Siemens HM636GNS1 - Reviews

Inhoud
67 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HM636GNS1 op Kieskeurig.nl.

Hein en Alice 24-06-2015

mogelijkheden:
Door de grote inhoud is het een volwaardige oven. Zowel oven- grill - als magnetronfunctie hebben merdere opties, bijvoorbeeld hetelucht, boven/onderwarmte etc.
gebruiksgemak:
Het instellingen-menu is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, je komt op logische manier bij de juiste stand. Voor veel gerechten is de oven voor-geprogrammeerd (hoogte in de oven, temperatuur, tijdsduur, verwarmingsmethode).

Marieke 23-01-2017

Moeilijk te reinigen

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Dure oven en het schoonmaken is moeizaam. We hebben hem nu 1 jaar in gebruik en hij ziet eruit alsof dat al 5x zo lang is. Er ontstaan snel krassen, waar in de magnetronstand dan weer vonken vanaf komen. Verder bakt hij gelukkig vrolijk door en is alles wat eruitziet Door alle opties aan standen wel echt lekker. De poblemen rond het kinderslot blijven ergerlijk.

Pluspunten

• Veel opties
  • Ruim

Minpunten

• Duur
  • Moeilijk te reinigen
  • Kinderslot werkt niet

Bergen 15-11-2015

Na 14 jaar was onze oude Siemens combi-oven aan vervanging toe. De nieuwe HM636GNS1 is stiller, heeft veel meer verschillende verwarmingsmethoden en de bediening is door het display echt kinderspel. De snel-opwarm-functie is echt een genot als je haast hebt. Prima apparaat voor een prima prijs als je even Googled.

Melanie1985 17-01-2019

Super mooi design

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Deze oven is een week in gebruik en super fijn en makkelijk in de bediening.
Met de voorgeprogrammeerde functie om broodjes te bakken zijn ze precies goed!een kind kan de was!

Raymond Meijer 17-12-2018

Heel veel functies en erg snel!

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Alle mogelijke gerechten maak je in een handomdraai in deze oven. Hij warmt snel en vakkundig alle soorten voedsel op.

Jolanda en Cees 15-09-2018

Werkt prima, mooi design en degelijk

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Paar weken in gebruik en zeer tevreden. Bediening eenvoudig en overzichtelijk, veel mogelijkheden. Verder degelijk en straalt kwaliteit uit. Enige kleine nadeel wat meer toets functies bij eenvoudige taak bv koffie melk opwarmen magnetron.

I-Know 15-01-2017

Van oud naar nieuw

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Na 20 jaar onze oude Combi oven vervangen door deze Siemens HM636GNS1.
We moesten de oude over van 60x60 cm vervangen en kwamen al snel op dit type uit van Siemens.
Het is echt een Innovatie slag met 20 jaar geleden en toen van was onze Scholtes een van de modernste ovens met magnetron!
Het menu werkt enorm prettig het van Pizza tot popcorn alles staat erin en kan worden bereid.
Alles voelt degelijk aan, wat je mag verwachten van dit merk.
Een Pizza uit de diepvries in 11m op tafel, en een cake in 32m !!!
Hoe mooi kan het leven zijn ;-)

Pluspunten

• Handig menu
  • Degelijkheid

René Helthuis 03-12-2016

Mooie grote deur opening

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Fijne magnetron/oven met een handige softclose.
Veel extra accesoires meegeleverd.
bedieningsgemak door vooraf geprogrammeerde menu's.
Onze vorige Siemens Magnetron Oven heeft 20 jaar probleemloos bij ons dienst gedaan.

Pluspunten

• handige softclose
  • uitgebreid bediningsmenu
  • stijlvolle vormgeving
  • oerdegelijk materiaal

Minpunten

• ventilatie blaast lang na
  • veel handelingen om magnetron aan te zetten op max

Peter 18-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

De oven is erg fijn. Door de combinatie van het touch screen en de draaiknop gaat het instellen erg prettig, temperatuur en tijd instellen met een zwieperd aan de draaiknop, geen gepriegel op dat touch screen, terwijl de menu keuze juist intuitief op het scherm zelf aan te tikken is.
De oven is stil, en het na-koelen kun je instellen in zo snel mogelijk of zo stil mogelijk, erg prettig in een open keuken.
De rol geleiding van de bakplaat of rooster is erg handig. Als je een zware lasagne erin wilt zetten hoef je niet zover met je handen naar binnen met gevaar voor brandwonden.

in gebruik sinds september 2015 08-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Supermooi en goede combi-bakoven.
Doet wat hij moet doen, de gerechten zijn superlekker en hij is heel gebruiksvriendelijk.
Kortom tot nog toe zeer tevreden!

Hans 13-11-2015

Moderne en functionele vormgeving. Het gebruik wijst zich vanzelf, geen moeilijke beschrijving nodig! Dus erg mensvriendelijk.Duurzaamheid van dit apparaat is, denk ik, hetzelfde als dat van mijn vorige oven: 19 jaar!!

H.Baijens 18-04-2020

Wij hebben dit aparaat gekocht voor de goede werking .

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Vind dit aperaat super goed werken ook de bediening is voor iedereen goed te volgen . alles wat we van af
aankoop hebben gedaan met de oven was naar tevredenheid.

Pluspunten

• makelijk te bedienen
  • werkt super
  • mooi disign

Mieke 18-04-2020

oven Magnetron

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Ik ben er heel blij mee. Heel makkelijk te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IQ 700 Oven 30-03-2020

Super apperaat

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Wij hebben deze Oven Magnitron sinds februari in gebruik en zijn zeer tevreden over dit product [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 30-03-2020

HM636.GN1

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Goede oven, veel features. Handleiding toch nog wat complex. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chaenne 02-02-2020

Super oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Zeer tevreden met het design, gebruiksgemak en de werking. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Timo 06-01-2020

Prettig en snel

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

De combi-oven zorgt voor een snelle voorverwarming in ovenstand. Een taart, cake en pizza worden perfect (af)gebakken. De magnetron functioneert ook naar behoren en doet wat het moet doen. De combi-oven heeft een aantrekkelijk display wat soms wel omslachtig werkt. Vooral bij de eerste ingebruiksname ben je wel even bezig om de juiste datum in te voeren.

Pluspunten

• Snel voorverwarmen
  • Prettige ovenstand
  • Magnetron functie

Minpunten

• 1e keer ingebruikname

Rvdk 22-12-2019

superoven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Nadat mijn oude combi stuk was, gekozen voor deze oven met magnetron. Hij is degelijk, handig in gebruik en werkt perfect. Prima keuze! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KHOoz 19-12-2019

Praktische oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Gemakkelijk in gebruik. Duidelijke display met programma's en opties. Voldoende bakplaten en uitschuifsysteem. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maud 16-12-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Ik heb bewust gekozen voor de magnetron/oven combi omdat ik al een stoomoven heb en graag iets wil kunnen opwarmen zonder te hoeven wachten op het afkoelen. Helaas heb ik geen goede ervaring met de magnetron van dit apparaat aangezien de temperatuur nooit goed in te stellen lijkt en er een maximum stand wordt aangegeven maar dan duurt het erg lang om zaken te verwarmen. 600watt doet helemaal niet veel en ontdooien evenmin. Ook wordt het servies (verschillende soorten) erg warm aan de buitenkant terwijl de binnenkant nog koud is.
De oven daarentegen werkt perfect maar ik zou deze combinatie niet aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]