• Best Reviewed 4 keer dec 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 138 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**n@z**o.nl 26-11-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Prima combimagnetron, een aanrader. Ook een heel mooie vormgeving. Zowel de magnetron als de oven werken erg goed.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Wennen aan bediening
Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat je tevreden bent met het gebruik en het design van de Combi Magnetron.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier toe!

Kim

Judith 15-11-2022

Mooie combi magnetron!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Mooie combi magnetron met makkelijke bediening.
De tijden van de recepten komen goed overeen. Enige minpunt is dat deze combi magnetron iets meer geluid maakt dan onze oude combi magnetron van een ander merk. Verder zijn wij erg tevreden.

• Bediening
  • Bak tijden kloppen met recepten
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Geluid tijdens gebruik oven

Officiele reactie van Atag 17-11-2022

Beste Judith,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak van de combimagnetron. Mocht het geluid in de toekomst meer worden, horen wij dit natuurlijk graag.
We wensen jullie nog vele jaren bakplezier!

Kim

a**e@g**l.com 14-11-2022

Super apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Top combimagnetron, makkelijk te bedienen, goede resultaten,. oven supersnel voorverwarmd, veel beter dan het Siemens exemplaar dat ik hiervoor had en veel duurder was, daarbij duurde het opwarmen 4x keer zo lang en veel mindere resultaten. kortom helemaal blij met deze!

Pluspunten

• snel warm
  • uitstekende bakresultaten
  • ziet er prachtig uit
  • magnetron ook helemaal top

Minpunten

• niks

Officiele reactie van Atag 15-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Een super apparaat; kijk dat vinden wij natuurlijk erg leuk om te lezen. Niets zo fijn als een tevreden enthousiaste klant. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

Bram 05-11-2022

Mooie praktische oven!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Prima oven! We maken al een aantal jaren gebruik van Etna apparatuur, naar volle tevredenheid.
We waren specifiek opzoek naar een oven met deze nishoogte/breedte. Mooi zwart design.
Makkelijk bedienbaar en uitgebreide opties/functies! ;)

• Makkelijk bedienbaar
  • Uitgebreide functies

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste Bram,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het design en gebruiksgemak van de oven.

Heel veel bak- en kookplezier!

j**8@c**o.nl 01-11-2022

Oven werkt prima, touchscreen helaas snel kapot.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Combi oven werkt naar behoren. Helaas touchscreen al 2X stuk gegaan binnen 3 jaar. 2X monteur over de vloer gehad. Het draaiplateuau is makkelijk schoon te maken, doch moeilijk, zeer moeilijk weer op de driehoekige draaischroef te monteren. Je ziet niet wat je doet en moet op de tast voelen of het plateau eindelijk de schroef pakt. Hierbij beschadig je gemakkelijk het verwarmingselement onder de plaat.

Pluspunten

• Snel op temperatuur

Minpunten

• Slecht zicht binnen in oven
  • Het draaiplateuau lastig bevestigen

Officiele reactie van Atag 02-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat het touchscreen van jouw combimagnetron al 2 keer een probleem heeft gegeven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

k**k@h**l.com 30-10-2022

bevalt erg goed een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

het is makkelijk in gebruik en voldoet aan alle verwachtingen
de prijskwaliteit en gebruik zijn in overeen stemming

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de combimagnetron aan alle verwachtingen voldoet en je tevreden bent met het gebruiksgemak.

Benieto 23-10-2022

Bevalt erg goed.beslist een aanrader.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Een goede handleiding en makkelijk in gebruik.zeer tevreden. Alle mogelijkheden zeer eenvoudig te bedienen.

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste Benieto,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak van de combimagnetron. We wensen je veel bakplezier toe.

i**h@z**o.nl 20-10-2022

Erg tevreden over deze combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Dit is een mooie ruime combimagnetron die met behulp van weinig tip-toesen en de draaiknoppen knoppen zeer makkelijk te bedienen is. Dit is ook duidelijk af te lezen op het display. Tevens ziet hij er erg mooi uit is hij zeer makkelijk te onderhouden.

Zeker een aanrader voor anderen die op zoek zijn naar een scherpe geprijsde, mooie en ruime combimagnetron

Pluspunten

• Mooi Design
  • Makkelijke Bediening
  • handige bedieningsknoppen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 21-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en design van afzuigkap.
Wij wensen je veel plezier met jouw combimagnetron.

d**e@h**l.com 18-09-2022

bediening is heel makkelijk en wordt daardoor snel gebruikt

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

prijskwaliteitsverhouding is perfect, bediening magnetron en oven makkelijk

Pluspunten

• snel schoon maken
  • prettig in gebruik

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de combimagnetron.

Wil 15-09-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Mooi design, doet wat ie moet doen.
De bediening op het display is heel logisch dus niet te ingewikkeld.
Heel blij mee.

Pluspunten

• Bediening
  • Combinatieprogramma's

Beste Wil,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en mogelijkheden van de combimagnetron.

v**t@g**l.com 15-09-2022

Top

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

De combi heeft een mooi en trendy design, makkelijk in gebruik. Het doet waar je om vraagt.

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop.

Henk 11-09-2022

Veel last van condensvorming

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Magnetron werkt in principe prima, ook de oven is redelijk.
De tiptoetsen reageren niet altijd even direct. Maar het grootste nadeel van deze combimagnetron is dat het vocht niet goed wordt afgevoerd. Hierdoor blijft er veel condens achter in het apparaat. Daarbij komt dat de schroeven in het apparaat niet van roestvrij staal zijn, waardoor deze snel roesten. Bij nader inzien zou dit dus niet mijn eerste keus zijn, maar daar is de prijs dan misschien ook naar.

• Magnetron werkt prima

Minpunten

• Veel last van condens
  • Schroefjes roesten
  • Tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste Henk,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de combimagnetron niet naar behoren werkt. Graag kijken we met jouw mee wat we voor je kunnen betekenen hierin, hiervoor ontvangen we graag jouw NAW-gegevens + een kopie van deze review. De gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com

h**a@g**l.com 08-09-2022

De combimagnetron is precies zoals ik had verwacht en gebruik hem dus vaak.
Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat de CM244ZT aan al je verwachtingen voldoet. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

w**s@p**t.nl 30-08-2022

Veel technische storingen in apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Dit product in maart 2020 aangeschaft. Mooie strakke vormgeving en de bediening is relatief eenvoudig.

Helaas ben ik zeer ontevreden over het product.

Heb na aanschaf meerdere malen storingen gehad waarvoor een monteur van ETNA langskwam maar de storingen blijven terugkomen. Magnetron of oven doet het niet en stopt na paar seconden, stroom valt weg en klok niet meer zichtbaar, vonken spatten in de magnetron terwijl er niets in staat en zeker niet iets van metaal, knopje van draaiplateau afgebroken. Dan doet ie het weer wel en dan weer niet. Dat is uitermate vervelend.
Verder worden pizza's niet lekker knapperig (in de pizza-stand) en koekjes evenmin maar dat kan ermee te maken hebben dat ik een 'gewone' oven ben gewend.

Het meest vervelende vind ik echter de technische mankementen die terugkomen.

Wanneer ik de recensies lees, kom ik vooral positieve recensies tegen.

Ik trek de conclusie dat ik pech heb met dit exemplaar en om vervanging vraag. Garantie is prima maar wanneer een defect terug blijft komen (vandaag wéér) en ik als consument elke keer een dagdeel vrij moet nemen om het te laten repareren, dan vind ik dat er sprake is van een ondeugdelijk product.

Pluspunten

• vormgeving
  • bediening

Minpunten

• veel storingen
  • bakken

Officiele reactie van Atag 31-08-2022

Beste heer / mevrouw,

vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de combimagnetron en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

j**e@g**l.com 25-08-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Mooi vormgegeven product, gebruiksvriendelijk en snelle opwarming. Ook de inbouw was erg makkelijk.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 26-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat de combimagnetron prima bevalt. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

gerrit m 22-08-2022

Tevreden en blij mee.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Na een tweetal Bauknecht combimagnetrons te hebben versleten ( de tweede hield het maar ca 4 jaar vol) besloten op ander merk over te stappen. Omdat we weer een combi wilden met crisp functie zijn we na veel oriënteren op deze Etna uitgekomen. De reviews zijn allemaal positief gestemd. Bovendien ziet het apparaat er prima uit. Na vlotte levering en installatie (simpel zelf uit te voeren d.m.v. het indraaien van 2 schroeven, terwijl veel bedrijven daar ca € 100,= voor durven te vragen!) de eerste functie naar tevredenheid gebruikt. Tot nu toe (1 week in bezit) alleen magnetron- en ovenfunctie gebruikt. De geluidssignalen bij einde "werktijd" zijn luid en duidelijk. Het is even wennen wat betreft de bediening, maar dat went snel genoeg. De diverse kookprogramma's zullen we nagenoeg niet gebruiken maar zijn wel handig. Jammer dat bakplaat en rooster apart moeten worden aangeschaft. Alleen rond draaiplateau en rond rooster zijn inclusief. In de toch wat onduidelijke handleiding is helaas niets te vinden over de crisp functie en aparte benodigde crispyschaal...

Pluspunten

• fraai design
  • glanzende binnenzijde
  • veel mogelijkheden
  • simpele eigen montage ( slechts 2 schroefjes)
  • duurzaamheid nog niets over te zeggen

Minpunten

• geen bakplaat en bakrooster
  • crisp functie onduidelijk
  • bediening is even wennen
  • handleiding mag duidelijker

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste Gerrit,

Wij stellen het zeer oprijs dat je de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Leuk om te lezen dat je na de eerdere combi's van Bauknecht nu voor ons merk hebt gekozen. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Fijn dat de CM244ZT zo goed bevalt.

m**s@z**o.nl 22-08-2022
Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ben blij met de combimagnetron het ziet er mooi uit en werkt heel goed makkelijk in gebruik en voor een redelijke prijs een aanwinst voor je keuken.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie review. Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de CM244RVS.

Veel kook- en bakplezier gewenst.

g**n@k**l.nl 09-08-2022

Prima koop

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ik ben niet erg technisch en moest dus wel even wennen aan mijn nieuwe Etna combimagnetron. Aan de hand van de voor mij onmisbare handleiding was ik na een kleine week helemaal gewend. Het design is heel strak en de functies zijn heel gemakkelijk in te stellen. De verlichting in de magnetron had voor mij wel wat feller gemogen. Al met al ben ik nu een hele tevreden gebruiker, kortom een prima koop!
Officiele reactie van Atag 10-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite nam deze leuke review te schrijven.
Fijn om te lezen dat de handleiding jou goed geholpen heeft om alle functies van de combimagnetron onder de knie te krijgen.
Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent met jouw aankoop.

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

Etna CM244ZT 02-08-2022

Veelzijdige combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combimagnetron ken ik van eerdere ervaringen met een soortgelijk apparaat onder een andere naam.
De eenvoudige bediening als magnetron, de bakresultaten van de oven en de programma’s voor de diverse gerechten, maken dat ik deze combimagnetron heb gekozen.
Deze Etna is wel iets moderner met een andere display en binnenverlichting als m’n vorige, maar verder nagenoeg identiek.
In de gebruiksaanwijzing wordt verwezen naar de mogelijkheid om de klok op het display te verbergen, maar dat is me niet gelukt.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Goede bakresultaten
  • Nuttige combi-programma’s

Minpunten

• Klok kan niet worden gedimd
  • Enkel 1 rek als accessoire

Officiele reactie van Atag 03-08-2022

Beste heer / mevrouw,

bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze leuke review achter te laten.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, de mogelijkheden en het bakresultaat.
Jammer dat het jou niet gelukt is om de klok te dimmen.
Als je het fijn vindt dat ik met je meekijk ontvang ik graag een mailtje met jouw contact- en adres gegevens samen met een kopie van deze review op webcare@atagbenelux.com

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

a**o@g**l.com 24-07-2022

Goed apparaat!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Makkelijk in te bouwen, de 2 knoppen aan de voorzijde voelen een beetje "cheapy" aan.
Apparaat maakt op dit moment nog wat veel geluid, denk dat er een ventilator wat onbalans heeft.
Zal opnieuw stellen.
Gebruik is supermakkelijk, warmt zeer snel op.
Doet prima wat ie moet doen, prijs/kwaliteit = een 10 !
5 jaar garantie geeft ook veel vertrouwen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening.
  • 5 jaar garantie.

Minpunten

• Beetje "cheapy' knoppen.

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat ontzettend leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de combimagnetron.