Inventum IMC6132F - Reviews

Kleur(en)
zwart, rvs

Arie 12-06-2018

Mooi uiterlijk

Gekocht via Coolblue met zeer snelle levering. Mooi product, mooi uiterlijk en snel te installeren. Prima prijs/kwaliteit verhouden en zeker aan te bevelen. Wel een poetsdoek bij de hand houden ivm vingerafdrukken op RVS

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• vlekgevoelig

Harkema 20-02-2018

Goede maatvorming/ mogelijkheden.

Helaas zeer lange levertijd waardoor voor tussenoplossing een losse magnetron ( Moulinex ) aan moeten schaffen waardoor de gevraagde en besteld inventum nu aardig duurder wordt. Verder alleen maar lof over de behandeling van medewerkers.

Minpunten

• Levertijd
  • Kan helaas niet verder beoordelen .

Jan 07-12-2017

Magnetron voldoet goed

Magnetron nu enkele weken in gebruik. Het apparaat voldoet uitstekend. De bediening is redelijk. Wij missen een vaste stand voor de sterkte. Deze moet je nu steeds weer kiezen om daarna de tijd in te stellen. het is alleen mogelijk om voorkeurstanden in hoeveelheid of gewicht te programmeren. Dat zou ook op sterkte en tijd mogelijk moeten zijn.

Pluspunten

• werkt prima
  • past perfect in ombouwkast

Minpunten

• niet mogelijk om draaiplateau stil te zetten
  • programmering op sterkte en tijd niet mogelijk

Jan 19-08-2017

Mooi apparaat, makkelijk in te bouwen.

Dit apparaat gekocht ter vervanging van defecte oude magnetron. Dit apparaat gekozen omdat deze perfect past in de ombouwkast. Bij vergelijkbare magnetrons had ik nog een afdekking moeten maken omdat deze de beschikbare ruimte niet precies vulden. Ook gekozen omdat er draaiknoppen op zitten die ik beter vindt werken dan tiptoetsen.

Pluspunten

• bediening via draaiknoppen
  • past perfect in ombouwkast

Minpunten

• niet mogelijk om draaiplateau stil te zetten