• Best Reviewed 5 keer aug 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM650Ti op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**9@g**l.com 28-11-2022

Mooi design en makkelijk in gebruik

Mooi design
Met verschillende opties
Makkelijk in gebruik
Veel ruimte
Meerdere lagen tegelijk te gebruiken

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooi en makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 29-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling en reviewscore. Fijn om te lezen dat de CM650Ti aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen je veel bak- en kookplezier toe.

Joren 27-11-2022

Ruime combioven

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Met de aankoop van de nieuwe keuken bewust gezocht naar een combioven met meer binnenruimte dan onze oude met draaiplateau.
Wij wilde niet een "hoog" model van 60cm ivm ruimte.

De maaltijden warmen en ontdooien gelijkmatiger op dan met draaiplateau.

Voorverwarmen in de oven stand gebeurd sneller en de gerechten worden gelijkmatiger bruin.
Led lampje welke bovenin is geplaatst verlicht de binnenzijde gelijkmatig en fel zodat je met dichte deur goed kan zien of de bruinig goed gaat.

Voor ons de juiste en niet te dure keuze geweest.

Pluspunten

• Led verlichting binnenzijde
  • Gelijkmatige opwarming zonder hot spots
  • Geen premium prijs

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste Joren,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide mooie review! Wat leuk dat je hebt gekozen voor Etna bij de aanschaf van de nieuwe keuken. Fijn om te lezen dat het gebruik tot nu goed bevalt!
We wensen jullie nog veel bakplezier!

Kim

s**8@g**l.com 05-11-2022

Product zoals omschreven
Ben er zeer tevreden over
Mooi design makkelijke bediening van apparaat
Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat jij de moeite nam om deze review te schrijven, en wat een mooie score!
Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het bedieningsgemak en de design van de combimagnetron.
Jij zal veel plezier hebben van jouw aankoop!

Heel veel bak- en kookplezier!

Harold. 03-11-2022

Eindelijk weer krokante pizza

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Eindelijk weer pizza uit de oven, die goed gaar en krokant gebakken is.
De magnatron verwarmt eten goed en egaal.

Daarbij is het een mooi design. En de zwarte kleur is helemaal van deze tijd

Touchpanel toetsen zijn heel fijn, alleen even wennen aan de betekenis van de symbolen.

Enigste wat een beetje vreemd zijn, zijn de roosters in de binnenzijde. Maar dit komt omdat ik een rond draaiend plateau gewend ben.

Prima combi oven. Heel tevreden erover. De prijs lijkt hoog maar deze combi is dat meer dan waard.

Pluspunten

• Snelle garing
  • Eenvoudige bediening

Beste Harold,

Hartelijk dank voor de uitgebreide en mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de CM650Ti. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een tevreden klant.

Wij wensen je bakplezier toe.

h**e@h**e.nl 03-11-2022
Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Tot dusver gaat alles goet en staat mooi in onze nieuwe keuken wij hebben oven OM670TI /magnetron CM644TI/ Inductie plaat KIF670ZT maar die is helaas nog niet binnen etna/i-kook denken week 50 .

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie review. Leuk om te lezen dat jullie voor ETNA apparatuur hebben gekozen en deze ook zo goed bevalt. Wij gaan ervan uit dat ook de inductiekookplaat volledig naar wens zal zijn.

Heel veel plezier met de nieuwe keuken!

s**y@g**l.com 03-11-2022

Fantastisch ATAG oven, denk aan ATAG 3 jaar extra garantie!!

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Enkele weken in gebruik. Ziet er fantastisch uit.
Oven warmt snel op en redelijk makkelijk te bedienen (goed de gebruiksaanwijzing doorlezen). Combinatie magnetron / oven werkt goed,
Ontdooi functie is oké,
Temperatuur oven van 230/250 graden is goed!
Jammer dat de bedieningspaneel niet verlicht is, in donkere keuken moeilijk te bedienen.

Pluspunten

• Ontdooit goed
  • Hoge oven temperatuur
  • Combinatie magnetron/oven oké
  • Goed te bedienen

Minpunten

• Bedieningpaneel verlichting

Beste heer/mevrouw,

Een fantastische oven, kijk dat lezen wij uiteraard graag. Heel fijn dat de CM650Ti zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen je bakplezier toe.

JJ 02-11-2022
Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Prachtige uitstraling in onze nieuwe keuken, en werkt perfect. Zeer blij mee.

Officiele reactie van Atag 03-11-2022

Beste JJ,

Bedankt voor deze mooie topscore, een 10!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design en het gebruiksgemak van de combimagnetron.
Leuk om te lezen dat jij zo blij bent met jouw aankoop, tevreden klanten dat is waar wij het voor doen!

w**n@k**l.nl 31-10-2022

Condens, condens en nog eens condens

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Na het eerste gebruik, condens tussen de dubbele raampjes en hierdoor helemaal wit uitgeslagen. Het condens kwam ook uit de hoeken en druppelde over en in mijn keukenkastje. Contact gezocht met Etna. Telefonisch werd gemeld dat het rubber om het glas niet oke was, een bekende klacht! Hiervoor is een monteur geweest, maar dit hielp helemaal niets. De tweede keer weer een monteur geweest wat ook niets hielp en toen kregen we een vernieuwde versie 3 (we hadden versie 1) Bij versie 3 zijn alle vorige klachten opgelost. Tenminste, dat denk je dan. Maar helaas, precies hetzelfde probleem! Weer gebeld en nu komt er wederom een monteur. Dit schiet niet op zo.

Officiele reactie van Atag 01-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dat de CM650Ti een defect vertoont en de service niet verloopt zoals jij en wij graag hadden gezien. Wij betreuren de ontstane situatie dan ook en kunnen ons voorstellen dat dit door jou als teleurstellend wordt ervaren. Wij gaan ervan uit dat de monteur bij het volgende bezoek het probleem naar volle tevredenheid oplost en zo het vertrouwen in ons wordt hersteld. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Femke

wendycenten 01-11-2022

Nou, om eerlijk te zijn, zijn we klaar met deze oven. Vertrouwen is compleet verdwenen. Dit gaat niet meer goed komen.

y**d@h**e.nl 29-10-2022

Ontbreken verlichting bedieningspaneel

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Fijn apparaat. Doet wat ie moet doen. Strakke afwerking. Wel jammer dat de bedieningsknoppen niet verlicht zijn. Altijd licht nodig om te kunnen instellen.

Pluspunten

• Goed formaat voor gebruik
  • Geen ingewikkelde bediening

Minpunten

• Geen verlichting bedieningspaneel
  • Zwaar en heel log om op hoogte te plaatsen

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat de combimagnetron naar behoren werkt.

m**n@h**l.com 23-10-2022

Combi - oven

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Mooie strakke vormgeving, past bij de rest van de keuken.
Eenvoudig te bedienen.
Alle overige apparaten zijn ook van Etna.
Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat deze combimagnetron mooi in jouw bestaande keuken past en dat je tevreden bent met het bedieningsgemak.

p**1@h**l.com 09-10-2022

Nooit meer een ETNA!

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Begin juni de ETNA CM650Ti mogen ontvangen in de keuken en zag er uit als een veelbelovend apparaat. Na het eerste gebruik, condens aan de binnenkant en druppelde over en in mijn keukenkastje. Dit kan nooit goed zijn. Contact gezocht met Grando en die weer met Etna. Telefonisch werd gemeld dat het rubber om het glas niet oke was, een bekende klacht! Er zou in september( ja 3 maanden later) een nieuw rubber worden geplaatst. Dit gebeurde op 12 september( volgens ETNA was de oplossing er al in Juli) en zonder te testen ging de monteur snel verder. En je raad het al, hij lekt nu nog harder dan toen. Inmiddels bijna een maand verder, 29 september zou de monteur binnen 3 dagen een afspraak maken om het deurtje te vervangen, maar helaas. Wij zijn helemaal klaar met ETNA en Grando. Kloppen veel geld uit je zak en als er problemen zijn kan je maanden wachten.
Ik kan echt niemand dit artikel aanbevelen. De service is ook buitengewoon slecht te noemen. Als je een apparaat niet binnen zes weken kan repareren bied dan een alternatief aan en laat het niet meer dan 4 maande duren, schandalig.

Review 21-06-2022
Vind het een fijn apparaat dat makkelijk te bedienen is. Zijn er best wel blij mee.
Het enigste min puntje is dat er condens tussen het glas komt als je hem gebruikt en dit op de kastjes eronder gaat druppen. Netjes gemeld, blijkt een bekent euvel te zijn, mogen alleen nog wachten tot september voordat dit opgelost kan worden!

Pluspunten

• gebruik

Minpunten

• fabrieksfout
  • Service

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de combimagnetron en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

w.a.ova 07-10-2022

bevalt prima,een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Visueel een aanwinst in de keuken.
Helder display en zeer makkelijk te bedienen;vele instellingen mogelijk.
Oven en magnetron werken naar verwachting.
Bovenstaande kenmerken gaven doorslag deze oven/magnetron te kopen.
Ook de prijsstelling heeft hiertoe bijgedragen.
Tevreden met deze aankoop.

Officiele reactie van Atag 10-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het mooie design, het gebruiksgemak en de prijs van de combimagnetron.

e**e@h**e.nl 25-08-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Deze combimagnetron gekocht in combinatie met onze nieuwe keuken. Ziet er mooi uit en makkelijk in bediening. We hebben nog niet alles uitgeprobeerd. Daarvoor hebben we hem nog te kort. Maar tot nu toe bevalt hij prima.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in bediening

Officiele reactie van Atag 26-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met het design en de gebruiksvriendelijkheid van de CM650Ti. Bedankt voor de mooie feedback met een maximale score van een 10. Daar zijn wij uiteraard heel erg blij mee!

Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

P.Hulsman 25-08-2022

Perfecte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Na 15 jaar dienst had onze ATAG combimagnetron het begeven. Ons oog was gevallen op de Etna CM650TI.We gingen in eerste instantie voor het uiterlijk... Een display zonder draai/drukknoppen,maar geïntegreerde tiptoetsen in een glazen display die simpel te bedienen is.
Mooi strak geheel en makkelijk schoon te houden.
Daarnaast de ruime inhoud van 50 liter waar wij zeer tevreden over zijn. Nu een week in ons bezit en kan vertellen dat hij prima bevalt. Bijkomend voordeel is ook dat hij erg stil is.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Plaatje in onze keuken
  • Ruime inhoud
  • Makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 26-08-2022

Beste heer/mevrouw Hulsman,

Wat een mooie review met een maximale score van een 10! Het doet ons goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de CM650Ti. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen een blije klant. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Doppie57 09-08-2022

Service is toppie!

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

zie eerdere review 21-04-2022. Nadat de servicemonteur langs is geweest kunnen we onbeperkt gebruik maken van het rooster zonder dat telkens de geleiders loslaten. Er bleek een geleider stuk te zijn, dat was snel verholpen. Helemaal blij!

Review 21-04-22
Ik heb deze magnetron nu een maand of 4 in gebruik. De bediening is echt heel fijn en makkelijk. Het enige nadeel is dat aan de binnenkant de geleiders waar het rooster in moet telkens los laat.

Review 31-12-2021:
Ik had een combi magnetron die moeilijk te bedienen was, zelfs na jaren gebruiken stoorde ik me steeds weer aan die ingewikkelde bediening. Op internet was de keuze voor deze combi magnetron al snel gemaakt want is de bediening zou makkelijk zijn. Niks overdreven want inderdaad, de toetsen spreken voor zich, de handleiding is makkelijk te lezen, en het uiterlijk is een luxe toegevoegde waarde aan de keuken.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • Sieraad voor de keuken
  • Bediening
  • service goed

Minpunten

• ik zou het niet weten

Officiele reactie van Atag 10-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij een update geeft over jouw ervaringen.
Fijn dat de servicemonteur het probleem met de geleiders heeft kunnen verhelpen.
Nu kan jij weer optimaal genieten van de combimagnetron!

Heel veel kook- en bakplezier!

Ton 03-08-2022

zeer mooie combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

mooie combimagnetron staat erg mooi in de keuken en werkt ook goed met touchtoetsen was wel even wennen maar mooie complete combimagnetron. tot nu toe zeer tevreden

Pluspunten

• zeer mooi
  • gemakkelijke bediening
  • veel functies

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste Ton,

Wow, een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en werking van de combimagnetron.

a**k@h**t.nl 01-08-2022

warmte en energie goedkoop

Etna CM650ti Magnatron/oven een fijne en simpele bediening
en de overige warmte wordt aan voor zijde uitgeblazen door middel van een blower

Pluspunten

• verlichting automaties
  • warmte uitblaas

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en werking van de combimagnetron.

e**s@o**k.com 25-07-2022

Een top apparaat!!!

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

De magnetron/oven bevalt ons uitstekend. Het aanzicht van het apparaat is mooi. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Ik heb ervaring met andere merken c/m maar deze kan ik iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• mooi aanzicht
  • bediening
  • ruime inhoud

Officiele reactie van Atag 26-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat het mooie ruime design en het gebruiksgemak jou zo goed bevallen.

Wij wensen jou nog heel veel bakplezier toe.

mitchel_v_rijsewijk@live.nl 21-07-2022

Bevalt uitstekend!

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Prima oven, warmt heel snel op en de touchscreen buttons werken heel intuïtief!

Pluspunten

• Snelle opwarming
  • Veel verschillende functies
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Standaard programma's lastig te vinden

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste Mitchel,

Wij worden hier blij van, wat een mooie score!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design en het gebruiksgemak van de oven.
Ook het onderhoud gaat makkelijk, het toestel is schoon in een fluitje van een cent.

c**t@c**a.nl 14-07-2022

Deze combi: een schot in de roos

Geschreven voor: ETNA CM650Ti

Deze combi-magnetron is een schitterende aanwinst voor elke keuken. Dit komt door het elegante, compacte design van het apparaat en het moderne bedieningspaneel. Geen knoppen maar zogenaamde "tip" toetsen. Daardoor is het bedienen van deze combi-magnetron een stuk eenvoudiger dan voorheen. De bediening gaat hierdoor efficiënter, overzichtelijker en sneller. Het grootste voordeel is dat dit apparaat de magnetron het voedsel kan garen, terwijl daarnaast de ovenfunctie aanwezig is met ook grill-mogelijkheid. Topper is ook de verscheidenheid aann kookprogramma's. Niet dan 13 automatische kookprogramma's en 3 automatische ontdooiprogramma's. Deze combi-magnetron is vergezeld van een uitgebreide en gemakkelijk te begrijpen handleiding. Hierdoor heb je de bediening van combi zo onder de knie. Kortom: een aanrader om aan te schaffen. De verkoopprijs is de combi zeker waard.

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste heer / mevrouw,

een uitgebreide review, wat leuk om deze te lezen, bedankt!
Erg leuk om te lezen dat het mooie design van de combimagnetron jou zo goed bevalt.
En dat jij zo tevreden bent over de bediening, de tiptoetsen zijn mooi én handig.
Fijn dat jij ook de verschillende mogelijkheden van de combimagnetron hebt gezien, vele lekkere gerechten zullen bereidt kunnen worden.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe!