ETNA CM244RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244RVS op Kieskeurig.nl.

8,9

Rob38 10-01-2018

Goede waar voor mij geld

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combimagnetron vind ik gebruiksvriendelijk en mooi van grootte.
Voldoende vermogen op alle functies.
Jammer dat de ovenbakschaal er niet bijgeleverd wordt.

Pluspunten

• inbouw was een eitje
  • makkelijk te bedienen
  • voldoende vermogen op alle functies
  • keuzes voor magnetron vermogen

Minpunten

• overbakschaal niet meegeleverd

Officiele reactie van Atag 11-01-2018

Beste Rob,

Bedankt voor uw review. Ik wens u veel plezier met deze combi magnetron van ETNA.
Mocht u nog vragen hebben kunt u terecht op onze website: www.etnaservice.nl

Webcare team ETNA

TG 26-11-2019

Mooi en compacte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Mooie combimagnetron. Inbouwen was appeltje eitje, 2 schroeven in draaien en voila. De bediening is heel eenvoudig even door de handleiding bladeren en voila. Voorverwarmen van de oven gaat best snel. De magnetron met 900 watt werk ook prima. Alleen jammer van het bakplaat dat er niet bij zit. Maar extra garantie na registratie maakt het weer goed. Eigenlijk ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• makkelijk in te bouwen
  • gebruiksvriendelijk
  • veel programma's
  • extra garantie
  • goede kwaliteit

Minpunten

• geen bakplaat

Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste TG , bedankt voor je mooie review en goed om te lezen dat de CM244RVS zo goed bevalt. De bakplaat (met inlegrooster) voor dit type is beschikbaar als accessoire. Mocht het wenselijk zijn is de bakplaat te bestellen via deze link https://onderdelennl.atagbenelux.com/Winkelwagen.aspx . Dit betreft artikelnummer 725473 .Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Lyda 10-04-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Nadat de voorganger van deze combi na 15 jaar de geest had gegeven, (na zeer intensief gebruik ) niet geaarzeld en deze besteld. Ik heb het geluk dat ik de glazen schaal met rekje van zijn voorganger nog heb. Je kunt dat ( even goed zoeken op internet) gewoon bestellen, en dat is wel aan te raden. Daarmee kun je alle bakvormen en ovenschalen gemakkelijk gebruiken.
Gemakkelijk in gebruik, veel mogelijkheden, en snel voorverwarmen.
Het inbouwen is een kwestie van 2 schroeven. Bij Etna kun je registreren voor 3 jaar extra garantie, wel even de nummers op de achterkant opschrijven want die heb je nodig.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • gemakkelijk in gebruik
  • snel voorverwarmen
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• Geen glasplaat met rekje, maar zie boven.

Officiele reactie van Atag 11-04-2019

Beste Lydia,

Ik waardeer uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Heel veel bakplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Maarten 12-06-2021

Zeer compleet, onderwarmte en draaiplateau

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Oude 7 jaar oude oven-magnetron combi had het nu echt begeven. Tijd voor een nieuwe.
We vonden belangrijk oven-functie, draaiplateau, temperatuur tot 250, en stil, en moest passen op de oude inbouw plek.
De ETNA CM244 kwam bij andere tests goed uit de tests en reviews. Geluiden en bediening lopen per review wel uiteen.
Display zou niet helder zijn...niks aan de hand bij ons. Veel stiller dan de oude en blijft niet lang door blazen na stop. Na bestelling bleek dat deze maar tot 230 gaat. :-) Bij bakken pizza bleek dit geen probleem, door ook voor onderwarmte te kiezen echt een krokante pizza mooi van kleur, beter dan bij onze oude. Snap niet waarom er 3x duurdere modellen zijn.
Nadeel, maar alle moderne modellen zullen dat wel hebben.....je moet echt de deur tijdje open laten (en dat is best link met een klep) om vocht van bereiden te laten verdampen anders vochtige combi tot volgend gebruik.
Beetje sneue bezuiniging is wel dat je de glazen bakplaat los moet bestellen
Zeer tevreden

Pluspunten

• Draaiplateau
  • Goede, volledige opwarming magnetron
  • Onderwarmte
  • Vrij stil

Minpunten

• glazen bakplaat los te bestellen

Officiele reactie van Atag 14-06-2021

Beste Maarten,

Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt. De feedback die je hebt gegeven is erg welkom en we zullen dit meenemen voor de toekomst. Veel plezier met je aankoop.

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA

Frans 20-05-2021

Goede en degelijke combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Fijne en goed uitgeruste combi magnetron gebruik vriendelijk snel warm tiptoetsen zijn effen wennen verder een degelijke magnetron van een super merk vanaf kinds bij moeder thuis altijd etna en nu ikzelf Kids heb ook etna als iets goed is dan hoef je niet te gaan switchen naar een andere fabrikant dus etna bedankt voor al die jaren geweldige producten te maken

Pluspunten

• Snel verwarmen
  • Gebruiksvriendelijk
  • Top merk
  • Ziet er goed uit

Officiele reactie van Atag 21-05-2021

Beste Frans,

Allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen, en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur.
Wat leuk om te lezen dat je met ons merk bent opgegroeid. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

Veel plezier met je aankoop en wellicht lezen we over een aantal jaren wel dat jouw kids ook deze keuze heeft gemaakt.

Frans 05-05-2021

Veel ruimte

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Lang gezocht naar kwaliteit/prijsverhouding dus deze Etna doet wat hij moet doen nu bijna 2maanden in huis

Pluspunten

• Lekker ruim
  • Lekker stil
  • Goede prijs

Minpunten

• Niet gevonden
  • Nog niet tegengekomen

Officiele reactie van Atag 06-05-2021

Beste Frans,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor deze combimagnetron.

Wens je veel plezier met deze aankoop.

Wecbareteam ETNA

Ronald Vervoort 14-02-2021

past bij vorige aanschaf

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Na 11 jaar had onze combimagnetron (Etna) het begeven dus een nieuwe gekocht wel een grote vooruitgang!

Pluspunten

• past in de zelfde sparing
  • makkelijk te instaleren
  • goede handleiding

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Beste Ronald,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wij worden heel blij als we lezen dat de keus wederom op ons merk ETNA is gevallen! We wensen je dan ook heel veel en lang plezier van deze combimagnetron.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

CeesHe 18-02-2021

Beste Ronald,

ik overweeg deze magnetron ook aan te schaffen maar heb 2 vragen die ik niet bij de leverancier kan achterhalen:
- wat zijn de netto binnenmaten?
- hoe is de oventemperatuur instelbaar in stappen 50-60-70-80-90- enz?
Zou jij dit kunnen aangeven?

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Daniel Sousa 07-02-2021

Perfect purchase

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

The product is really good and works perfectly well. We use it on a daily bases and we've never had any problems with it

Pluspunten

• Beautiful
  • Works very well

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste Daniel Sousa,
​Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze combi magnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Jan Poppelaars 05-02-2021

Prachtig voorfront en eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze inbouwcombimagnetron is makkelijk in gebruik , goede prijs kwaliteits-verhouding , een prachtig voorfront , wordt snel warm en heeft diverse functies. De gebruiksresultaten zijn boven verwachting.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • makkelijke inbouw
  • duidelijke beschrijving

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste heer Poppelaars,
Dank je wel voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat u deze combi magnetron aanbeveelt en u tevreden bent over de duidelijke beschrijving, diverse functies en eenvoudige bediening.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

mooie combi magnetron 19-01-2021

stijlvol

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

mooie afwerking zwart glas met rvs deur greep eenvoudige bediening door middel van tip toetsen en draaiknoppen mooie rvs binnenkant gemakkelijk schoon te houden installatie eveneens makkelijk zelf ui te voeren prijs kwaliteit verhouding goed nergens een apparaat van deze kwaliteit kunnen vinden voor zo een lage prijs al met al een tevreden klant

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 20-01-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen. Fijn te lezen dat deze combimagnetron zo naar wens is.

Wij wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Guus 16-01-2021

Ruime inhoud

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Vlak voor de kerst gekocht met het oog op extra oven capaciteit naast onze losse combi-oven.
Snelle levering en oude (kapotte) inbouw magnetron werd keurig retour meegenomen door de bezorgservice.
Helaas bleek het bakken van een cake niet te lukken , zelfs afbakbroodjes waren een tegenvaller vergeleken met onze losse combi oven, waardoor we twijfelden aan de positieve andere reviews.
Na contact met de klantenservice via een mailtje werd er direct de volgende dag contact opgenomen en een monteur ingeschakeld.
Ook de monteur nam snel telefonisch contact op en na inventariseren van de klachten wist hij wat het probleem zou kunnen zijn, heeft het onderdeel besteld en vervolgens wederom een afspraak gemaakt om langs te komen.
Na het desbetreffende onderdeel vervangen te hebben werkt de oven gelukkig zoals het moet en zijn we meer dan tevreden over zowel het product maar ook over het adequate handelen door de leverancier en monteur , chapeau !!

Pluspunten

• ruime inhoud voor een inbouw apparaat.
  • eenvoudig te installeren , makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend dat uw oven een defect heeft gehad, maar goed om te lezen dat het snel is opgelost en u nu een cake en broodjes kunt bakken.
Wij wensen u dan ook veel bakplezier!

Frans 19-11-2020

Prettig keukenapparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Dit is ons tweede exemplaar. Wordt veel gebruikt en wij gebruiken vooral de oven en magnetron. De combifuncties gebruiken wij amper en zijn daardoor niet handig omdat we dan weer in de gebruiksaanwijzing moeten zoeken hoe we dat gebruiken moeten.

Pluspunten

• Recht toe recht aan
  • Bij problemen goede service

Minpunten

• De ventilator gaf verschillende malen problemen

Officiele reactie van Atag 20-11-2020

Beste Frans,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat jullie voor de tweede keer gekozen hebben voor de CM244RVS.
Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Jo 27-10-2020

combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combimagnetron vind ik gebruiksvriendelijk en mooi van grootte.
Voldoende vermogen op alle functies.
Jammer dat de deur niet uitneembaar is. Dit is handig als je de magnetron en deur schoon wilt maken.

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste Jo,

Bedankt voor je review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Veel kook- en bakplezier van deze ruime en krachtige combimagnetron van ETNA.

Philip 25-10-2020

ETNA, the best You can get...

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Na wat googlen op dit toestel gevallen. ETNA blijkt echt wel een goed merk qua ovens, 't is trouwens ATAG, en die kenden we al van onze gasketel voor de verwarming! Prijs/Kwaliteit TOPPER, zomaar effe snel gevonden op internet. Makkelijk te bedienen, alles went echter snel; ook als je je oude oven al 6 jaar gewoon was...

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Uitzicht

Minpunten

• Geen VIERKANT rooster, noch BAKPLAAT bijgeleverd
  • Die moet je dus nog apart elders kopen...!!!

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Philip,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Bij dit model is er bewust gekozen voor een draaiplateau met een rond rooster. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier gewenst met deze combi-magnetron.

Groet, Ursula

Familie van den Heuvel 25-10-2020

Degelijke combinatie magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Prima combimagnetron , doet gewoon wat hij moet doen maar.
We worden tureluurs van een hele irritante trilling als de oven gebruikt wordt.
Ze noemen dat ook wel resonantie.
Ik weet niet wat daar aan te doen is maar is wel een zeer vervelend geluid en overheersend geluid.
Ik zou daarom al deze niet meer nemen.

Pluspunten

• Gewoon degelijk magnetron
  • Ziet er wel mooi uit

Minpunten

• Resonantie (lawaai)

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste familie van den Heuvel,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat de combi-magnetron naar verwachting werkt. Vervelend dat er iets resoneert. Misschien dat het draaiplateau niet helemaal vlak ligt? Of iets in een omliggend kastje wat misschien dit geluid veroorzaakt? (trilling)
Indien u het idee heeft dat het toch een andere oorzaak is horen wij het graag, neem dan even contact op met onze klantenservice ( telefoonnummer 088-8821801. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur)

Groet, Ursula

V&B Geel 21-10-2020

Mooi afgewerkte ruime magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Zeer ruime mooie combi-magnetron met alle noodzakelijke programma's. Eerste gebruik stemt zeker tot tevredenheid.

Pluspunten

• zeer ruim
  • mooi afgewerkt

Officiele reactie van Atag 22-10-2020

Beste V&B Geel,

Bedankt voor deze review.
Uw mening is enorm belangrijk, we nemen deze feedback dan ook zeker mee.
Veel kook-bakplezier gewenst.

Groet Ursula

Miranda 30-09-2020

Verrassend ruim van binnen

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Verrassend ruim van binnen. Als ik een cake bak, dan kan de cakevorm gewoon rond draaien. Vooraf was ik bang dat dat niet mogelijk zou zijn. Hierdoor is het voor mij (nog) niet nodig om een schuifplaat aan te schaffen.

Pluspunten

• ruim van binnen
  • geen glazen draaischijf

Minpunten

• lastig om tijd te minderen als het programma loopt
  • Gebruiksaanwijzing vindt ik onduidelijk

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste Miranda,

Bedankt voor de review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Ik wens je veel bakplezier.

Ron Huis in t veld 11-09-2020

Prettige prijs,, eenvoudige bediening, ben er blij mee!!

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Onze vorige combimagnetron gaf na 16 jaar de geest.
Op zoek naar een nieuwe viel mijn oog op deze, vanwege de prijs.
Deze combi doet alles wat hij moet doen, ontdooien, verwarmen en grillen en bakken.
Een ander groot voordeel is de makkelijke instelling en bediening.
Ben er voor deze prijs heel tevreden over.

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Ron, Wat fijn om te lezen dat deze combi magnetron doet wat u ervan verwacht en ook nog makkelijk te bedienen is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Paul Meijer 25-08-2020

Bediening in één minuut onder de knie

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Heerlijk, een apparaat dat gemakkelijk te bedienen is. Voor mij de juiste combinatie van draaiknoppen en tiptoetsen. Twee draaiknoppen met links functies en rechts tijd of gewicht en daarna nog wat tiptoetskeuzes voor extra’s en starten. Het bakresultaat is top. Enige minpuntje zijn de voorgeprogrammeerde ontdooiprogramma’s die niet kloppen. Het gewicht moet je tweemaal zo zwaar instellen en dan ontdooit hij goed. Als je dat eenmaal weet ook geen probleem, maar wellicht een verbeterpuntje voor een volgende versie. Wij zijn superblij met deze combi-magnetron.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goed bakresultaat
  • Mooi strak design

Minpunten

• Automatische ontdooifunctie

Officiele reactie van Atag 26-08-2020

Beste Paul,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.

Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je veel kook en bak plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice

Wiebe 13-08-2020

Prachtig apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Goede combi magnetron met prachtig design. De functies zijn eenvoudig te bedienen en alles werkt perfect. De gerechten zijn precies goed en snel klaar.
Maakt weinig geluid en de luchtafvoer zit aan de voorkant zodat je niet de hele keukenkast hoeft te ventileren (een beetje extra luchtdoorvoer zal goed zijn maar is niet nodig)

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• ovenschaal moet apart worden aangeschaft

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste Wiebe,

Bedankt voor je mooie beoordeling en duidelijke uitleg. Wij wensen je nog veel plezier met deze combimagnetron van ETNA.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcare team ETNA.