ETNA CM450ZT - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Best Reviewed 2 keer jun 2023
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Dave 12-01-2022

Mooie nette, solide oven met intuitieve bediening

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Mooie, handige oven. Past perfect. De deur van deze oven sluit minder gewelddadig dan de vorige (Pelgrim), waardoor het allemaal wat meer solide aanvoelt. Alleen de draaiknoppen komen wat kwetsbaar over.
Snel op temperatuur en redelijk stil.

Pluspunten

• Bediening
  • Geluid

Minpunten

• draaiknoppen

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

​Beste Dave,

Bedankt voor je review.
Wat fijn dat dit een goede vervanger is van je vorige oven.

We wensen je veel plezier met je aankoop.

​Webcareteam ETNA

k******@c******** 12-01-2022

Mooie oven, nog wennen in het gebruik

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

De multifunctionele oven met magnetron is mooi en makkelijk te installeren. Hij maakt wel veel meer lawaai dan mijn vorige multifunctionele oven (Pelgrim MAG695), maar daar staat tegenover dat de keukenkastjes minder warm worden. Deze oven is beter geïsoleerd en heeft daarom de ventilator nodig om af te koelen.
Bij gecombineerd gebruik van oven en magnetron kan de magnetron op maximaal 500 Watt. Mijn vorige oven kon een hoger magnetronvermogen combineren.
Ik moet nog erg wennen aan de oven. Mijn vorige oven had een dubbele hete lucht functie, die ik veel gebruikte en hele goede resultaten gaf bij de hartige taarten met een lage temperatuur (180 graden). De turbo hete lucht functie van deze Etna kan bij lange na niet tippen aan de dubbele hete lucht functie van mijn oude Pelgrim, die het na 13,5 jaar begaf. Bij deze oven gebruik ik de conventionele stand met boven- en onderwarmte op 200 graden, maar de bodem is dan minder goed dan in mijn oude oven. Ik blijf nog maar door experimenteren tot ik standen heb gevonden die een goed resultaat geven.
Grootste pech/minpunt is dat de magnetron na 3,5 week gebruik kapot is. De oven doet het nog wel. Ik wacht nog op reparatie door Etna, maar drie dagen na mijn melding heb ik nog geen afspraak voor reparatie. Ik gebruikte de magnetron bijna dagelijks, dus dit is erg vervelend. Ik hoop dat het snel en goed opgelost wordt, en dat de oven daarna minstens zo lang meegaat als mijn vorige.

Pluspunten

• mooie oven
  • makkelijk te installeren
  • grote binnenruimte

Minpunten

• magnetron binnen 4 weken kapot
  • turbo hetelucht valt tegen
  • lawaai van de ventilator, ook na gebruik

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

​Hallo,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
Een nieuwe oven is inderdaad altijd even wennen, goed dat je experimenteert om na te gaan wat het beste resultaat voor jou geeft.
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat je inmiddels gebeld bent voor het maken van een afspraak, als dit niet het geval is, raad ik aan om even contact met ons op te nemen, zodat we kunnen nagaan waarom dit nog niet gebeurt is. Graag ontvangen we dan je NAW gegevens en kort je vraag via webcare@atagbenelux.com
Ook ik hoop dat dit snel is opgelost en dat je optimaal kunt genieten van je aankoop.

g**************@g******** 06-01-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

mooie prijs voor een goed product en gemakkelijk te bedienen en de oven heeft een mooie uitstraling in de keuken.

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor jouw beoordeling en wat fijn dat deze combi magnetron goed bevalt en qua design mooi in jouw keuken past. Wij wensen jou veel gemak en bakplezier toe!

Niki Webcareteam ETNA.

Mitch 31-12-2021

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Ik heb deze combimagnetron nu 2 weken in gebruik en ben er super tevreden mee. Heel gemakkelijk in gebruik. De oven is snel op temperatuur, of je nu hetelucht, onder, boven of gecombineerde verming wilt het kan allemaal. De buitenzijde van de combimagnetron wordt niet extreem warm. In de magnetronstand kan je stappen van 100 Watt instellen tot 900 Watt, hierbij wordt alles gelijkmatig verwarmd. Verder heeft de combimagnetron een zeer mooi en strak uiterlijk.

Pluspunten

• Zeer snel warm.
  • Makkelijk in gebruik
  • Strak design
  • Veel ovenstanden
  • Ruime binnenzijde

Minpunten

• Magnetron kan tot 900W

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, inhoud en de uitgebreide functies van de CM450RVS. Bedankt voor deze mooie review.

i*********@g******** 30-12-2021

Mooi vormgegeven oven/magnetron met diverse functies.

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Deze ETNA inbouwoven met magnetron, heeft diverse functies om je maaltijden te bereiden of je croissantjes af te bakken en magnetronmaaltijden op te warmen.
De ETNA heeft een fraai design en is in RVS en zwart uitgevoerd.
Voldoende vermogen om je gasten snel van een lekkere snack te voorzien.
Makkelijk schoon te maken.
Heel blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• duidelijke display
  • royale binnenruimte

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over het design, de diverse functies en het gebruiksgemak van de CM450RVS. Bedankt voor deze mooie review.

Wij wensen je veel kook- & bakplezier toe.

a*********@u********* 26-12-2021

Onduidelijke gebruiksaanwijzing of ik begrijp het niet

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Wanneer ik d broodjes af wil bakken op conventioneel +ventilator slaat hij steeds voortijdig af ,geen idee wat ik fout doe ,heeft het iets met voorverwarmen te maken
Gr, ...

Pluspunten

• Mooi formaat
  • (Te) veel mogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing
  • Niet verlichte gebruikers paneel

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat de oven voortijdig uitgaat. Wij adviseren, indien nog niet gedaan, om even contact op te nemen met onze serviceafdeling via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Je mag ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met je contactgegevens.

a*************@t*************** 26-12-2021

Een 8

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Blij met dit product, handige knoppen zeker als je ouder wordt zie je gelijk waar deze opstaat.
Toen deze geïnstalleerd was deed de magnetron het niet gebeld naar de winkel van Roxs electro hier in Sint Oedenrode, deze werd weer opgehaald en gemaakt.
Ben blij met dit product dit was wel zoeken en vergelijken met andere producten maar het is de moeite waard geweest.
...

Pluspunten

• Fijne oven

Minpunten

• Nog geen min punten

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je na onderzoek voor de CM450ZT van ETNA hebt gekozen. Bedankt voor het vertrouwen en deze mooie review. Fijn dat de combi aan alle wensen voldoet.

Wij wensen je veel kook- & bakplezier toe.

u*******@x******** 26-12-2021

Prima product!

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Geweldig product wat doet wat het moet doen. En...ziet er goed uit!

Veel mogelijkheden, oven en magnetron in één, geweldig!

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de CM450RVS zo goed bevalt.

rolandbuijk@gmail.com 23-12-2021

Fantastische apparatuur van etna

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Mooi apparaat. Even de handleiding lezen en je kan aan het werk
Al onze apparaten van onze nieuwe keuken komen van etna Inc koelvries combinatie 8n een mooie mat zwarte kleur .
We zijn er heel blij mee

Beste Roland,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling en wat leuk dat je voor ETNA hebt gekozen. Wij wensen je nog vele jaren plezier van je nieuwe keuken!

a********@s************ 22-12-2021

Topkwaliteit

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Na 10 jaar begaf onze oude magnetron het. Hoewel ik sceptisch was ten opzichte van Etna, heeft het mijn verwachtingen ver overtroffen. Wat een mooi apparaat en wat een gebruiksvriendelijke magnetron en oven. Prettige handleiding. Hoewel we een combimagnetron aanschaften en waarschijnlijk alleen de magnetronfuncrie zouden gebruiken is er meteen het weekend al volop in gebakken. Makkelijk schoon te maken/houden. Bediening is logisch (intuïtief). Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Wij zijn heel blij

Pluspunten

• Ruime oven
  • Makkelijke te bedienen
  • Eenvoudig schoon te maken/houden)

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide beoordeling! Wat fijn om te lezen dat deze combi magnetron boven verwachting is. Wij wensen u uiteraard nog vele jaren plezier met deze aankoop.

u*******@x******** 16-12-2021

Mooi apparaat!

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Wat een prachtig design heeft deze magnetron en hij werkt heel consumentvriendelijk!

Beste heer/mevrouw,

Een score 10 wat leuk! Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat deze combi magnetron als consumentvriendelijk wordt beschouwd.
Wij wensen u veel plezier met deze aankoop.

k*******@h********** 16-12-2021

Goed werkende combi inbouw magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Makkelijk te bedienen en goed werkende inbouw combimagnetron voor een perfecte prijs en hij past mpoi in de keukenopstelling

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw zeer mooie waardering voor deze combi magnetron. Wat fijn ook dat dit model zo mooi in uw keukenopstelling aansluit. Wij wensen u nog vele jaren (bak)plezier toe.

a*************@t*************** 15-12-2021
Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Op de site vele apparaten bekeken, alle reviews deze zag er het beste uit zowel magnetron als de oven, met de
draaiknoppen overzichtelijk en handig, ons eerst gebruik lasagne gemaakt was al perfect, goede temperatuur
makkelijk in te stellen.
Blij dat ik een week veel bekeken heb en niet te vlug ben geweest met een nieuwe te kopen gaat toch over veel geld.
Nu hebben we een goede keuze konden maken.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze beoordeling te schrijven en wat goed dat u zich eerst goed heeft georiënteerd voordat u tot aanschaf bent overgegaan!
Wij wensen u veel plezier van deze aankoop.

Hans 15-12-2021

Bevalt zeer goed en ik raad dit product zeker aan

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Mooi apparaat werkt uitstekend ,en na jaren Bosch producten te hebben gebruikt is dit zeker een aanrader .en doet niet onder voor de andere merken

Pluspunten

• Duidelijk
  • Meer keuze

Officiele reactie van Atag 16-12-2021

Beste Hans,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur.
Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt.

Veel plezier met je aankoop.

Lukas Wilthof 10-12-2021

Bevalt uitstekend

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Vandaag een Etna combi magnetron gekocht. Nu lekker kunnen bakken en koken en smullen.
Ziet er overzichtelijk uit wat bediening betreft dit is een prima aankoop

Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste Lukas,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en tevreden bent met de uitstraling van de combimagnetron.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

o*******@g******** 29-11-2021

Prachtig apparaat en doet wat je vraagt.

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Duidelijke handleiding en zeer simpele bediening, duidelijk zichtbare keuzes welke je gemaakt heb inclusief de tijdsduur. Al met al een prettig apparaat van Nederlandse makelij. 🤫

Pluspunten

• Simpele handleiding
  • Snel in te stellen

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

Officiele reactie van Atag 30-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je als klant de tijd hebt genomen om deze enthousiaste review te schrijven. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid van de CM450ZT. Bedankt voor je feedback.
Wij wensen je veel kook & bakplezier toe.

h**********@h****** 29-11-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Apparaat heeft vele mogelijkheden. Prima binnenruimte, waarin grote ovenschotel past. Prijs /kwaliteit is geweldig. Super !!

Pluspunten

• zeer ruime inhoud van de oven
  • gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 30-11-2021

Beste heer/mevrouw,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de ovenruimte, prijs-kwaliteitverhouding en vele mogelijkheden van de CM450ZT.

Wij wensen je veel kook & bakplezier toe.

Hobby kok 27-11-2021

Fijn apparaat, mooi ontwerp.

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Ik had een vervanger nodig voor mijn oude oven. Deze Etna lijkt mij een goede vervanger.
Mooi ontwerp en ruimte genoeg voor b.v brood bakken. De handige magnetron functie en bediening gaven de doorslag.

Pluspunten

• Bediening snel te leren.
  • Bakt prima

Minpunten

• Verlichting symbolen niet aanwezig
  • Zwaar (40 kg)

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste Hobby kok,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat deze oven ook qua ruimte goed bevalt!

Wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop.

c**********@k********* 27-11-2021

top

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Heb internet afgezocht . ging voor een nog grotere magnetron .
maar heeel veel vergelijkingen bekeken en kwam toch steeds weer bij de Etna uit.
zoveel mogelijkheden en programma's .
Ben een kerel alleen 67 jaar dus niet zo handig met keuken machines
maar de magnetron is voor mij zelfs te bedienen.
ERG BLIJ MEE
CC

Pluspunten

• GOED TE BEDIENEN
  • GAAF APP IN DE KEUKEN

Minpunten

• NOG NIET ONTDEKT

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste heer,

Bedankt voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen en u tevreden bent de werking van de combimagnetron. Wij streven erna om onze producten voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te maken, fijn om te lezen dat dit ook het geval is😊
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

n******@q********** 15-11-2021

Prima combi

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Heel mooi en handige combi oven alle functies makkelijk bereikbaar,
handig in gebruik ,ter vervanging onze oude combi magnetron ,

Pluspunten

• uitvoering
  • makke;lijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 16-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de combimagnetron.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.

jean 15-11-2021

beslist goede aanwinst voor de thuiskok

uitstraling =elegant
bediening = makkelijk
veel functies
en extra accessoires
en ook nog 3jaar extra garantie boven op de 2 jaar dus 5 jaar garantie dat is zeker een 10 waard ik had voor 3 jaar terug een ander merk garantie moest ik kopen je verwacht niet dat zo snel kapot gaat dus na 2 jaar ja inderdaad kapot alleen oven werkte nog en geen extra garantie
jammer dat er niet een kleine folder bij zit met recepten voor het gebruik van de extra functie .vandaar een 8

Pluspunten

• functies
  • garantie
  • makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 16-11-2021

Beste Jean,

Dank je wel voor deze mooie en uitgebreide review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de werking en uitstraling van de combimagnetron.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

b**********@g******** 13-11-2021

Bevalt erg goed en zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Eenvoudig te bedienen combimagnetron en een uitstekende prijs .
Zeker een aanrader

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • Goede prijs

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 15-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze review. Wat fijn te lezen dat deze combimagnetron zo goed bevalt, eenvoudig te bedienen is en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met deze aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA.

r**********@k********* 08-11-2021

functietoetsen zijn niet verlicht

Mooie ruime combi oven.
Om onbegrijpelijke reden zijn de functietoetsen niet verlicht.
Overdag is het allemaal wel te doen maar in de ochtend of avond is het gokken.

Pluspunten

• mooie strakke uitstraling
  • Ruime binnenkant
  • hoge max. temperatuur van de oven
  • lange garantie periode

Minpunten

• functie toetsen niet verlicht

Officiele reactie van Atag 09-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te lezen dat naast het enthousiasme over het design, ovenruimte, temperatuur regeling en onze garantievoorwaarden u niet tevreden bent over het technische ontwerp van het display. Deze feedback is welkom en zullen wij zeker meenemen om het product te blijven verbeteren. Hartelijk dank hiervoor.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

s********@g******** 02-11-2021

Even afwachten nog

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Helaas heb ik een 3 gegeven aangezien de oven het vanaf het 1e moment niet deed. Eigenlijk was een 1 dus beter geweest, maar het is een prachtige oven, ziet er mooi strak uit en ruim van binnen. Fijn ook dat de deur op een kier van ongeveer 30 graden open kan blijven staan. De monteur komt nog, hopelijk snel gefixt. De startknop werkt niet en het aantal in te stellen kg/g ook niet. Verder alles uitgeprobeerd met de knoppen en het ziet er allemaal mooi, handig en intuïtief te bedienen uit. Als het probleem verholpen is en het werkt, hoop ik een hoge score te kunnen geven want naar aanleiding van de hoge scores in de eerdere reviews heb ik deze CM450 gekocht.

Pluspunten

• Strak
  • Ruim
  • Overzichtelijk display
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Hij start niet
  • Gewicht niet in te stellen
  • Moet monteur laten komen

Officiele reactie van Atag 03-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor het schrijven van deze review. Fijn te lezen dat u zo enthousiast bent over het uiterlijk en de ruimte in deze oven. Des te vervelender dat de oven niet goed werkt. Goed dat u dit gemeld heeft en hiervoor een servicebezoek gepland staat. We gaan er vanuit dat de monteur het naar behoren kan oplossen en u met plezier deze oven kunt gaan gebruiken.
Chantal Webcareteam ETNA

h****************@g******** 30-10-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

De oven is gemakkelijk zelf te plaatsen en aan te sluiten, duidelijke handleiding voor het gebruik

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor het schrijven van deze review en fijn dat u deze combi magnetron iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA