken, als oven is dit apparaat perfect.

zeurkous 27-06-2016

ziet er mooi uit

2 weken in bezit, werkt prettig ,vooral de droogfunctie erna te gebruiken.
Helaas is de wind verplaatsing van de ventilator heel groot, hij zit bij ons precies op hoofd hoogte(, ons aanrecht is op 2m toch is de wind alsof er een stofzuiger uiteinde in mijn nek blaast.Er is iemand geweest van Siemens en die zei dat dit normaal is voor deze combi ovens. Misschien idee om in het ventilatierooster van de oven, richels te maken die je zelf naar boven of naar beneden kan laten blazen, of een installatie advies, zodat de ventilatie boven je hoofd uitblaast.
Bij een gerecht dat lang in de oven moet, maar een das om mijn nek doen.(dit is geen grap)

Gertje 19-06-2016

Heel erg tevreden

Ik ben heel erg tevreden over de combi oven/magnetron. heel erg makkelijk in gebruik en heeft een mooie uitstraling.

JeroenT 16-05-2016

Achteraf wel een beetje spijt

Prachtige oven. Net een week in gebruik, maar er zitten een paar minpunten aan, en dat zou niet moeten mogen voor deze prijs.
1) De lucht wordt er aan de voorkant met kracht in horizontale richting uitgeblazen. Als je zo lang bent als ik, krijg je die lucht zelfs op een meter afstand nog recht in je gezicht en dat is niet echt prettig.
2) Qua gebruiksgemak is het menu niet echt logisch. De magnetronfunctie (toch het meest gebruikt bij ons), zit een beetje verstopt in het menu. Daardoor is 'snel' er niet echt bij. Rechtstreekse toegang tot de magnetronfunctie zou logischer zijn.
3) Geen intelligente ontdooifunctie, zodat je bij het instellen maar een beetje moet gokken hoelang iets moet ontdooien.

Sinsino 09-05-2016

Prachtig design

Een week geleden geplaatst, heeft nog veel mogelijkheden die ik moet ontdekken, wel al broodjes gebakken en een ovenschotel gemaakt dat ging heel goed.

CarolS 17-04-2016

Tijdwinst!

Fantastische oven, veel tijdwinst door Variospeed. Vanavond heerlijke gevulde kip met aardappels gemaakt. In 45 min klaar! Gebruiksvriendelijke bediening

RW1969 17-04-2016

Oven en magnetron geweldig. Tocht vreselijk!

Het product is prima en werkt geweldig. Alleen, en dat is toch echt een groot minpunt: de ventilator blijft maar draaien. Tocht vreselijk.
De magnetron 20 sec op laag wattage, draait de ventilator wel 5 min! Onze keuken is niet zo groot qua oppervlakte, de ventilator tocht in onze nek!

Ruud Brence 11-03-2016

Wat een genot!

Stille en zeer fijne oven, die er ook nog eens geweldig uitziet. Snel op temperatuur en makkelijke bediening. Wij zijn erg tevreden.

JaapH 08-03-2016

Goeie eigenschappen en duidelijk

Werkt prima, duidelijk en snel.
Klein min puntje. Jammer dat de koelvin zolang blijft nadraaien na het opwarmen van melk in magnetron resulteert. Duurt ongeveer 10/15 min.