Siemens HM636GNS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HM636GNS1 op Kieskeurig.nl.

Hein en Alice 24-06-2015

mogelijkheden:
Door de grote inhoud is het een volwaardige oven. Zowel oven- grill - als magnetronfunctie hebben merdere opties, bijvoorbeeld hetelucht, boven/onderwarmte etc.
gebruiksgemak:
Het instellingen-menu is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, je komt op logische manier bij de juiste stand. Voor veel gerechten is de oven voor-geprogrammeerd (hoogte in de oven, temperatuur, tijdsduur, verwarmingsmethode).

Marieke 23-01-2017

Moeilijk te reinigen

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Dure oven en het schoonmaken is moeizaam. We hebben hem nu 1 jaar in gebruik en hij ziet eruit alsof dat al 5x zo lang is. Er ontstaan snel krassen, waar in de magnetronstand dan weer vonken vanaf komen. Verder bakt hij gelukkig vrolijk door en is alles wat eruitziet Door alle opties aan standen wel echt lekker. De poblemen rond het kinderslot blijven ergerlijk.

Pluspunten

• Veel opties
  • Ruim

Minpunten

• Duur
  • Moeilijk te reinigen
  • Kinderslot werkt niet

Bergen 15-11-2015

Na 14 jaar was onze oude Siemens combi-oven aan vervanging toe. De nieuwe HM636GNS1 is stiller, heeft veel meer verschillende verwarmingsmethoden en de bediening is door het display echt kinderspel. De snel-opwarm-functie is echt een genot als je haast hebt. Prima apparaat voor een prima prijs als je even Googled.

Melanie1985 17-01-2019

Super mooi design

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Deze oven is een week in gebruik en super fijn en makkelijk in de bediening.
Met de voorgeprogrammeerde functie om broodjes te bakken zijn ze precies goed!een kind kan de was!

Raymond Meijer 17-12-2018

Heel veel functies en erg snel!

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Alle mogelijke gerechten maak je in een handomdraai in deze oven. Hij warmt snel en vakkundig alle soorten voedsel op.

Jolanda en Cees 15-09-2018

Werkt prima, mooi design en degelijk

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Paar weken in gebruik en zeer tevreden. Bediening eenvoudig en overzichtelijk, veel mogelijkheden. Verder degelijk en straalt kwaliteit uit. Enige kleine nadeel wat meer toets functies bij eenvoudige taak bv koffie melk opwarmen magnetron.

I-Know 15-01-2017

Van oud naar nieuw

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Na 20 jaar onze oude Combi oven vervangen door deze Siemens HM636GNS1.
We moesten de oude over van 60x60 cm vervangen en kwamen al snel op dit type uit van Siemens.
Het is echt een Innovatie slag met 20 jaar geleden en toen van was onze Scholtes een van de modernste ovens met magnetron!
Het menu werkt enorm prettig het van Pizza tot popcorn alles staat erin en kan worden bereid.
Alles voelt degelijk aan, wat je mag verwachten van dit merk.
Een Pizza uit de diepvries in 11m op tafel, en een cake in 32m !!!
Hoe mooi kan het leven zijn ;-)

Pluspunten

• Handig menu
  • Degelijkheid

René Helthuis 03-12-2016

Mooie grote deur opening

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Fijne magnetron/oven met een handige softclose.
Veel extra accesoires meegeleverd.
bedieningsgemak door vooraf geprogrammeerde menu's.
Onze vorige Siemens Magnetron Oven heeft 20 jaar probleemloos bij ons dienst gedaan.

Pluspunten

• handige softclose
  • uitgebreid bediningsmenu
  • stijlvolle vormgeving
  • oerdegelijk materiaal

Minpunten

• ventilatie blaast lang na
  • veel handelingen om magnetron aan te zetten op max

Peter 18-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

De oven is erg fijn. Door de combinatie van het touch screen en de draaiknop gaat het instellen erg prettig, temperatuur en tijd instellen met een zwieperd aan de draaiknop, geen gepriegel op dat touch screen, terwijl de menu keuze juist intuitief op het scherm zelf aan te tikken is.
De oven is stil, en het na-koelen kun je instellen in zo snel mogelijk of zo stil mogelijk, erg prettig in een open keuken.
De rol geleiding van de bakplaat of rooster is erg handig. Als je een zware lasagne erin wilt zetten hoef je niet zover met je handen naar binnen met gevaar voor brandwonden.

in gebruik sinds september 2015 08-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Supermooi en goede combi-bakoven.
Doet wat hij moet doen, de gerechten zijn superlekker en hij is heel gebruiksvriendelijk.
Kortom tot nog toe zeer tevreden!

Hans 13-11-2015

Moderne en functionele vormgeving. Het gebruik wijst zich vanzelf, geen moeilijke beschrijving nodig! Dus erg mensvriendelijk.Duurzaamheid van dit apparaat is, denk ik, hetzelfde als dat van mijn vorige oven: 19 jaar!!

Dennis 15-05-2021

Goede oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Heerlijk een oven die ook nog eens een grote magnetron is, werkt super. Fijn ook dat je vrij gemakkelijk het glas aan de binnenkant er uit kan halen om deze goed schoon te maken. Makkelijke bediening. Prijs/ kwaliteit is uitstekend.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • grote magnetron
  • goed schoon te maken

Minpunten

• afkoelen van de oven duurt vrij lang

Dennis 28-03-2021

Werking

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen. Zelfs voor een man. Enige minpunt is dat als je de tijd in moet stellen dat je wel ff bezig bent. Ik weet nog steeds niet wie dit bedacht heeft. Alsof je een ferrari koopt met een claxon van een mini.

A Vijverberg 28-03-2021

Een combimagentron die veel mogelijkheden heeft.

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

De meeste recepten zijn al moeilijk genoeg om te bereiden, dus de Siemens HM636GNS1 maakt bakken een stuk gemakkelijker. Veeg met uw vinger over het touchscreen en kies uit een groot aantal recepten. Een exotisch gerecht bereiden met een knapperig korstje was nog nooit zo eenvoudig. Tijdens het bakproces geeft het display precies aan hoe laat de tafel gedekt moet worden. Wil je controle over de bereiding? Deze oven heeft 13 verwarmingsmethoden, waaronder een grill- en magnetronfunctie. Ook als je niet veel tijd hebt, weet de Siemens HM636GNS1 wat je moet doen. Kies voor de varioSpeed-functie en halveer de bereidingstijd.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden om gerechten te bereiden.
  • De achterwand trekt resten aan en verbrandt ze
  • De oven kiest automatisch de verwarming

Minpunten

• 800 watt, warmt minder snel op dan vergelijkbare

Debby 21-03-2021

Mooie combi oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven wordt meerder dagen per week gebruikt. Eenvoudig in gebruik, snel voorverwarmfunctie. Vlees vergeten uit de vriezer te halen, gebruik dan de ontdooifunctie. Echt een aanrader deze oven, magnetron alles in 1.

Anoniem 16-03-2021

Echte oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker groot en met een duidelijke handige bediening

Janet 18-02-2021

Fijne oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie ruime oven waarin je met gemak paar ovenschalen tegelijk in zet!
Oven is snel op temperatuur, heeft diverse mogelijkheden en is heel eenvoudig in te stellen en daardoor fijn om te bedienen/gebruiken.

maarten passchier 09-02-2021

mooie design en goede electronisch te sturen programma's

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

voldoet geheel aan de verwachting...je blijft verrast over de te bepalen mogelijkheden; de deur is kwalitatief heel goed

Pluspunten

• duidelijke keuzes
  • vele instellingen
  • teksten zijn begrijpelijk en kort

Minpunten

• de besturing horizontaal i.p.v. moeten bukken

Alina 03-01-2021

Top product

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zo blij met de oven. Hij is heel makkelijk schoon te maken. Bediening is heel duideijk. Echt een top product. Raad het iedereen aan.

Ruud 22-11-2020

Twee in één hoe gemakkelijk is dat

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast alle oven/gril functies ook de magnetron. Voor een extra boost om te garen. Om te ontdooien of gewoon iets op te warmen.