De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 130 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d**e@h**l.com 18-09-2022

bediening is heel makkelijk en wordt daardoor snel gebruikt

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

prijskwaliteitsverhouding is perfect, bediening magnetron en oven makkelijk

Pluspunten

• snel schoon maken
  • prettig in gebruik

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de combimagnetron.

Wil 15-09-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Mooi design, doet wat ie moet doen.
De bediening op het display is heel logisch dus niet te ingewikkeld.
Heel blij mee.

Pluspunten

• Bediening
  • Combinatieprogramma's

Beste Wil,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en mogelijkheden van de combimagnetron.

v**t@g**l.com 15-09-2022

Top

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

De combi heeft een mooi en trendy design, makkelijk in gebruik. Het doet waar je om vraagt.

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop.

Henk 11-09-2022

Veel last van condensvorming

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Magnetron werkt in principe prima, ook de oven is redelijk.
De tiptoetsen reageren niet altijd even direct. Maar het grootste nadeel van deze combimagnetron is dat het vocht niet goed wordt afgevoerd. Hierdoor blijft er veel condens achter in het apparaat. Daarbij komt dat de schroeven in het apparaat niet van roestvrij staal zijn, waardoor deze snel roesten. Bij nader inzien zou dit dus niet mijn eerste keus zijn, maar daar is de prijs dan misschien ook naar.

• Magnetron werkt prima

Minpunten

• Veel last van condens
  • Schroefjes roesten
  • Tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste Henk,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de combimagnetron niet naar behoren werkt. Graag kijken we met jouw mee wat we voor je kunnen betekenen hierin, hiervoor ontvangen we graag jouw NAW-gegevens + een kopie van deze review. De gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com

h**a@g**l.com 08-09-2022

De combimagnetron is precies zoals ik had verwacht en gebruik hem dus vaak.
Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat de CM244ZT aan al je verwachtingen voldoet. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

w**s@p**t.nl 30-08-2022

Veel technische storingen in apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Dit product in maart 2020 aangeschaft. Mooie strakke vormgeving en de bediening is relatief eenvoudig.

Helaas ben ik zeer ontevreden over het product.

Heb na aanschaf meerdere malen storingen gehad waarvoor een monteur van ETNA langskwam maar de storingen blijven terugkomen. Magnetron of oven doet het niet en stopt na paar seconden, stroom valt weg en klok niet meer zichtbaar, vonken spatten in de magnetron terwijl er niets in staat en zeker niet iets van metaal, knopje van draaiplateau afgebroken. Dan doet ie het weer wel en dan weer niet. Dat is uitermate vervelend.
Verder worden pizza's niet lekker knapperig (in de pizza-stand) en koekjes evenmin maar dat kan ermee te maken hebben dat ik een 'gewone' oven ben gewend.

Het meest vervelende vind ik echter de technische mankementen die terugkomen.

Wanneer ik de recensies lees, kom ik vooral positieve recensies tegen.

Ik trek de conclusie dat ik pech heb met dit exemplaar en om vervanging vraag. Garantie is prima maar wanneer een defect terug blijft komen (vandaag wéér) en ik als consument elke keer een dagdeel vrij moet nemen om het te laten repareren, dan vind ik dat er sprake is van een ondeugdelijk product.

Pluspunten

• vormgeving
  • bediening

Minpunten

• veel storingen
  • bakken

Officiele reactie van Atag 31-08-2022

Beste heer / mevrouw,

vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de combimagnetron en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

j**e@g**l.com 25-08-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Mooi vormgegeven product, gebruiksvriendelijk en snelle opwarming. Ook de inbouw was erg makkelijk.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 26-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat de combimagnetron prima bevalt. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

gerrit m 22-08-2022

Tevreden en blij mee.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Na een tweetal Bauknecht combimagnetrons te hebben versleten ( de tweede hield het maar ca 4 jaar vol) besloten op ander merk over te stappen. Omdat we weer een combi wilden met crisp functie zijn we na veel oriënteren op deze Etna uitgekomen. De reviews zijn allemaal positief gestemd. Bovendien ziet het apparaat er prima uit. Na vlotte levering en installatie (simpel zelf uit te voeren d.m.v. het indraaien van 2 schroeven, terwijl veel bedrijven daar ca € 100,= voor durven te vragen!) de eerste functie naar tevredenheid gebruikt. Tot nu toe (1 week in bezit) alleen magnetron- en ovenfunctie gebruikt. De geluidssignalen bij einde "werktijd" zijn luid en duidelijk. Het is even wennen wat betreft de bediening, maar dat went snel genoeg. De diverse kookprogramma's zullen we nagenoeg niet gebruiken maar zijn wel handig. Jammer dat bakplaat en rooster apart moeten worden aangeschaft. Alleen rond draaiplateau en rond rooster zijn inclusief. In de toch wat onduidelijke handleiding is helaas niets te vinden over de crisp functie en aparte benodigde crispyschaal...

Pluspunten

• fraai design
  • glanzende binnenzijde
  • veel mogelijkheden
  • simpele eigen montage ( slechts 2 schroefjes)
  • duurzaamheid nog niets over te zeggen

Minpunten

• geen bakplaat en bakrooster
  • crisp functie onduidelijk
  • bediening is even wennen
  • handleiding mag duidelijker

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste Gerrit,

Wij stellen het zeer oprijs dat je de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Leuk om te lezen dat je na de eerdere combi's van Bauknecht nu voor ons merk hebt gekozen. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Fijn dat de CM244ZT zo goed bevalt.

m**s@z**o.nl 22-08-2022
Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ben blij met de combimagnetron het ziet er mooi uit en werkt heel goed makkelijk in gebruik en voor een redelijke prijs een aanwinst voor je keuken.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie review. Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de CM244RVS.

Veel kook- en bakplezier gewenst.

g**n@k**l.nl 09-08-2022

Prima koop

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ik ben niet erg technisch en moest dus wel even wennen aan mijn nieuwe Etna combimagnetron. Aan de hand van de voor mij onmisbare handleiding was ik na een kleine week helemaal gewend. Het design is heel strak en de functies zijn heel gemakkelijk in te stellen. De verlichting in de magnetron had voor mij wel wat feller gemogen. Al met al ben ik nu een hele tevreden gebruiker, kortom een prima koop!
Officiele reactie van Atag 10-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite nam deze leuke review te schrijven.
Fijn om te lezen dat de handleiding jou goed geholpen heeft om alle functies van de combimagnetron onder de knie te krijgen.
Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent met jouw aankoop.

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

Etna CM244ZT 02-08-2022

Veelzijdige combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combimagnetron ken ik van eerdere ervaringen met een soortgelijk apparaat onder een andere naam.
De eenvoudige bediening als magnetron, de bakresultaten van de oven en de programma’s voor de diverse gerechten, maken dat ik deze combimagnetron heb gekozen.
Deze Etna is wel iets moderner met een andere display en binnenverlichting als m’n vorige, maar verder nagenoeg identiek.
In de gebruiksaanwijzing wordt verwezen naar de mogelijkheid om de klok op het display te verbergen, maar dat is me niet gelukt.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Goede bakresultaten
  • Nuttige combi-programma’s

Minpunten

• Klok kan niet worden gedimd
  • Enkel 1 rek als accessoire

Officiele reactie van Atag 03-08-2022

Beste heer / mevrouw,

bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze leuke review achter te laten.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, de mogelijkheden en het bakresultaat.
Jammer dat het jou niet gelukt is om de klok te dimmen.
Als je het fijn vindt dat ik met je meekijk ontvang ik graag een mailtje met jouw contact- en adres gegevens samen met een kopie van deze review op webcare@atagbenelux.com

a**o@g**l.com 24-07-2022

Goed apparaat!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Makkelijk in te bouwen, de 2 knoppen aan de voorzijde voelen een beetje "cheapy" aan.
Apparaat maakt op dit moment nog wat veel geluid, denk dat er een ventilator wat onbalans heeft.
Zal opnieuw stellen.
Gebruik is supermakkelijk, warmt zeer snel op.
Doet prima wat ie moet doen, prijs/kwaliteit = een 10 !
5 jaar garantie geeft ook veel vertrouwen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening.
  • 5 jaar garantie.

Minpunten

• Beetje "cheapy' knoppen.

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat ontzettend leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de combimagnetron.

l**j@g**l.com 07-07-2022

Gewoon weer ETNA

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Na bijna 10 jaar intensief gebruik van een ETNA T2144RVS moest er een nieuwe combimagnetron komen. De keuze was eigenlijk niet zo moeilijk. Het werd de bijna identieke ETNA CM244RVS waar we ook weer vele jaren plezier van hopen te hebben.

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij opnieuw hebt gekozen voor ETNA!
Doordat de combimagnetron bijna identiek is, is de bediening voor jou natuurlijk een fluitje van een cent!
Wij wensen jou weer heel veel jaren plezier van jouw aankoop.

Etna; geen verrassing, altijd goed. 06-07-2022

Etna; geen verrassing, altijd goed.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Eerlijk gezegd weet ik niet wat de prestaties zijn van de magnetron die ik nu gekocht heb. Uiteraard heb ik deze niet zomaar gekocht. De reviews welke ik gelezen heb voor ik tot koop overging waren voor 95% enorm positief en mede gezien wat ik gewend was van Etna was ik snel klaar.
Ik heb ‘m zelf (2 schroefjes) ingebouwd en het apparaat heeft een geweldige uitstraling en dat voor een bijzonder acceptabele prijs.
Ik ben nu 79 en heb vroeger vaak artikelen van Etna gekocht en tot volle tevredenheid gebruikt. Ik heb een licht gele inbouwkeuken en de zwarte magnetron staat er prachtig in. Als alles wat ik er mee wil gaan doen net zo makkelijk is in te stellen als de klok dan ga ik nog vele prettige “ETNA” uren ondervinden.

Pluspunten

• de merknaam
  • de uitstraling

Minpunten

• Tot nu toe niet gevonden

Officiele reactie van Atag 07-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor ETNA! Wat fijn dat de inbouw van de Combi Magnetron makkelijk verliep.
Wij hopen dat je nog vele prettige ETNA Jaren aan bakplezier beleeft!

Kim

Inge 22-06-2022

Value for money

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ruime combimagnetron-oven. Handig is de snelvoorverwarmenfunctie. Wel jammer dat er geen ovenbakplaat wordt meegeleverd.

Pluspunten

• Ruim
  • Snel voorverwarmen

Minpunten

• Geen ovenbakplaat meegeleverd

Officiele reactie van Atag 23-06-2022

Beste Inge,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn dat jij zo tevreden bent over het design en de functies. De bakplaat is geen standaard accessoire bij deze combi magnetron, mocht u de bakplaat met inlegrooster toch willen aanschaffen kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.
Wij wensen u nog veel kook- en bakplezier!

Kim

Janneke 19-06-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Goede oven en combi magnetron!
Zeer gemakkelijk in gebruik.
Tevreden over de beide functies
Nadeel bij installeren vrij kort snoer beschikbaar tov vorige type nummer

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Zowel top oven als magnetron gebruik

Minpunten

• Korter snoer voor installeren tov vorige functie

Officiele reactie van Atag 20-06-2022

Beste Janneke,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak en de mogelijkheden van de combimagnetron.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

HRT 13-06-2022

Tegenvaller

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Flinke tegenvaller. Grootste probleem is dat als er een product met vocht wordt bereid in de ovenfunctie, de bediening volledig op hol slaat. Na gebruik werken in elk geval de wattage knop niet meer en vaak zelfs meer instellingsknoppen. Enkele dagen later (als het vocht er weer uit is?) werkt het weer.
Probleem gemeld uiteraard, en na 3 maanden is het gehele bedieningspaneel vervangen. Helaas heeft de magnetron dezelfde problemen.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Eenvoedige bediening

Minpunten

• Kwaliteit bedieningspaneel
  • Popcorn maken bijna niet mogelijk

Officiele reactie van Atag 14-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de combimagnetron en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

p**s@h**e.nl 02-06-2022

Top combi magnetron oven.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Prima combi magnetron ,mooie uitstraling .
warmt goed zowel de oven als de magnetron.

Is zeker een goede aankoop.

Pluspunten

• warmt goed
  • goede uitstraling

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design en gebruiksgemak van de combimagnetron.

PvH 25-05-2022

Blikkenvanger en werkt super ????

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Oude kapot, ETNA staat overal heel goed beschreven. Mooie uitstraling. TOP!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Mooie uitstraling, echte blikkenvanger

Minpunten

• Jammer dat er geen bakplaat standaard bij zit

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze goede beoordeling.
Wat ontzettend leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn dat jij zo tevreden bent over het design en gebruiksgemak van de combimagnetron.

j**2@g**l.com 24-05-2022

De opvolger van de CM344ZT, dus dat zit goed.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Hiervoor hadden we de CM344ZT tot dat die het niet meer deed. We waren zo tevreden dat we weer hebben gekeken of er een vervanger voor deze was. Na even zoeken kwamen we de CM244ZT tegen, de opvolger van de CM344ZT nemen we aan. De keuze was toen zo gemaakt daar die eigenlijk dezelfde looks had en precies weer in het beeld van onze keuken past.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Mooi dessin
  • Past eigenlijk in elk interieur

Minpunten

• Niet gezien of gevonden

Officiele reactie van Atag 25-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat leuk dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design en de eenvoudige bediening.

Wij wensen jou weer heel veel kook- en bakplezier!