Siemens HM636GNS1 - Reviews

Inbouwbreedte
56 cm

Hans Ester 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Een bijzondere oven

Deze Siemensoven is een bijzondere oven. Hij heeft een mooi design met tiptoetsen en kent een eenvoudige bediening. De oven kan bakken, grillen en magnetronnen, maar deze oven kan nog meer. Hij geeft ook advies over temperatuur, tijd en hoogte stand. Zo krijgen we de mooiste cake, het lekkerste vlees en de beste pizzabodem! Eigenlijk zou deze oven standaard in elke keuken ingebouwd moeten worden.

Marieke 02-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijne oven, maar heeft geen kinderslot

Prima oven, warm snel op, en alles wat je er in maakt lukt. Minimale baktijden en temperatuur aanhouden, dus alles is snel klaar. Ovenfriet is het enige wat lastig is. De oven is ruim van binnen, dus schaf nieuwe over schalen aan ;) wij hadden deze oven uitgezocht vanwege de ruimte en het kinderslot: dat werkt niet. Het 'kinderslot' zorgt dat de temperatuur en tijd niet bijgesteld kunnen worden. We hebben de oven onder het aanrechtblad laten monteren, maar onze jongsten trekken hem zo open. Er is geen stand om dit te voorkomen. Jammer en gevaarlijk! Hoge montage is een vereiste, dan kan ik hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Ruim
  • Functioneel

Minpunten

• Geen veilig kinderslot
  • Duur!

Peter 18-06-2016 Product half jaar in bezit

Heel fijn apparaat

De oven is erg fijn. Door de combinatie van het touch screen en de draaiknop gaat het instellen erg prettig, temperatuur en tijd instellen met een zwieperd aan de draaiknop, geen gepriegel op dat touch screen, terwijl de menu keuze juist intuitief op het scherm zelf aan te tikken is.
De oven is stil, en het na-koelen kun je instellen in zo snel mogelijk of zo stil mogelijk, erg prettig in een open keuken.
De rol geleiding van de bakplaat of rooster is erg handig. Als je een zware lasagne erin wilt zetten hoef je niet zover met je handen naar binnen met gevaar voor brandwonden.

in gebruik sinds september 2015 08-12-2015 Product kwartaal in bezit

Supermooi en goede combi-bakoven.
Doet wat hij moet doen, de gerechten zijn superlekker en hij is heel gebruiksvriendelijk.
Kortom tot nog toe zeer tevreden!

Bergen 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na 14 jaar was onze oude Siemens combi-oven aan vervanging toe. De nieuwe HM636GNS1 is stiller, heeft veel meer verschillende verwarmingsmethoden en de bediening is door het display echt kinderspel. De snel-opwarm-functie is echt een genot als je haast hebt. Prima apparaat voor een prima prijs als je even Googled.

Hans 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Moderne en functionele vormgeving. Het gebruik wijst zich vanzelf, geen moeilijke beschrijving nodig! Dus erg mensvriendelijk.Duurzaamheid van dit apparaat is, denk ik, hetzelfde als dat van mijn vorige oven: 19 jaar!!

Hein en Alice 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

mogelijkheden:
Door de grote inhoud is het een volwaardige oven. Zowel oven- grill - als magnetronfunctie hebben merdere opties, bijvoorbeeld hetelucht, boven/onderwarmte etc.
gebruiksgemak:
Het instellingen-menu is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, je komt op logische manier bij de juiste stand. Voor veel gerechten is de oven voor-geprogrammeerd (hoogte in de oven, temperatuur, tijdsduur, verwarmingsmethode).