AEG KM4400021M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KM4400021M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s*************@g******** 24-10-2023
Geschreven voor: AEG KM4400021M

Wat een ongelooflijk onding van een combi oven. Tijd instellen is niet te doen. Reageert extreem traag het is dat hij nog werkt anders zou die direct de prullenbak in gaan.

Robert 17-11-2017

Mooi model, maar bakt niet zo goed en niet praktisch

Geschreven voor: AEG KM4400021M

Het is een mooi model en combinatie magnetron/oven.
Was makkelijk in te bouwen. Echter, in gebruik ben ik niet tevreden. De bediening gaat niet makkelijk.
Je gebruikt de draaiknop voor het vermogen en die reageert traag. De tijd voer je in dmv de drukknoppen en die moet je hard induwen voor ze reageren.
Daarbij ben ik niet tevreden over het bakken. De achterste helft gaat harder dan de voorste helft. Daardoor moet ik het rooster soms halverwege de tijd omdraaien.

Pluspunten

• Mooi, ruim model
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Niet handig in gebruik
  • Baktemperatuur niet gelijk

JPKN 12-02-2016
Geschreven voor: AEG KM4400021M

Na 1 dag al spijt dat ik dit apparaat heb gekocht.

De knoppen voor het instellen van tijd\klok\ alarm reageren heel slecht. Je moet echt goed en hard drukken “tot je vingertop wit wordt ”voordat de knoppen reageren en voordat je het in de gaten hebt begint de magnetron/oven al terug te lopen.
Ook zitten de 5 drukknoppen gevat in een plastic omrand bakje, met erg veel speling.

De bediening is onbegrijpelijk en de uitleg in de handleiding geeft daarover geen duidelijkheid.

Het design is verder prima, maar dat is ook het enige wat er goed is aan dit product.

Misschien wordt het tijd dat AEG/Electrolux een begrijpelijke uitleg geeft hoe je dit apparaat moet bedienen.
Maak een filmpje met een duidelijke uitleg, doe dit via de website, kieskeurig of benader de mensen die hun product hebben geregistreerd.

Volgende week komt er een monteur van BCC langs, zal mij benieuwen, het liefst stuur ik de magnetron terug.

Ik kan alleen maar zeggen koop niet deze magnetron KM4400021M, deze problemen zijn ook al bekend van de KM4400001M

Dus AEG/Electrolux doe er wat mee.

JPKN 26-02-2016

Inmiddels de magnetron retour gestuurd naar de BCC en geld terug gekregen minus € 70,00 voor het ophalen. Als je de magnetron zelf terug brengt hoef je niet die € 70,00 te betalen.
Nu een Siemens gekocht bij Bemmel&Kroon de CM876GBS1 deze is € 220,00 duurder maar dan heb je ook wat.
Gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk en de bediening is top.
Deze compacte variospeed bakoven met magnetron komt uit de IQ700 serie