Siemens HM636GNS1 - Reviews

Inbouwhoogte
56 cm
Inbouwbreedte
56 cm

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hein en Alice 24-06-2015

mogelijkheden:
Door de grote inhoud is het een volwaardige oven. Zowel oven- grill - als magnetronfunctie hebben merdere opties, bijvoorbeeld hetelucht, boven/onderwarmte etc.
gebruiksgemak:
Het instellingen-menu is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, je komt op logische manier bij de juiste stand. Voor veel gerechten is de oven voor-geprogrammeerd (hoogte in de oven, temperatuur, tijdsduur, verwarmingsmethode).

Marieke 23-01-2017

Moeilijk te reinigen

Dure oven en het schoonmaken is moeizaam. We hebben hem nu 1 jaar in gebruik en hij ziet eruit alsof dat al 5x zo lang is. Er ontstaan snel krassen, waar in de magnetronstand dan weer vonken vanaf komen. Verder bakt hij gelukkig vrolijk door en is alles wat eruitziet Door alle opties aan standen wel echt lekker. De poblemen rond het kinderslot blijven ergerlijk.

Pluspunten

• Veel opties
  • Ruim

Minpunten

• Duur
  • Moeilijk te reinigen
  • Kinderslot werkt niet

Bergen 15-11-2015

Na 14 jaar was onze oude Siemens combi-oven aan vervanging toe. De nieuwe HM636GNS1 is stiller, heeft veel meer verschillende verwarmingsmethoden en de bediening is door het display echt kinderspel. De snel-opwarm-functie is echt een genot als je haast hebt. Prima apparaat voor een prima prijs als je even Googled.

I-Know 15-01-2017

Van oud naar nieuw

Na 20 jaar onze oude Combi oven vervangen door deze Siemens HM636GNS1.
We moesten de oude over van 60x60 cm vervangen en kwamen al snel op dit type uit van Siemens.
Het is echt een Innovatie slag met 20 jaar geleden en toen van was onze Scholtes een van de modernste ovens met magnetron!
Het menu werkt enorm prettig het van Pizza tot popcorn alles staat erin en kan worden bereid.
Alles voelt degelijk aan, wat je mag verwachten van dit merk.
Een Pizza uit de diepvries in 11m op tafel, en een cake in 32m !!!
Hoe mooi kan het leven zijn ;-)

Pluspunten

• Handig menu
  • Degelijkheid

René Helthuis 03-12-2016

Mooie grote deur opening

Fijne magnetron/oven met een handige softclose.
Veel extra accesoires meegeleverd.
bedieningsgemak door vooraf geprogrammeerde menu's.
Onze vorige Siemens Magnetron Oven heeft 20 jaar probleemloos bij ons dienst gedaan.

Pluspunten

• handige softclose
  • uitgebreid bediningsmenu
  • stijlvolle vormgeving
  • oerdegelijk materiaal

Minpunten

• ventilatie blaast lang na
  • veel handelingen om magnetron aan te zetten op max

Peter 18-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Heel fijn apparaat

De oven is erg fijn. Door de combinatie van het touch screen en de draaiknop gaat het instellen erg prettig, temperatuur en tijd instellen met een zwieperd aan de draaiknop, geen gepriegel op dat touch screen, terwijl de menu keuze juist intuitief op het scherm zelf aan te tikken is.
De oven is stil, en het na-koelen kun je instellen in zo snel mogelijk of zo stil mogelijk, erg prettig in een open keuken.
De rol geleiding van de bakplaat of rooster is erg handig. Als je een zware lasagne erin wilt zetten hoef je niet zover met je handen naar binnen met gevaar voor brandwonden.

in gebruik sinds september 2015 08-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Supermooi en goede combi-bakoven.
Doet wat hij moet doen, de gerechten zijn superlekker en hij is heel gebruiksvriendelijk.
Kortom tot nog toe zeer tevreden!

Hans 13-11-2015

Moderne en functionele vormgeving. Het gebruik wijst zich vanzelf, geen moeilijke beschrijving nodig! Dus erg mensvriendelijk.Duurzaamheid van dit apparaat is, denk ik, hetzelfde als dat van mijn vorige oven: 19 jaar!!

Harry 02-11-2017

Matige oven voor dat geld

De oven ziet er leuk uit en doet z'n werk redelijk. Maar : de voorgeprogrammeerde menu's werken niet goed. Als je de voorgeprogrammeerde tijd en temperatuur volgt, wordt het gerecht absoluut niet gaar. Dus handmatig instellen met behulp van eigen ervaring of beschrijving van recept en dan doet ie het wel goed.

Pluspunten

• mooie vormgeving

Minpunten

• voorgeprogrammeerde menu's werken niet goed

SdeJong 03-10-2017

Een geweldige oven met magnetron!!

Wij wilden graag een combi oven maar eentje met een grote inhoud. na veel zoeken kwamen we deze tegen. WIj hebben tot op het moment geen spijt van deze keuze. Deze combi is heel makkelijk in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Handig voor de niet kokers zijn de voor geprogrameerde recepten. Design is zoals je van siemens mag verwachten strak en functioneel.

Jacob4 04-09-2017

Werkt heel prettig, makkelijk in te stellen

Zeer tevreden over dit product. Een combi-oven met het formaat van een echte oven. Warmt zeer snel op. Afkoelen duurt wat langer maar dan is hij wel heel stil. De uitschuifrails voor de onderste plaat maakt het heel makkelijk een ovenschaal eruit te halen. Bediening is heel duidelijk met een paar knoppen en touch-screen. Geluidsniveau is prima (best stil).

Lieke 19-06-2017

Gebruik magnetron-oven

Vorige maand mijn oude combinatieivenl vervangen. Alles heel duidelijk en helder in gebruik. Oven warmt snel op. Resultaat tot nu tot super. Jammer dat je de overplaten eruit moet halen als je de magnetron gebruikt. Niet erg handig. Ik had veracht dat de rubbers van de platen ook allemaal hydrolisch zouden lopen. Helaas maar 1.

Wiebrig 07-05-2017

Gebruiksgemak en veel ruimte

Door de hoogte, kunnen er 2 bakplaten onder elkaar in, er handig wanneer je veel bereidingsruimte nodig hebt. Het touchscreen is super makkelijk in gebruik en geeft zelfs suggesties voor bereidingswijze!

Wouters 22-03-2017

Veel volume

Het apparaat bied veel ruimte met een fijne duidelijk bediening. Door het digitale display erg gebruiksvriendelijk en tevens makkelijk zuiver te maken.

John 25-02-2017

Super combi oven

Super eenvoudig in bediening. Voorgeprogrammeerde mogelijkheden maken het kiezen van de juiste temperatuur eenvoudig.
Oven is lekker ruim en heeft een uitschuifbaar rek/plaat zodat je makkelijk je product uit de oven kunt halen.
Zeer tevreden.

Pluspunten

• bediening
  • Timerinstelling
  • duidelijke afkoel gegevens
  • duidelijk menu

R.Brants 27-01-2017

Perfecte bediening via touch display

Zeer overzichtelijk display en menu structuur, keuze via touch scherm maakt intuïtief koken mogelijk.
Snelle opwarming van de oven en een perfect bak resultaat. Ovendeur sluit met vertraging en venster geeft goed zicht op maaltijden in de oven, om de voortgang van het bak proces te kunnen volgen.
Perfect design sluit naadloos aan , aan het stijl van de keuken.

Hans Ester 20-11-2016

Een bijzondere oven

Deze Siemensoven is een bijzondere oven. Hij heeft een mooi design met tiptoetsen en kent een eenvoudige bediening. De oven kan bakken, grillen en magnetronnen, maar deze oven kan nog meer. Hij geeft ook advies over temperatuur, tijd en hoogte stand. Zo krijgen we de mooiste cake, het lekkerste vlees en de beste pizzabodem! Eigenlijk zou deze oven standaard in elke keuken ingebouwd moeten worden.

Marieke 02-10-2016

Fijne oven, maar heeft geen kinderslot

Prima oven, warm snel op, en alles wat je er in maakt lukt. Minimale baktijden en temperatuur aanhouden, dus alles is snel klaar. Ovenfriet is het enige wat lastig is. De oven is ruim van binnen, dus schaf nieuwe over schalen aan ;) wij hadden deze oven uitgezocht vanwege de ruimte en het kinderslot: dat werkt niet. Het 'kinderslot' zorgt dat de temperatuur en tijd niet bijgesteld kunnen worden. We hebben de oven onder het aanrechtblad laten monteren, maar onze jongsten trekken hem zo open. Er is geen stand om dit te voorkomen. Jammer en gevaarlijk! Hoge montage is een vereiste, dan kan ik hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Ruim
  • Functioneel

Minpunten

• Geen veilig kinderslot
  • Duur!

Pasto 02-08-2016

Geweldige oven!

Ik heb de oven nu 3 weken en gebruik hem veel. Hij is gebruiksvriendelijk en snel. Vaste programma's bv pizza, brood bakken gaan prima.
Instellingen zijn makkelijk te doen.

Marja Kuipers 26-06-2016

Strak en modern frontpanneel

Na jaren gekookt en gebakken te hebben op een gasfornuis is dit een geweldige verandering. Het ziet er niet alleen goed uit maar werkt uitstekend. Gemakkelijk te bedienen en zoveel beter.