Siemens HM636GNS1 - Reviews

Inhoud
67 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HM636GNS1 op Kieskeurig.nl.

Hein en Alice 24-06-2015

mogelijkheden:
Door de grote inhoud is het een volwaardige oven. Zowel oven- grill - als magnetronfunctie hebben merdere opties, bijvoorbeeld hetelucht, boven/onderwarmte etc.
gebruiksgemak:
Het instellingen-menu is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, je komt op logische manier bij de juiste stand. Voor veel gerechten is de oven voor-geprogrammeerd (hoogte in de oven, temperatuur, tijdsduur, verwarmingsmethode).

Marieke 23-01-2017

Moeilijk te reinigen

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Dure oven en het schoonmaken is moeizaam. We hebben hem nu 1 jaar in gebruik en hij ziet eruit alsof dat al 5x zo lang is. Er ontstaan snel krassen, waar in de magnetronstand dan weer vonken vanaf komen. Verder bakt hij gelukkig vrolijk door en is alles wat eruitziet Door alle opties aan standen wel echt lekker. De poblemen rond het kinderslot blijven ergerlijk.

Pluspunten

• Veel opties
  • Ruim

Minpunten

• Duur
  • Moeilijk te reinigen
  • Kinderslot werkt niet

Bergen 15-11-2015

Na 14 jaar was onze oude Siemens combi-oven aan vervanging toe. De nieuwe HM636GNS1 is stiller, heeft veel meer verschillende verwarmingsmethoden en de bediening is door het display echt kinderspel. De snel-opwarm-functie is echt een genot als je haast hebt. Prima apparaat voor een prima prijs als je even Googled.

Melanie1985 17-01-2019

Super mooi design

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Deze oven is een week in gebruik en super fijn en makkelijk in de bediening.
Met de voorgeprogrammeerde functie om broodjes te bakken zijn ze precies goed!een kind kan de was!

Raymond Meijer 17-12-2018

Heel veel functies en erg snel!

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Alle mogelijke gerechten maak je in een handomdraai in deze oven. Hij warmt snel en vakkundig alle soorten voedsel op.

Jolanda en Cees 15-09-2018

Werkt prima, mooi design en degelijk

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Paar weken in gebruik en zeer tevreden. Bediening eenvoudig en overzichtelijk, veel mogelijkheden. Verder degelijk en straalt kwaliteit uit. Enige kleine nadeel wat meer toets functies bij eenvoudige taak bv koffie melk opwarmen magnetron.

I-Know 15-01-2017

Van oud naar nieuw

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Na 20 jaar onze oude Combi oven vervangen door deze Siemens HM636GNS1.
We moesten de oude over van 60x60 cm vervangen en kwamen al snel op dit type uit van Siemens.
Het is echt een Innovatie slag met 20 jaar geleden en toen van was onze Scholtes een van de modernste ovens met magnetron!
Het menu werkt enorm prettig het van Pizza tot popcorn alles staat erin en kan worden bereid.
Alles voelt degelijk aan, wat je mag verwachten van dit merk.
Een Pizza uit de diepvries in 11m op tafel, en een cake in 32m !!!
Hoe mooi kan het leven zijn ;-)

Pluspunten

• Handig menu
  • Degelijkheid

René Helthuis 03-12-2016

Mooie grote deur opening

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Fijne magnetron/oven met een handige softclose.
Veel extra accesoires meegeleverd.
bedieningsgemak door vooraf geprogrammeerde menu's.
Onze vorige Siemens Magnetron Oven heeft 20 jaar probleemloos bij ons dienst gedaan.

Pluspunten

• handige softclose
  • uitgebreid bediningsmenu
  • stijlvolle vormgeving
  • oerdegelijk materiaal

Minpunten

• ventilatie blaast lang na
  • veel handelingen om magnetron aan te zetten op max

Peter 18-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

De oven is erg fijn. Door de combinatie van het touch screen en de draaiknop gaat het instellen erg prettig, temperatuur en tijd instellen met een zwieperd aan de draaiknop, geen gepriegel op dat touch screen, terwijl de menu keuze juist intuitief op het scherm zelf aan te tikken is.
De oven is stil, en het na-koelen kun je instellen in zo snel mogelijk of zo stil mogelijk, erg prettig in een open keuken.
De rol geleiding van de bakplaat of rooster is erg handig. Als je een zware lasagne erin wilt zetten hoef je niet zover met je handen naar binnen met gevaar voor brandwonden.

in gebruik sinds september 2015 08-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Supermooi en goede combi-bakoven.
Doet wat hij moet doen, de gerechten zijn superlekker en hij is heel gebruiksvriendelijk.
Kortom tot nog toe zeer tevreden!

Hans 13-11-2015

Moderne en functionele vormgeving. Het gebruik wijst zich vanzelf, geen moeilijke beschrijving nodig! Dus erg mensvriendelijk.Duurzaamheid van dit apparaat is, denk ik, hetzelfde als dat van mijn vorige oven: 19 jaar!!

Anoniem 16-11-2020

Snel warm. Super bediening

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Oven met uitstekende mogelijkheden en eigenschappen.
Fraaie uitschuiflade. Makkelijke bediening. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Topper! 09-11-2020

Heel gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Buitengewoon makkelijk in het gebruik en simpel schoon te maken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 04-10-2020

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Volkomen tevreden met deze oven met magnetron [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank 08-08-2020

Nette Oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

we hebben speciaal voor dit product gekozen omdat de oven functie belangerijker is dan de magnetronfunctie. maar de magnetron functie werkt zeer zeker goed. product met vele mogelijkheden en een mooie uitstraling [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jamie 23-07-2020

Meer dan waard voor zijn geld

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Veel opties, handig in gebruik, gemakkelijk schoon te houden. Eerste model had echter een beveiligingsstoring tijdens het gebruik van de oven. Schakelaar moest strakker worden gezet. Zeer netjes opgelost door de toenmalige monteur.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Elk menu is beschikbaar

Bakoven met magnetron 14-07-2020

aan te bevelen bakoven met magnetron

ik ben meer van bakken
tot op heden zijn mij gerechten uitgekomen zoals ik had verwacht
soms wil ik zelf de hitte bepalen en dat kan bij deze oven met aanpassen
om de juiste volgorde van de voorgestelde bakadviezen door te hebben moet je eerst mee gaan oefenen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arumugam 01-07-2020

Goed presterende, snelle en gemakkelijke menu-opti

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Voordelen:
Resultaten van goede kwaliteit - er zijn veel vooraf ingestelde opties voor verschillende soorten voedsel. Handige en duidelijke menu-indeling.

Nadelen:
Met IQ700 verwachtte ik standaard de Auto Clean-functie - ik realiseerde me later dat die optie niet beschikbaar is op het model dat ik heb gekocht [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theo 22-06-2020

groot bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

Ruime oven met magnetron functie. Vooral het display met touch screen werkt erg fijn. Alle functies wijzen voor zich en o.a. combinaties van verwarmingsmethodes of kook tijd zijn eenvoudig en snel in te stellen. En de kwaliteit is zoals je van een Siemens apparaat mag verwachten gewoon prima in orde. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen 14-06-2020

De beste magnetron oven

Geschreven voor: Siemens HM636GNS1

We hadden hiervoor ook al een Siemens magnetron oven. Deze was misschien even wennen, maar het gebruik is erg prettig! Net een slimmere bediening. De temperatuur van de oven echt super goed (ik bak heel veel), goede resultaten! Het telescoop-uitschuifsysteem is heel praktisch.
Absolute aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]