AEG KM8403021M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KM8403021M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tweetweeties 13-01-2017

Handig en uitgebreid apparaat

Geschreven voor: AEG KM8403021M

Na veel gezoek op internet uiteindelijk naar de BCC gegaan en de apparaten die er stonden zelf bekijken en bevoelen. Snel viel toen de keus op dit apparaat. Tiptoetsen zijn handig tijdens het koken en de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. De bediening zit bovenin dus de breedte is maximaal. Onder die bediening zit de afvoer. Hiertoe komt de afgevoerde warme lucht niet tegen het bovenliggende kastje. Installatie heb ik laten doen, maar dat bleek zo simpel dat kan echt iedereen zelf doen.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • bediening
  • ontwerp

Minpunten

• kookwekker wat zacht

tweetweeties 11-04-2017

na 3 maand is de ruit in de deur tijdens bakken bij 200 graden met een luide knal ontploft. Gelukkig zit er voor en achter nog een laag. Dus niemand gewond. Reactie van BCC: dit kan niet en komt nooit voor dus ik zou hem wel te ruw behandeld hebben of veel te heet gestookt. Garantie (nog extra 3 jaar erbij gekocht) is niet van toepassing. Weg 800 Euro!

Peter 17-12-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: AEG KM8403021M

Deze oven gekozen vanwege de goede aanbeveling in de winkel, tevens de makkelijke en duidelijke bediening en vele mogelijkheden. De oven voldoet goed en zeker aan onze wensen. Fijne aankoop!

envanloo 03-04-2016

Mooie combi-magnetron maar heeft brom bij heteluchtfunctie

Geschreven voor: AEG KM8403021M

Strakke vormgeving en mooi tiptoetsensysteem. Snelle magnetronfunctie bij 1000 W tot maximaal 7 minuten. Wil je langer dan moet je het magnetronvermogen op 600 W zetten. Voorkomt natuurlijk wel dat je opgewarmde prak helemaal uitdroogt, maar ook niet helemaal handig.

Bij de heteluchtfunctie van de oven geeft de ventilatiemotor een stevige brom. Misschien nieuwigheid, maar als het zo blijft toch maar even naar Scheer & Foppen om te vragen of dit OK is.

Combi-oven is snel op temperatuur en heerlijk ruim.