Siemens HM636GNS1 - Reviews

Inbouwhoogte
56 cm
Inbouwbreedte
56 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Hein en Alice 24-06-2015

mogelijkheden:
Door de grote inhoud is het een volwaardige oven. Zowel oven- grill - als magnetronfunctie hebben merdere opties, bijvoorbeeld hetelucht, boven/onderwarmte etc.
gebruiksgemak:
Het instellingen-menu is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, je komt op logische manier bij de juiste stand. Voor veel gerechten is de oven voor-geprogrammeerd (hoogte in de oven, temperatuur, tijdsduur, verwarmingsmethode).

Marieke 23-01-2017

Moeilijk te reinigen

Dure oven en het schoonmaken is moeizaam. We hebben hem nu 1 jaar in gebruik en hij ziet eruit alsof dat al 5x zo lang is. Er ontstaan snel krassen, waar in de magnetronstand dan weer vonken vanaf komen. Verder bakt hij gelukkig vrolijk door en is alles wat eruitziet Door alle opties aan standen wel echt lekker. De poblemen rond het kinderslot blijven ergerlijk.

Pluspunten

• Veel opties
  • Ruim

Minpunten

• Duur
  • Moeilijk te reinigen
  • Kinderslot werkt niet

Bergen 15-11-2015

Na 14 jaar was onze oude Siemens combi-oven aan vervanging toe. De nieuwe HM636GNS1 is stiller, heeft veel meer verschillende verwarmingsmethoden en de bediening is door het display echt kinderspel. De snel-opwarm-functie is echt een genot als je haast hebt. Prima apparaat voor een prima prijs als je even Googled.

I-Know 15-01-2017

Van oud naar nieuw

Na 20 jaar onze oude Combi oven vervangen door deze Siemens HM636GNS1.
We moesten de oude over van 60x60 cm vervangen en kwamen al snel op dit type uit van Siemens.
Het is echt een Innovatie slag met 20 jaar geleden en toen van was onze Scholtes een van de modernste ovens met magnetron!
Het menu werkt enorm prettig het van Pizza tot popcorn alles staat erin en kan worden bereid.
Alles voelt degelijk aan, wat je mag verwachten van dit merk.
Een Pizza uit de diepvries in 11m op tafel, en een cake in 32m !!!
Hoe mooi kan het leven zijn ;-)

Pluspunten

• Handig menu
  • Degelijkheid

René Helthuis 03-12-2016

Mooie grote deur opening

Fijne magnetron/oven met een handige softclose.
Veel extra accesoires meegeleverd.
bedieningsgemak door vooraf geprogrammeerde menu's.
Onze vorige Siemens Magnetron Oven heeft 20 jaar probleemloos bij ons dienst gedaan.

Pluspunten

• handige softclose
  • uitgebreid bediningsmenu
  • stijlvolle vormgeving
  • oerdegelijk materiaal

Minpunten

• ventilatie blaast lang na
  • veel handelingen om magnetron aan te zetten op max

Peter 18-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Heel fijn apparaat

De oven is erg fijn. Door de combinatie van het touch screen en de draaiknop gaat het instellen erg prettig, temperatuur en tijd instellen met een zwieperd aan de draaiknop, geen gepriegel op dat touch screen, terwijl de menu keuze juist intuitief op het scherm zelf aan te tikken is.
De oven is stil, en het na-koelen kun je instellen in zo snel mogelijk of zo stil mogelijk, erg prettig in een open keuken.
De rol geleiding van de bakplaat of rooster is erg handig. Als je een zware lasagne erin wilt zetten hoef je niet zover met je handen naar binnen met gevaar voor brandwonden.

in gebruik sinds september 2015 08-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Supermooi en goede combi-bakoven.
Doet wat hij moet doen, de gerechten zijn superlekker en hij is heel gebruiksvriendelijk.
Kortom tot nog toe zeer tevreden!

Hans 13-11-2015

Moderne en functionele vormgeving. Het gebruik wijst zich vanzelf, geen moeilijke beschrijving nodig! Dus erg mensvriendelijk.Duurzaamheid van dit apparaat is, denk ik, hetzelfde als dat van mijn vorige oven: 19 jaar!!

Thijs 13-10-2018

Groot formaat vele mogelijkheden

De enige grote oven die de combinatie heeft met magnetron functie. Deze past kwa display uitstekend bij Inbouwkoffiezetter Siemens CT636LES1

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Inhoud
  • Functies

Minpunten

• Geen draaispit

Maarten 02-10-2018

Fijne combi oven

Zeer handige combi oven.
Veel opties qua bereiding mogelijk.
Wat extra fijn is is de bakplaat laden, je trek je gerecht zo uit de oven zonder dat je zelf er met je handen echt in moet. Zo kun je ideaal bij je gerecht. De droog functie is ook erg handig.

Pluspunten

• Extra bakblik
  • Meerdere bakblikken tegerlijk te gebruiken
  • Droogfunctie
  • Vriendelijke display
  • makelijk in gebruik

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jolanda en Cees 15-09-2018

Werkt prima, mooi design en degelijk

Paar weken in gebruik en zeer tevreden. Bediening eenvoudig en overzichtelijk, veel mogelijkheden. Verder degelijk en straalt kwaliteit uit. Enige kleine nadeel wat meer toets functies bij eenvoudige taak bv koffie melk opwarmen magnetron.

Masja 10-08-2018

Heerlijke resultaten

Magnetron functie hebben we nog niet gebruikt, maar de oven functie zo om de dag. Tijsduur en temperatuur zijn goed, timer is erg prettig. Zeer gebruiksvriendelijk.

Koko2707 23-07-2018

Voor de gourmet

Erg gebruiksvriendelijk apparaat. Makkelijk in te stellen en goede wisseling tussen programma's.
Ook de voorgeprogrammeerde instelling zijn fijn.
Stil apparaat, een juweeltje in de keuken.

Karloo 06-03-2018

Veel lawaai

Weer voor Siemens gekozen in onze nieuwe huis omdat 2 jaar eerder de keuze ook goed bevallen was. Deze keer helaas minder tevreden. Deze oven maakt erg veel lawaai door de ventilatoren bij het verwarmen en afkoelen. Volgende de service monteur van Siemens hoort dat zo.....

Erdal 05-01-2018

Lekkah eten bakkenn en zo simpel

Lekkahh simpel eten maken bambammm al zeg ik het zelf als een simpele man die alleen wist hoe je eitje moest bakken lekkahh

Harry 02-11-2017

Matige oven voor dat geld

De oven ziet er leuk uit en doet z'n werk redelijk. Maar : de voorgeprogrammeerde menu's werken niet goed. Als je de voorgeprogrammeerde tijd en temperatuur volgt, wordt het gerecht absoluut niet gaar. Dus handmatig instellen met behulp van eigen ervaring of beschrijving van recept en dan doet ie het wel goed.

Pluspunten

• mooie vormgeving

Minpunten

• voorgeprogrammeerde menu's werken niet goed

SdeJong 03-10-2017

Een geweldige oven met magnetron!!

Wij wilden graag een combi oven maar eentje met een grote inhoud. na veel zoeken kwamen we deze tegen. WIj hebben tot op het moment geen spijt van deze keuze. Deze combi is heel makkelijk in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Handig voor de niet kokers zijn de voor geprogrameerde recepten. Design is zoals je van siemens mag verwachten strak en functioneel.

Jacob4 04-09-2017

Werkt heel prettig, makkelijk in te stellen

Zeer tevreden over dit product. Een combi-oven met het formaat van een echte oven. Warmt zeer snel op. Afkoelen duurt wat langer maar dan is hij wel heel stil. De uitschuifrails voor de onderste plaat maakt het heel makkelijk een ovenschaal eruit te halen. Bediening is heel duidelijk met een paar knoppen en touch-screen. Geluidsniveau is prima (best stil).

Lieke 19-06-2017

Gebruik magnetron-oven

Vorige maand mijn oude combinatieivenl vervangen. Alles heel duidelijk en helder in gebruik. Oven warmt snel op. Resultaat tot nu tot super. Jammer dat je de overplaten eruit moet halen als je de magnetron gebruikt. Niet erg handig. Ik had veracht dat de rubbers van de platen ook allemaal hydrolisch zouden lopen. Helaas maar 1.

Wiebrig 07-05-2017

Gebruiksgemak en veel ruimte

Door de hoogte, kunnen er 2 bakplaten onder elkaar in, er handig wanneer je veel bereidingsruimte nodig hebt. Het touchscreen is super makkelijk in gebruik en geeft zelfs suggesties voor bereidingswijze!