ETNA CM244RVS - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

l*******@g******** 19-02-2024

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Fijne kookplaat. Even uitzoeken, maar bediening is vrij eenvoudig. Werkt prima, blijft schoon bij normaal gebruik en reinigen na gebruik. Hier en daar een krasje na ruim 2 jaar.

Na ongeveer 1,5 jaar ging het apparaat een eigen leven leiden. Piepte te pas en te onpas. Het bleek dat dan de tijd wel of niet zichtbaar werd, of dat de plaat zichzelf vergrendelde. Zelf wil ik geen lichtgevende dingen op mijn apparaten, dus dat vond ik vervelend, maar niet storend genoeg om te laten nakijken.
Helaas na 2 jaar en 2 maanden (net buiten garantie) werkten de rechter drukknoppen niet meer. Dus onbruikbaar. Reparatie van €99 euro (als je de garantie verlengd hebt naar 5 jaar, moet je toch nog betalen dus).
Tegenvaller.
Advies: Bij klachten, gelijk monteur laten komen.

Pluspunten

• Vrij eenvoudig in gebruik
  • Strakke uitvoering
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Mijn exemplaar werkte net na de garantie niet meer

l************@g******** 05-02-2024
Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Product was net binnen 2 jaar defect.. printplaat probleem.Vergeten aan te melden voor 5 jaar garantie. Ik had helaas geen rekening meer maar nog wel de doos met onze gegevens, typenummer en datum van levering. Daar een foto van gemaakt en deze doorgestuurd naar de klantenservice. Zij zijn in overleg gegaan en vonden het zo vervelend dat ik ( gezien de bewijzen) alsnog in aanmerking kwam voor de 5 jaar garantie en daardoor alleen het materiaal moest betalen! Chapeau als dit geen klantenbinding is? En de combi oven/ magnetron bevalt nog steeds prima!

Jolanda 22-01-2024

Nooit plezier gehad van deze combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Helaas nooit plezier gehad van deze combi magnetron. in 2 jaar tijd, stenen draaimeganisme moeten laten vervangen (ging kapot). 1x voorpaneel laten vervangen vanwege storing. En nu helaas stopt hij naar 1x gebruik en kan ik hem naar een half uur pas weer gebruiken. Dus 2 pizza's achter elkaar gaat al niet. Aangezien de garantie leuk lijkt, moet ik dan nu toch voorrij kosten betalen. Ik baal hier enorm van. €99,00 is voor sommige mensen een hoop geld. Ik ga een officielle klacht indienen en hoop dat het gaat lukken.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Makkelijk schoon te maken
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• draaimeganisme van steen dus snel kapot
  • voorpaneel kapot binnen een jaar
  • snel kapot
  • draaimeganisme van steen dus snel kapot
  • voorpaneel kapot binnen een jaar
  • snel kapot

Peter 03-01-2024

Bevalt prima, aanrader

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Veel mogelijkheden, eenvoudige bediening. Goed prijs / kwaliteit en 5 jaar garantie!

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Veel mogelijkheden
  • Prijs en kwaliteit

Minpunten

• Nog geen

Bart 03-01-2024

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

prima prijs/kwaliteit. Veel functies.
Minpunt dat je zelf een ovenlade moet aanschaffen.

Pluspunten

• Veel functies
  • Robuust uiterlijk

Minpunten

• Zit geen ovenlade bij (los aanschaffen à €50,)-

Elise 02-01-2024

Combimagnetron met krachtige ovenfunctie.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Combimagnetron met krachtige ovenfunctie. Na het laten verhelpen van een productiefout in de printplaat werkt hij weer als een trein. Ik stel vaak de oven iets minder warm in om aanbranden te voorkomen. Verder erg veel plezier van het apparaat. Werkt snel en goed.

v****************@g******** 07-12-2023

Beoordeling Etna

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Etna gekozen omdat het bekend staat als goed merk. Dit is de goedkoopste groote uitvoering. De Etna bevalt goed. Minder geluid en makkelijke bediening.

Pluspunten

• Minder geluid
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Ventilatie blaast flink

Nvt 07-12-2023

Etna oven/ magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Tijdens Corona was er niet veel te koop( meer)
Anders had ik nooit n oven met draaiplateau gekocht.
Heel slecht apparaat . Nu voor de tweede keer moeten laten maken .niet gebruiksvriendelijk .

Als ik meer tijd had tijdens Corona , had ik der nooit gekocht. Reviews van vele mensen zeggen hetzelfde over dit apparaat.

Ik zou het graag willen omruilen/ wisselen voor n ander.

Minpunten

• Niet gebruiksvriendelijk

Frans 02-11-2023

Een standaard magnetron oven

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Technisch prima, handleiding bevat tegenstrijdigheden, glazenblakplaat apart aanschaffen.

Pluspunten

• Doet wat het apparaat moet doen

Minpunten

• Handleiding bevat tegenstrijdigheden

Wilma 28-10-2023
  • Product afgelopen week in bezit

Mooie uitstraling, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Mooi apparaat wat heel goed en makkelijk te bedienen is. Mooie strakke uitstraling. Een aanrader in de keuken.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Doet wat hij moet doen

a**********@g******** 25-10-2023
Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Oude combi oven ging stuk na 6 jaar intensief gebruik, hebben toen voor de Etna cm244zt gekozen.Eerste apparaat deed het al niet, netjes omgeruild.Was zeer blij, maar na een jaar begonnen de problemen zoals omschreven door meerdere mensen.Apparaat schakeld zichzelf uit, kan manetron functie niet gebruiken na gebruik oven, piept willekeurig.Deze problemen zijn dus bekend bij Etna.Ga vandaag maar een robbetje knokken met Etna.

M 16-10-2023
  • Product gekregen

Top oven!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Je kunt met deze oven eindelijk de bak voorschriften op verpakkingen volgen!

Oven werkt goed en relatief stil. Ook is het het een mooi ding.

Pluspunten

• Bakt goed en snel
  • Niet snel verbrand of rauw
  • Magnetron functie is enorm effectief

j**3@g**l.com 14-10-2023

Bevalt erg goed, een aanrader. Makkelijk zelf te installeren

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Mooie en goede oven/magnetron. Werkt goed. Voorverwarmen gaat supersnel. Zeer tevreden over deze aankoop

Pluspunten

• Mooi
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Op dit moment niet

Marja 11-10-2023

Comfortabele combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Fijn apparaat, goed te bedienen, ook tussendoor makkelijk aan te passen. Blij mee. Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik een bruin korstje krijg op een ovenschotel.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Degelijk
  • Groot

Minpunten

• Rooster en bakplaat apart bestellen

h**7@h**e.nl 24-09-2023

ETNA CM244RVS

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Wij hebben deze combimagnetron gekocht omdat we hem mooi groot vonden aan de binnenkant. Maar we hebben er weinig plezier van gehad. Al na een tijdje viel hij steeds uit. Gerepareerd in de garantietijd. Maar dit probleem deed zich steeds weer voor. Diverse reparaties uitgevoerd, maar uiteindelijk kon hij niet meer worden gerepareerd. Het apparaat is nu omgeruild voor een nieuwe. Ik hoop dat we daar meer geluk mee hebben. Ik bevel de combimagnetron dus niet aan.

Pluspunten

• Ruime binnenkant

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Problemen met printplaat

p**s@g**l.com 16-09-2023

Een combimagnetron om te zoenen

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combimagnetron combineert de 3 belangrijkste eigenschappen van keukenapparatuur: 1. eenvoud 2. soliditeit 3. betrouwbaar. Het apparaat is gemakkelijk te installeren en direct gebruiksklaar. De functies zijn zeer uitgebalanceerd, niet te veel niet te weinig. Niet voor niets scoort deze combimagnetron door de tijd heen (dus zeer betrouwbaar!) hoge waarderingen bij de Consumentenbond. Bovendien ziet het apparaat er heel goed uit, het is een blikvanger in onze keuken. En last but not at least: de gerechten, of het nu gaat om oven of magnetronfunctie, komen perfect uit deze combi en kunnen keer op keer rekenen op complimenten van onze gasten. CM244RVS: Als kok blijf je ermee bij de les!

Pluspunten

• betrouwbaar
  • solide
  • eenvoud

h************@l****** 04-08-2023
Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Makkelijk te bedienen en prijs kwaliteit heel goed en ook goede uitstraling

Pluspunten

• Goed en makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 07-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en design van de combimagnetron.

prima 27-07-2023
  • Product afgelopen week in bezit

bevalt erg goed mooi goed aparaat

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

mooi goed apparraat,voldoed prima goede prijs-kwalietijd verhouding bezorging prima

Pluspunten

• mooi apparaat
  • makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 28-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10🤩 Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe combimagnetron van ETNA zo goed bevalt!

Het is gemakkelijk te bedienen en ziet er daarnaast ook nog mooi uit.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kook- en bakplezier toe!

Suzan

a*********@h********** 24-07-2023

Snel problemen

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ik was tevreden. Maar Helaas, na 3 jaar begint de etna cm244rvs combi oven op willekeurige momenten uit te vallen. En sinds kort ook de magnetron. Coolblue zegt dat de garantie is verstreken. Maar ik ga ervan uit dat een apparaat van 500 euro wel langer mee gaat dan (bijna) 4 jaar. Daarbij lees ik dat meer mensen dit probleem hebben. Dat moet bij Etna toch ook bekend zijn. Reparatiekosten 250 euro exclusief voorrijkosten. Jammer, maar ik beveel dit type niet aan.

Officiele reactie van Atag 25-07-2023

Beste heer/mevrouw,

Ontzettend vervelend om te lezen dat de combi steeds uitvalt en je daardoor zo teleur gesteld bent in de apparatuur en onze service. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om jou dit gevoel te geven.

Graag kijken wij met jou mee of wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je hiervoor contact- adresgegevens en een kopie van deze review willen sturen aan webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke

a.pustjens 10-08-2023

Update: na diverse telefoontjes met de klantenservice van Etna ben ik super tevreden over de afhandeling van de reparatie. Etna is top met hun service.

s********@h******** 02-06-2023

Hij bevalt goed en makkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

De Etna combi oven is vrij en eenvoudig te bedienen
En hij bevalt goed .En de prijs kwaliteit verhouding is oke.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • gewoon goed

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en werking van de combimagnetron.

e**********@z******* 29-05-2023
  • Product afgelopen week in bezit

Blij met de nieuwe ETNA combi-magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

De CM244ZT is onze derde combi-magnetron. Past weer perfect op de plek van de vorige. Na installeren direct weer uitproberen, makkelijk in gebruik en resultaat weer top! We zijn weer content met de nieuwe ETNA combi-magnetron en willen tot nu toe geen andere merk dan de ETNA! :) By the way.... toch wel ff geleverd op de 2de Pinksterdag, hoefden we niet zonder combi-magnetron te zitten.

Pluspunten

• past weer precies op de plek van de vorige vorige
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• nog niet

Officiele reactie van Atag 30-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je weer voor een ETNA combi-magnetron hebt gekozen en ook deze weer zo goed bevalt. Hartelijk dank voor de enthousiaste review.

Wij wensen jou weer vele jaren van kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Martin 15-04-2023

te snel problemen met dit apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ik heb een ETNA combi magnetron gekocht omdat deze past als inbouw in de door mij gekochte woning.
Het apparaat ziet er mooi uit en werkt prima. Helaas is bij mij voor de 2e keer een reparatie nodig, waardoor het vertrouwen in de langdurige werking van het apparaat afneemt. Wel is er een goede service om de problemen op te lossen.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • Goede werking

Minpunten

• snel onderdelen vervangen

Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste Martin,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de combimagnetron.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

t***********@h******** 14-04-2023

Uitstekende huishoudhulp.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combi voldoet uitstekend aan de verwachtingen van magnetron oven en combi. De prijs en kwaliteitsverwachting is dan ook een prima combi.
Gebruiksaanwijzing is duidelijk.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Extra schalen zou ik een pluspunt vinden

Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de combimagnetron voldoet aan jouw verwachtingen. Dat jij tevreden bent met jouw aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.

w**********@g******** 09-04-2023

Mooie combi, maar

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

De oven ziet er mooi uit bediening eenvoudig als je t eenmaal weet.
Alleen een groot nadeel er is geen ovenrooster te koop hoewel er wel verschillende inschuif niveaus aangegeven worden. dat vind ik ronduit verlakkerij.

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de CM244RVS naar wens is. Er is een glazenbakplaat met inzetrooster als accessoire beschikbaar. Dit accessoire (artikel 45930) kunt u bestellen bij onze onderdelenwebshop.

Wij wensen jou veel kook- en bakplezier.

Ellen

Peter 30-03-2023

Gaat snel stuk

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Na 2 jaar stuk. Hele fijne combimagnetron en alles werkte naar wens. Echter.... na 2 jaar en een maand gaf hij de geest. Precies na het verlopen van garantie. Hetzelfde euvel heb ik ook in andere reviews gezien. Niet echt duurzaam en je mag meer verwachten van een apparaat van 500,-
Shoutout naar Coolblue die, ondanks dat de absurd korte garantietermijn van 2 jaar was verlopen, gewoon de waarde heeft vergoed :)

Minpunten

• Ging precies 2 jaar en een maand mee

Officiele reactie van Atag 31-03-2023

Beste Peter,

Dank voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de aangeboden service bij jouw storing aan de combimagnetron. Als wij op dit moment nog iets voor jou kunnen betekenen hierin, ontvangen we graag jouw NAW-gegevens + een kopie van deze review. Deze gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com.