Siemens HM636GNS1 - Reviews

Inbouwhoogte
56 cm
Inbouwbreedte
56 cm

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Hein en Alice 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

mogelijkheden:
Door de grote inhoud is het een volwaardige oven. Zowel oven- grill - als magnetronfunctie hebben merdere opties, bijvoorbeeld hetelucht, boven/onderwarmte etc.
gebruiksgemak:
Het instellingen-menu is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, je komt op logische manier bij de juiste stand. Voor veel gerechten is de oven voor-geprogrammeerd (hoogte in de oven, temperatuur, tijdsduur, verwarmingsmethode).

Bergen 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na 14 jaar was onze oude Siemens combi-oven aan vervanging toe. De nieuwe HM636GNS1 is stiller, heeft veel meer verschillende verwarmingsmethoden en de bediening is door het display echt kinderspel. De snel-opwarm-functie is echt een genot als je haast hebt. Prima apparaat voor een prima prijs als je even Googled.

Marieke 23-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Moeilijk te reinigen

Dure oven en het schoonmaken is moeizaam. We hebben hem nu 1 jaar in gebruik en hij ziet eruit alsof dat al 5x zo lang is. Er ontstaan snel krassen, waar in de magnetronstand dan weer vonken vanaf komen. Verder bakt hij gelukkig vrolijk door en is alles wat eruitziet Door alle opties aan standen wel echt lekker. De poblemen rond het kinderslot blijven ergerlijk.

Pluspunten

• Veel opties
  • Ruim

Minpunten

• Duur
  • Moeilijk te reinigen
  • Kinderslot werkt niet

Peter 18-06-2016 Product half jaar in bezit

Heel fijn apparaat

De oven is erg fijn. Door de combinatie van het touch screen en de draaiknop gaat het instellen erg prettig, temperatuur en tijd instellen met een zwieperd aan de draaiknop, geen gepriegel op dat touch screen, terwijl de menu keuze juist intuitief op het scherm zelf aan te tikken is.
De oven is stil, en het na-koelen kun je instellen in zo snel mogelijk of zo stil mogelijk, erg prettig in een open keuken.
De rol geleiding van de bakplaat of rooster is erg handig. Als je een zware lasagne erin wilt zetten hoef je niet zover met je handen naar binnen met gevaar voor brandwonden.

in gebruik sinds september 2015 08-12-2015 Product kwartaal in bezit

Supermooi en goede combi-bakoven.
Doet wat hij moet doen, de gerechten zijn superlekker en hij is heel gebruiksvriendelijk.
Kortom tot nog toe zeer tevreden!

Hans 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Moderne en functionele vormgeving. Het gebruik wijst zich vanzelf, geen moeilijke beschrijving nodig! Dus erg mensvriendelijk.Duurzaamheid van dit apparaat is, denk ik, hetzelfde als dat van mijn vorige oven: 19 jaar!!

Wouters 22-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Veel volume

Het apparaat bied veel ruimte met een fijne duidelijk bediening. Door het digitale display erg gebruiksvriendelijk en tevens makkelijk zuiver te maken.

John 25-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super combi oven

Super eenvoudig in bediening. Voorgeprogrammeerde mogelijkheden maken het kiezen van de juiste temperatuur eenvoudig.
Oven is lekker ruim en heeft een uitschuifbaar rek/plaat zodat je makkelijk je product uit de oven kunt halen.
Zeer tevreden.

Pluspunten

• bediening
  • Timerinstelling
  • duidelijke afkoel gegevens
  • duidelijk menu

R.Brants 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte bediening via touch display

Zeer overzichtelijk display en menu structuur, keuze via touch scherm maakt intuïtief koken mogelijk.
Snelle opwarming van de oven en een perfect bak resultaat. Ovendeur sluit met vertraging en venster geeft goed zicht op maaltijden in de oven, om de voortgang van het bak proces te kunnen volgen.
Perfect design sluit naadloos aan , aan het stijl van de keuken.

I-Know 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Van oud naar nieuw

Na 20 jaar onze oude Combi oven vervangen door deze Siemens HM636GNS1.
We moesten de oude over van 60x60 cm vervangen en kwamen al snel op dit type uit van Siemens.
Het is echt een Innovatie slag met 20 jaar geleden en toen van was onze Scholtes een van de modernste ovens met magnetron!
Het menu werkt enorm prettig het van Pizza tot popcorn alles staat erin en kan worden bereid.
Alles voelt degelijk aan, wat je mag verwachten van dit merk.
Een Pizza uit de diepvries in 11m op tafel, en een cake in 32m !!!
Hoe mooi kan het leven zijn ;-)

Pluspunten

• Handig menu
  • Degelijkheid

René Helthuis 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie grote deur opening

Fijne magnetron/oven met een handige softclose.
Veel extra accesoires meegeleverd.
bedieningsgemak door vooraf geprogrammeerde menu's.
Onze vorige Siemens Magnetron Oven heeft 20 jaar probleemloos bij ons dienst gedaan.

Pluspunten

• handige softclose
  • uitgebreid bediningsmenu
  • stijlvolle vormgeving
  • oerdegelijk materiaal

Minpunten

• ventilatie blaast lang na
  • veel handelingen om magnetron aan te zetten op max

Hans Ester 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Een bijzondere oven

Deze Siemensoven is een bijzondere oven. Hij heeft een mooi design met tiptoetsen en kent een eenvoudige bediening. De oven kan bakken, grillen en magnetronnen, maar deze oven kan nog meer. Hij geeft ook advies over temperatuur, tijd en hoogte stand. Zo krijgen we de mooiste cake, het lekkerste vlees en de beste pizzabodem! Eigenlijk zou deze oven standaard in elke keuken ingebouwd moeten worden.

Marieke 02-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijne oven, maar heeft geen kinderslot

Prima oven, warm snel op, en alles wat je er in maakt lukt. Minimale baktijden en temperatuur aanhouden, dus alles is snel klaar. Ovenfriet is het enige wat lastig is. De oven is ruim van binnen, dus schaf nieuwe over schalen aan ;) wij hadden deze oven uitgezocht vanwege de ruimte en het kinderslot: dat werkt niet. Het 'kinderslot' zorgt dat de temperatuur en tijd niet bijgesteld kunnen worden. We hebben de oven onder het aanrechtblad laten monteren, maar onze jongsten trekken hem zo open. Er is geen stand om dit te voorkomen. Jammer en gevaarlijk! Hoge montage is een vereiste, dan kan ik hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Ruim
  • Functioneel

Minpunten

• Geen veilig kinderslot
  • Duur!