Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 211 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Ronald Vervoort 14-02-2021

past bij vorige aanschaf

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Na 11 jaar had onze combimagnetron (Etna) het begeven dus een nieuwe gekocht wel een grote vooruitgang!

Pluspunten

• past in de zelfde sparing
  • makkelijk te instaleren
  • goede handleiding

CeesHe 18-02-2021

Beste Ronald,

ik overweeg deze magnetron ook aan te schaffen maar heb 2 vragen die ik niet bij de leverancier kan achterhalen:
- wat zijn de netto binnenmaten?
- hoe is de oventemperatuur instelbaar in stappen 50-60-70-80-90- enz?
Zou jij dit kunnen aangeven?

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Beste Ronald,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wij worden heel blij als we lezen dat de keus wederom op ons merk ETNA is gevallen! We wensen je dan ook heel veel en lang plezier van deze combimagnetron.

W,Houtepen 11-02-2021

2e exemplaar bevalt prima. levensduur meer dan 10 jaar

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

We hadden goede ervaring met de vorige magnetron van Etna.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• vormgeving
  • mogelijkheden prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 12-02-2021

Beste heer/mevrouw Houtepen,

Bedankt voor deze mooie review. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen; dat lezen wij natuurlijk graag.
Leuk om te lezen dat jullie door de positieve ervaring met de vorige magnetron jullie nu weer voor ETNA hebben gekozen en dat de CM244ZT aan al jullie wensen voldoet.

Wij wensen jullie veel bak- en kookplezier toe.

Daniel Sousa 07-02-2021

Perfect purchase

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

The product is really good and works perfectly well. We use it on a daily bases and we've never had any problems with it

Pluspunten

• Beautiful
  • Works very well

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste Daniel Sousa,
​Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze combi magnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Jan Poppelaars 05-02-2021

Prachtig voorfront en eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze inbouwcombimagnetron is makkelijk in gebruik , goede prijs kwaliteits-verhouding , een prachtig voorfront , wordt snel warm en heeft diverse functies. De gebruiksresultaten zijn boven verwachting.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • makkelijke inbouw
  • duidelijke beschrijving

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste heer Poppelaars,
Dank je wel voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat u deze combi magnetron aanbeveelt en u tevreden bent over de duidelijke beschrijving, diverse functies en eenvoudige bediening.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

Schitterende combi-magnetron 04-02-2021

Mooie vormgeving en veel mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Schitterende combi-magnetron, veel mogelijkheden.
Heel praktisch is de turbo voorverwarmstand bij ovengebruik ( had mijn vorige combi niet )

Pluspunten

• Turbo voorverwarming

Officiele reactie van Atag 05-02-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze enthousiaste review en reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Fijn om te lezen dat de combimagnetron zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

mooie combi magnetron 19-01-2021

stijlvol

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

mooie afwerking zwart glas met rvs deur greep eenvoudige bediening door middel van tip toetsen en draaiknoppen mooie rvs binnenkant gemakkelijk schoon te houden installatie eveneens makkelijk zelf ui te voeren prijs kwaliteit verhouding goed nergens een apparaat van deze kwaliteit kunnen vinden voor zo een lage prijs al met al een tevreden klant

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 20-01-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen. Fijn te lezen dat deze combimagnetron zo naar wens is.

Wij wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Guus 16-01-2021

Ruime inhoud

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Vlak voor de kerst gekocht met het oog op extra oven capaciteit naast onze losse combi-oven.
Snelle levering en oude (kapotte) inbouw magnetron werd keurig retour meegenomen door de bezorgservice.
Helaas bleek het bakken van een cake niet te lukken , zelfs afbakbroodjes waren een tegenvaller vergeleken met onze losse combi oven, waardoor we twijfelden aan de positieve andere reviews.
Na contact met de klantenservice via een mailtje werd er direct de volgende dag contact opgenomen en een monteur ingeschakeld.
Ook de monteur nam snel telefonisch contact op en na inventariseren van de klachten wist hij wat het probleem zou kunnen zijn, heeft het onderdeel besteld en vervolgens wederom een afspraak gemaakt om langs te komen.
Na het desbetreffende onderdeel vervangen te hebben werkt de oven gelukkig zoals het moet en zijn we meer dan tevreden over zowel het product maar ook over het adequate handelen door de leverancier en monteur , chapeau !!

Pluspunten

• ruime inhoud voor een inbouw apparaat.
  • eenvoudig te installeren , makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend dat uw oven een defect heeft gehad, maar goed om te lezen dat het snel is opgelost en u nu een cake en broodjes kunt bakken.
Wij wensen u dan ook veel bakplezier!

adje 11-01-2021

paradepaardje

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

had een mooie combimagnetron waar ik altijd tevreden over was, en toen die stukging dacht ik niet dat ik nog zo een goede kon permiteren. Maar ben heel blij verrast met deze, lekker groot van binnen hoewel ie op dezelfde plek ingebouwd is als mijn vorige , makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden. Ik heb weer een paradepaardje terug!!!En bovendien istie ook nog een lust voor het oog!!

Pluspunten

• erg ruim van binnen !!!
  • makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 12-01-2021

Beste Adje,

Wat een mooie en enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor. Een paradepaardje, dat lezen wij natuurlijk graag. Fijn om te lezen dat de CM244ZT je blij heeft verrast en aan al je wensen voldoet.

Veel kook- en bakplezier gewenst.

HG ROHAAN 16-12-2020

COMBIMAGNETRON

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Heb de magnetron gekocht na een zoektocht op Internet en heb positieve ervaringen gelezen en ben voor deze gegaan van Etna. De installatie ging heel vlot alsmede de gebruiksaanwijzing de bediening is eenvoudig en goed te begrijpen, zijn er blij mee.

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste HG ROHAAN,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Vriendelijk bedankt en wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Tiberian 08-12-2020

Perfecte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

De oven warmt snel op. Producten zoals diepvriespizza zijn snel klaar, goed bereid. Magnetron werkt eenvoudig, ook ontdooifunctie is ideaal en goed. De inhoud is zeer royaal. Uiterlijk mooi, handige knoppen om te bedienen. Combinatie van twee draaiknoppen en tiptoetsen. Ben er zeer tevreden over. Deze bevalt me veel beter dan onze vorige combimagnetrons van een ander merk, welke ook nog eens veel duurder waren. Ik ben blij dat ik voor deze Etna gekozen heb.

Pluspunten

• Goede warmte
  • Snel warm
  • Ruim

Minpunten

• Twee haakjes op de openstaande deur

Officiele reactie van Atag 10-12-2020

Beste Tiberian,

Bedankt voor deze leuke review en dat je hiervoor de moeite hebt genomen. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Heel veel kook- en bakplezier met deze combimagnetron.

laura 04-12-2020

Mooie zwart combimagnetron, miste alleen bakplaten

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Ik heb een nieuwe gekocht nadat mijn pelgrim stuk ging. Na wat zoeken kwam ik deze Etna tegen welke precies het uiterlijk en functie's had van mijn vorige, wat dus erg handig is en niet opnieuw hoef uit te vinden hoe hij werkt. Ik zag deze zwarte en was opslag verliefd omdat ik echt niet van rvs houd. Jammer dan handel wel rvs is MAAR dat maakt hem ook wel weer wat levendiger. De oven werkt super. echter moet je rekeninghouden dat je altijd 5 tot 10 graden warmer of oven gerechten er langer in moet zetten.

verder is hij echt super. Jammer vondt ik dat er niet zo veel atributten bij zatten als de pelgrim. alleen het plateau en rooster voor op het plateau, Gelukkig paste de bakplaten van mijn oude oven omdat het het zelfde model was. een plaat en een rooster.

Voor de rest top oven.

Pluspunten

• Mooi uitrtlijk
  • werkt simpel

Minpunten

• mist bakplaten om in te hangen
  • altijd wat warmen zetten dan advies

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Beste Laura,

Wat een mooie en uitgebreide review. Met zo'n rapportcijfer zijn wij natuurlijk heel blij. Bij dit model is gekozen voor een draaiplateau met een rond rooster. Fijn dat je de voor jouw onmisbare bakplaat en het rooster nog kunt gebruiken van de vorige Pelgrim.

Wensen je heel veel kook-en bakplezier toe.

Frans 19-11-2020

Prettig keukenapparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Dit is ons tweede exemplaar. Wordt veel gebruikt en wij gebruiken vooral de oven en magnetron. De combifuncties gebruiken wij amper en zijn daardoor niet handig omdat we dan weer in de gebruiksaanwijzing moeten zoeken hoe we dat gebruiken moeten.

Pluspunten

• Recht toe recht aan
  • Bij problemen goede service

Minpunten

• De ventilator gaf verschillende malen problemen

Officiele reactie van Atag 20-11-2020

Beste Frans,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat jullie voor de tweede keer gekozen hebben voor de CM244RVS.
Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

Hielco 14-11-2020

Wat een verademing...

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combimagnetron aangeschaft ter vervanging van een, slechts 4 jaar oude, Siemens. Wat een ellende heb ik daar mee gehad. Was nu voor de derde keer defect en warmde helemaal niet meer op. Mijn verlies maar genomen en gekozen voor vervangen voor deze Edna. Wat een verademing. Gewoon eenvoudig én goed! Doet wat hij doen moet. Oven warmt echt super snel op. Bediening is intuïtief, maar altijd even wennen in het begin. Omdat de magnetron altijd op 1 minuut start hebben we bewust voor dit model gekozen omdat je met de draaiknoppen veel sneller kunt corrigeren naar bijv 20 seconden voor ontdooien dan met digitale knoppen. De eerste taarten en ovenschotels zijn er fantastisch uit gekomen. 2 zware ovenschotels tegelijk (met extra/hoog rooster dat ik zelf nog had; zit er niet bij) is wel wat te zwaar voor het draaiplateau waardoor deze niet meer draait. Toch was alles gelijkmatig gaar/gekleurd.
Ik ben er echt blij mee. Geen kromme tenen meer of het gerecht wel gaar of de pizza wel bruin wordt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• super snel opgewarmde oven
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Hielko,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Fijn te lezen dat deze combimagnetron zo naar wens is.
Veel kook en bak-plezier gewenst.

Jo 27-10-2020

combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combimagnetron vind ik gebruiksvriendelijk en mooi van grootte.
Voldoende vermogen op alle functies.
Jammer dat de deur niet uitneembaar is. Dit is handig als je de magnetron en deur schoon wilt maken.

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste Jo,

Bedankt voor je review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Veel kook- en bakplezier van deze ruime en krachtige combimagnetron van ETNA.

Philip 25-10-2020

ETNA, the best You can get...

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Na wat googlen op dit toestel gevallen. ETNA blijkt echt wel een goed merk qua ovens, 't is trouwens ATAG, en die kenden we al van onze gasketel voor de verwarming! Prijs/Kwaliteit TOPPER, zomaar effe snel gevonden op internet. Makkelijk te bedienen, alles went echter snel; ook als je je oude oven al 6 jaar gewoon was...

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Uitzicht

Minpunten

• Geen VIERKANT rooster, noch BAKPLAAT bijgeleverd
  • Die moet je dus nog apart elders kopen...!!!

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Philip,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Bij dit model is er bewust gekozen voor een draaiplateau met een rond rooster. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier gewenst met deze combi-magnetron.

Groet, Ursula

Familie van den Heuvel 25-10-2020

Degelijke combinatie magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Prima combimagnetron , doet gewoon wat hij moet doen maar.
We worden tureluurs van een hele irritante trilling als de oven gebruikt wordt.
Ze noemen dat ook wel resonantie.
Ik weet niet wat daar aan te doen is maar is wel een zeer vervelend geluid en overheersend geluid.
Ik zou daarom al deze niet meer nemen.

Pluspunten

• Gewoon degelijk magnetron
  • Ziet er wel mooi uit

Minpunten

• Resonantie (lawaai)

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste familie van den Heuvel,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat de combi-magnetron naar verwachting werkt. Vervelend dat er iets resoneert. Misschien dat het draaiplateau niet helemaal vlak ligt? Of iets in een omliggend kastje wat misschien dit geluid veroorzaakt? (trilling)
Indien u het idee heeft dat het toch een andere oorzaak is horen wij het graag, neem dan even contact op met onze klantenservice ( telefoonnummer 088-8821801. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur)

Groet, Ursula

V&B Geel 21-10-2020

Mooi afgewerkte ruime magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Zeer ruime mooie combi-magnetron met alle noodzakelijke programma's. Eerste gebruik stemt zeker tot tevredenheid.

Pluspunten

• zeer ruim
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 22-10-2020

Beste V&B Geel,

Bedankt voor deze review.
Uw mening is enorm belangrijk, we nemen deze feedback dan ook zeker mee.
Veel kook-bakplezier gewenst.

Groet Ursula

Miranda 30-09-2020

Verrassend ruim van binnen

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Verrassend ruim van binnen. Als ik een cake bak, dan kan de cakevorm gewoon rond draaien. Vooraf was ik bang dat dat niet mogelijk zou zijn. Hierdoor is het voor mij (nog) niet nodig om een schuifplaat aan te schaffen.

Pluspunten

• ruim van binnen
  • geen glazen draaischijf

Minpunten

• lastig om tijd te minderen als het programma loopt
  • Gebruiksaanwijzing vindt ik onduidelijk

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste Miranda,

Bedankt voor de review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Ik wens je veel bakplezier.

Ron Huis in t veld 11-09-2020

Prettige prijs,, eenvoudige bediening, ben er blij mee!!

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Onze vorige combimagnetron gaf na 16 jaar de geest.
Op zoek naar een nieuwe viel mijn oog op deze, vanwege de prijs.
Deze combi doet alles wat hij moet doen, ontdooien, verwarmen en grillen en bakken.
Een ander groot voordeel is de makkelijke instelling en bediening.
Ben er voor deze prijs heel tevreden over.

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Ron, Wat fijn om te lezen dat deze combi magnetron doet wat u ervan verwacht en ook nog makkelijk te bedienen is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

ep 10-09-2020

mooie combi magnetron handleiding wel goed doorlezen.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

makkelijke installatie. Voor gebruik wel eerste de handleiding lezen. Er zitten heel veel instellingsmogelijkheden in het bedieningspaneel.
Handleiding is duidelijk. Jammer dat er geen bakplaat standaard wordt meegeleverd.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • makkelijke installatie

Minpunten

• standaard geen bakplaat meegeleverd

Officiele reactie van Atag 11-09-2020

Beste ep,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. De CM244ZT heeft zeker veel mogelijkheden; maar liefst 13 automatische programma’s, 5 magnetronstanden met snelstart, 2 ontdooiprogramma’s en 4 combinatiestanden. Hierdoor is het apparaat van alle gemakken voorzien.
Wij wensen je heel veel kook- en bakplezier.

Paul Meijer 25-08-2020

Bediening in één minuut onder de knie

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Heerlijk, een apparaat dat gemakkelijk te bedienen is. Voor mij de juiste combinatie van draaiknoppen en tiptoetsen. Twee draaiknoppen met links functies en rechts tijd of gewicht en daarna nog wat tiptoetskeuzes voor extra’s en starten. Het bakresultaat is top. Enige minpuntje zijn de voorgeprogrammeerde ontdooiprogramma’s die niet kloppen. Het gewicht moet je tweemaal zo zwaar instellen en dan ontdooit hij goed. Als je dat eenmaal weet ook geen probleem, maar wellicht een verbeterpuntje voor een volgende versie. Wij zijn superblij met deze combi-magnetron.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goed bakresultaat
  • Mooi strak design

Minpunten

• Automatische ontdooifunctie

Officiele reactie van Atag 26-08-2020

Beste Paul,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.

We wensen je veel kook en bak plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice

Ang 23-08-2020

Prima combi magnetron!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Wij hebben deze oven aangeschaft, omdat de vorige oven kapot was. We zijn enorm tevreden over deze combi magnetron van Etna! Hij is super makkelijk te hanteren en er zitten genoeg opties op!!

• Makkelijk schoonmaken

Officiele reactie van Atag 11-09-2020

Beste Ang,

Wat een enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de combimagnetron aan al je wensen voldoet. Heel veel kook- en bakplezier.

Wiebe 13-08-2020

Prachtig apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Goede combi magnetron met prachtig design. De functies zijn eenvoudig te bedienen en alles werkt perfect. De gerechten zijn precies goed en snel klaar.
Maakt weinig geluid en de luchtafvoer zit aan de voorkant zodat je niet de hele keukenkast hoeft te ventileren (een beetje extra luchtdoorvoer zal goed zijn maar is niet nodig)

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• ovenschaal moet apart worden aangeschaft

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste Wiebe,

Bedankt voor je mooie beoordeling en duidelijke uitleg. Wij wensen je nog veel plezier met deze combimagnetron van ETNA.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcare team ETNA.

Helene Geers 07-08-2020

Goede oven, goede magnetron, snel warm en krachtig.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ik was sceptisch of de oven zou voldoen om bv een taart te bakken.
Het overtreft mijn verwachtingen.
Alles werkt goed en mooi om te zien. Eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Oven
  • Grote inhoud
  • Mooi, eenvoudig te bedienen

Officiele reactie van Atag 10-08-2020

Beste Helene,

Dank je wel voor je mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat de CM244RVS je verwachtingen overtreft. Ik wens je nog heel veel plezier met deze aankoop.

Claudia
Webcare team ETNA.

A V 03-08-2020

Voortreffelijk.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Prijs/ kwaliteit verhouding, prima kwaliteit voor lage prijs. Grote inhoud, bedieningsgemak. Ook een mooi apparaat in je keuken qua design. Zeer goede beoordeling door de Consumentenbond. Duidelijk display, eenvoudige bediening, veel programma s. Ideaal, erg blij mee, aanrader!

• Bedieningsgemak
  • Ruim

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste AV,

Wat een mooie review en waardering! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je niet alleen tevreden bent over het gebruiksgemak maar ook over het uiterlijk van de CM244RVS.
Heel veel kook- en bakplezier.