Bosch Serie 8 CMG8760S1

Bekijk alle Inbouw magnetrons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

TielseD 26-06-2018

Snel simpel en superhandig als magnetron en oven

Tot zo ver als magnetron bijzonder geslaagd en veelzijdig. Oven functie nog niet gebruikt maar is vast ook prima. Heerlijk menugestuurd apparaat dat ik zeker vaak ga gebruiken.

Dick van Gent 11-05-2018

Bosch oven

Mooie oven en zeer gebruiksvriendelijk. Instellingen overzichtelijk en goed met draaiwiel in te stellen. Geluidsarm. Nu enkele dagen in bezit en goede resultaten.

Pluspunten

• Zelf reinigend
  • makkelijk instelbaar

Minpunten

Koos Daems 03-04-2018

Pyrolyse

Pyrolyse ja helemaal geweldig geen schoonmaakinspanning meer dankzij de automatische zelfreiniging van de oven. Idiaal de telescooprails zo is het nog makkelijker je gerecht uit de oven te halen

Hans 19-02-2018

Heel geavanceerde uitstraling.

We hebben deze bakoven met magnetron nog maar pas, maar het bedieningsgemak voelt al heel vertrouwd. Ook de resultaten van onze bakpogingen zijn goed.

Lindy 01-02-2018

Fantastisch

Duidelijke en uitgebreide bedieningsbeschrijving, veel diverse mogelijkheden. Het apparaat nodigt uit om er dagelijks gebruik van te maken. Vlees, vis, gebak, ovenschotels, ik heb sinds jaren niet meer zo veel heerlijke gerechten uitgeprobeerd, met succes.

Gerlind 25-01-2018

Geweldig!

Onlangs hebben wij een CMG8760S1 aangeschaft en sindsdien bereiden wij bijna elke dag ons eten daarmee. De bediening van het apparaat is helder, de resultaten boven verwachting. Wij vragen ons af hoe wij het tot nu toe zonder zo'n prachtige oven hebben uitgehouden. De gebruiksaanwijzing is een uitdaging omdat er zo veel mogelijkheden in het apparaat zitten. Die heb je niet in één keer uitgelezen. Hiervoor hebben wij nog een beetje geduld nodig. Geen probleem.

Carlita 31-10-2017

Geweldige combi oven

Een goed overzichtelijk, gebruiksvriendelijk product ! Bakt prachtig en ook de asist en de combi zijn erg fijn . Kortom een geweldig product !!

Spikmans 22-08-2017

Goede fijne oven

Oven is zeer still je ventilator bijnna niet
Menu zijn netje gestructureerd, jammer dat de magnetron functie een beetje verborgen zit. Makkelijk in te stelle 4d hete lucht is beter dan de vorige oven met 3d hetelucht. Estetisch netje en makkelijkte bedienen. Geluidssignalen oven zijn fijn om te horen vorige oven was irritant. Nu enkele weken in gebruik.

gj van den brink 06-04-2017

Super nooit geen andere meer

Ik heb nog nooit zo een goede oven gehad. Heerlijke cake. Maakt ze eigen schoon echt een geweldige oven met een goede magnetron functie

DirkJan 15-02-2017

storing aan het duetje

heb de magnetron nu een half jaartje tot nu toe werkte hij prima
tot hij een storing kreeg.
magnetron slaat uit na 3 seconde
wat ik lees op internet ligt het aan het deurtje die niet goed sluit
heb hem nu aangeboden voor reparatie
as. maandag 20 feb 2017 komt er een monteur
we hopen dat het gauw op gelost word.
verder prima apparaat

Ilona 09-02-2017

Heel fijne oven.

Heb de oven nu dit een half jaar in bezit. Ik kan bijna geen nadelen ontdekken. Het enige nadeel is de ventilator na afloop van gebruik van het apparaat. Die loopt nog wel even door. Als je dan aan je werkblad staat tegenover de oven, dan sta je in de wind. Voor de rest bakt en braad hij prima.

Jeanne 05-07-2016

Fantastische oven!

Fantastische oven! Prima handleiding. Zo veel mogelijkheden...
Nog nooit in mijn leven zo'n fijne oven gehad. Cadeau van mezelf voor mijn 65e verjaardag.

Alex1969 15-05-2016

Heel fijn apparaat.

Hele fijne oven/magnetron. Bediening is makkelijk, pyrolyse-functie is prettig, Maakt weinig lawaai en maakt een hele degelijke indruk.

Hajora 24-04-2016

beoordeling bakoven met magnetron

Het opwarmen van een pizza duurt vrij lang. Wel is de bodem dan lekker krokant. Het duurt even om de oven goed te leren kennen.

Lwittkowski 17-04-2016

Geweldig veel mogelijkheden

Deze oven heeft veel mogelijkheden voor het bereiden van diverse gerechten zoals gebak, broodje, pizza en overschotjes. Hij is eenvoudig te bedienen en geeft een bescheiden signaal wanneer je gerecht klaar is om verorberd te worden!

Poolster 22-02-2016

Super oven!

Moest even wennen aan de draaischijf maar wat een SUPER oven alles is makkelijk en overzichtelijk te vinden in het menu. En de assist is ook GEWELDIG deze helpt je zo aan een perfect resultaat SUPER!