De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HM636GNS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dorien 07-07-2022

Super ruime combi-oven, heel gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven na enig wikken en wegen aangeschaft omdat ik twijfelde of de magnetron functie goed zou werken in zo'n groot formaat oven. De oven is werkelijk een geweldig apparaat, heel makkelijk te bedienen met het touch screen en eenvoudige stappen om de juiste temperatuur en tijd in te stellen. Vooral de 4-D hetelucht-functie werkt fantastisch. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de voorgeprogrammeerde gerechten, maar dit komt omdat het met de hand instellen zo makkelijk gaat. De magnetron-functie is iets minder, de gerechten hebben iets meer tijd nodig om hetzelfde resultaat te verkrijgen als in een klein formaat magnetron, maar dit wetende is het een kwestie van iets langere tijdsinstelling. Handig is de waarschuwing van het apparaat in de magnetron-functie of er nog bakplaten in de oven zitten (deze mogen uiteraard niet in de machine aanwezig zijn bij het aanzetten van de magnetron in de 600 watt of max stand). Het geluidsniveau is redelijk.

Anoniem 04-07-2022

Eenvoudig te bedienen oven met veel opties

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven is eenvoudig te bedienen en bevat een menu-optie waarin gerechten voorgeprogrammeerd zijn. Afbakbroodjes of diepvriespizza's kunnen zo de oven in zonder voorverwarmen. Dat scheelt veel tijd. Mijn oude oven was een half uur bezig om warm te worden. Nu zijn mijn broodjes in 15 min klaar, zonder er naar om te kijken. De magnetron werkt prima. Omdat de magnetron (maar) 600 watt is, moeten sommige gerechten er iets langer in, maar dat is wat mij betreft geen probleem. Ook hier zijn weer gerechten voorgeprogrammeerd. Ik kan rijst in de rijstkoker zetten, het gewicht instellen en de magnetron doet de rest. Na en bepaalde tijd krijg je de melding: roeren, en dan gaat het weer verder. De rijst wordt perfect gaar en het scheelt veel afwas en overgekookte rijst op het fornuis. Ideaal!
Ik ben dus erg tevreden met deze oven.

Michelle 15-06-2022

Goede en handige Oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven werkt goed, het is snel warm en de magnetron wert ook goed maar minder goed dan stand alone magnetron

d**n@o**k.com 07-05-2022

Prima combi-oven met een heerlijk formaat

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Ik was op zoek naar een combi-oven van 60 x 60 in verband met de bestaande uitsparing in de keuken . Ik had geen plek voor twee losse apparaten en mijn voorkeur ging uit naar een grote oven (ipv een 45 cm hoge oven). Ik heb er geen spijt van. De ovenfuncties zijn zeer uitgebreid (o.a. 4-D hetelucht!) en de oven is makkelijk te bedienen. Er zijn veel gerechten voorgeprogrammeerd, maar die functie heb ik tot op heden nog niet gebruikt.

De magnetron functioneert ook prima. Ik was vooraf huiverig of deze goed zou zijn omdat de binnenruimte zo groot is, maar het overtreft mijn verwachtingen. De magnetron doet wat hij moet doen en ook deze is eenvoudig te bedienen. Handig is de waarschuwing om de bakplaat te verwijderen als de magnetron gebruikt wordt.

Kortom, een fijne oven met voldoende ruimte en eenvoudige bediening en met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • afmeting
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• niet geruisloos

Joke 28-03-2022

Oven met magnetron functie

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk schoon te houden en eenvoudige bediening. Ook magenotron functie bevalt heel goed
Ik ben er heel blij mee

g**t@z**o.nl 08-03-2022

tevreden

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Een geweldig product, met enorm veel mogelijkheden, fijn in gebruik en een redelijke prijs.

Wat ik veel toepas is de combi magnetron-ovenstand, het blijft als net gekookt ook na het invriezen van een product.

Ga zo door.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

M**n@g**l.com 06-03-2022

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Eindelijk een combioven die gemakkelijk te bedienen is. Verder is deze oven zeer stil.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geluidsarm

h**y@g**l.com 04-01-2022

Slecht apparaat

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Na 2,5 jaar probleem met de magnetron functie. Het apparaat valt met regelmaat uit tijdens het starten van het programma of nadat je de magnetron tussentijds gestopt hebt. En de deur sluit niet altijd meer als je hem dicht doet. Zonde van die 1000€ geweest!

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk bediening

Minpunten

• Na 2,5 jaar al kuren
  • Deur sluit niet altijd meer helemaal
  • Je ziet de stof achter de glazen ruit zitten

Rene 01-01-2022

Fijne oven met veel keuzemogelijkheid

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

We waren op zoek naar een oven/magnetron-combinatie zonder af te doen aan de oven-functies. Deze combi heeft het allemaal, zeer ruime keuzemogelijkheden en mooie vormgeving. Het scherm oogt modern en geeft alle mogelijkheden duidelijk weer. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de magnetronfunctie is "verstopt" onder menu. Alle ovenfuncties staan direct onder de functietoets. Het apparaat wordt er niet minder bruikbaar door en ook dit was zo gewend.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Geen losse magnetron meer in de keuken
  • Mooie vormgeving
  • Moderne uitstraling

Van Vliet 07-12-2021

Super!

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super oven. Erg snel en zeer ruim. Fijn in gebruik. Simpelweg een topaankoop!

Johan 22-11-2021

Prima oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven met vele mogelijkheden. Even wennen aan gebruiksinstellingen. Heeft heel veel opties. Goed zowel als magnetron als oven of combi te gebruiken

s**m@g**l.com 15-10-2021

Blij mee!

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Heel erg blij met deze oven! Gemakkelijk te bedienen, veel opties! Er passen met gemak twee grote ovenschalen in.

oven met magnetron 05-10-2021

prima product

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] gebruiksvriendelijk, handige opties, kan veel in de oven en strak design

Esther 01-10-2021

Compleet

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig in gebruik.
Duidelijk display.
Werkt uitstekend.
Mooi uiterlijk in 60x60 formaat!

Fred van den Heuvel 08-09-2021

mooie magnetron en heldere display

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt eenvoudig met draai knop goed in testellen en makklijk schoon te maken

Otte 04-09-2021

Fijn en praktisch

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor het eerst een Siemens bonen apparaat. Eerder al andere Siemens apparaten gekocht. Ook nu is de aanschafwaarde meer dan waard.

Familie van der Zalm 22-08-2021

Zeer goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

uitgebreid keuzemenu. we wilden een grotere oven magnetron. hij bevalt heel goed en fijn in gebruik.

Wendyvh 16-08-2021

Fijne stille combi oven met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven. Ingebouwde magnetron is super. Veel mogelijkheden en opties. Heel stil. Top product!

s**2@g**l.com 01-08-2021

Krijgen continu foutmelding e6000 in het scherm . Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Krijg ook melding deur sluiten terwijl dit gesloten is . Machine maakt ook ander geluid als normaal dan .

Foutcode E6000 01-08-2021

Foutcode e6000

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krijgen continu foutmelding e6000 kan echter nergens deze foutmelding vinden . Ook geeft apparaat aan deur sleuren terwijl deze is gesloten .