Indesit MWI 3400 IX - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit MWI 3400 IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

m************@h********** 10-05-2021

Slecht product, geen aanrader

Geschreven voor: Indesit MWI 3400 IX

Slecht product! Geen voorverwarmfunctie, wat erg lastig is. Ook de oven werkt niet naar behoren. Gerechten worden bruin aan de buitenkant en niet gaar in het midden.

Wout 03-10-2020

Prima combi

Geschreven voor: Indesit MWI 3400 IX

prima ovenstand! Bediening een beetje vreemd , maar eenmaal gewend is dat ook geen probleem. Goede prijs en kwaliteit verhouding

hans 09-09-2018

K-apparaat

Geschreven voor: Indesit MWI 3400 IX

Donderdag 30-08-2018 is de indesit 3400IX geleverd. Zeer summiere handleiding, slecht bedienbaar, komt zijn verwachtingen in zijn geheel niet na.

Dit apparaat is het geld niet waard

Henk van der weide 18-01-2018

Bedienbaarheid

Geschreven voor: Indesit MWI 3400 IX

Ik vind het tot nu toe een slecht product. De gebruiksaanwijzing is onduidelijk. Ik zal iedereen dit product afraden. De verkoper stuurt me door naar de fabrikant en de fabrakant kan mij de gevraagde informatie niet verstrekken en stuurt me weer terug naar de verkoper.

Pluspunten

Minpunten

• Onduidelijke bediening
  • Onduidelijke gebruiksaanwijzing