De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 134 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM450ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk 30-11-2022

Fijne mooie en vooral grote oven

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Na 19 jaar mijn Bauknecht combimagnetron vervangen. Deze werkte nog steeds goed, maar het chassis van het frontje was ingescheurd, waardoor je bij het openen al snel het hele front in de handen had. Dus toch maar een nieuwe gekocht, waarbij de keuze op de ETNA CM450ZT viel.

Dit omdat:
- hier alles op zit wat ik wil hebben.
- hij een van de grootste (zo niet de grootste) binnenruimte heeft bij deze inbouwmaten.
- hij op vele sites vrijwel alleen maar positieve reviews had.
- Verder is hij makkelijk schoon te maken doordat er niet zo'n vervelend draaiplateau in zit.
(De inschuifbeugels zijn heel handig tijdens het schoonmaken te verwijderen.)
- Het een oven is die ook magnetron functie heeft (i.p.v. andersom).
- Hij een erg mooi design heeft.
- er meerdere gerechten ineens in kunnen (je kunt meerdere roosters gelijktijdig plaatsen).
- Na registratie 5 jaar garantie!
- Handige "inklapbare" draaiknoppen, opdat je ook een functie terug kan i.p.v. 20x duwen om bij de "vorige" functie te komen.

Gebruik:
Ik gebruik de magnetron functie erg weinig. Het viel me wel op dat de warmte verdeling goed is, dit ondanks dat er geen draaiplateau is. Bij mijn oude CombiMagnetron moest ik steeds opletten of de "ronddraai" knop nog wel goed stond.
Ook kan ik bij dit apparaat goed kijken hoe ver mijn gerecht is.
De bediening is "uiteraard" anders dan bij mijn oude apparaat, maar ik ben hier snel aan gewend geraakt.
Tot nog toe het enige (voor mij) "rare" m.b.t. de bediening was dat je eerst een programma moet kiezen waar snel voorverwarmen bij mogelijk is, anders doet deze knop niks. (ook niet aangeven dat je eerst een geschikte functie moet kiezen)
Tijdens gebruik merk ik dat hij voor zijn koeling lucht naar buiten blaast, dit blaast hij tussen het deurtje en het bedieningspaneel naar buiten. Deze lucht voelt lauw/warm aan (niet heet, ook niet als de oven op 200 graden staat ingesteld) Na beëindiging van het programma gaat dit nog enige tijd door (ik heb niet gemeten hoe lang, maar volgens mij 5 tot 10 minuten na 200 graden hete lucht gebruik).

Kwaliteit:
Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, maar hij voelt (ook tijdens het inbouwen) kwalitatief zeer degelijk aan.
Hopelijk doet hij het net zo lang als zijn voorganger.

Verpakking:
De verpakking is zeer deugdelijk met extra degelijke kunstof hoeken en houten planken om het apparaat te beschermen.
Let met uitpakken wel op dat je niet gelijk alles weggooit. De haakjes voor de insteekbeugels zitten redelijk onopvallend in piepschuim verborgen. Er zit hiervoor een waarschuwingspapiertje in de verpakking. Mogelijk is er wel nog een milieuvriendelijkere verpakking te verzinnen, maar daar ben ik geen expert in.

Inbouwen:
Makkelijk zelf te vervangen (2 schroefjes vastdraaien), hij paste perfect in mijn Bruynseel keuken.

Kortom, ik ben tevreden en vind het een aanrader (in ieder geval tot nog toe, 2 weken in bezit)

Pluspunten

• Er zit alles op wat ik wil hebben
  • Grote binnenruimte
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Mooi Design
  • 5 jaar garantie (na registratie)

Minpunten

• Nog niet gevonden

p**o@g**l.com 25-11-2022

Net geinstalleerd ziet er prachtig uit, gebruiksreview komt

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

We hebben de ETNA CM450ZT combimagnetron net geinstalleerd en dus nog geen uitgebreide gebruikservaring, een tweede review met gebruikservaring volt dus nog.

We hebben deze combimagnetron gekozen voor zijn gebruiksgemak, we hebben veel combimagnetrons bekeken en vinden de combinatie van twee grote draaiknoppen waarmee je de functie, temperatuur en tijd kiest en vervolgens tiptoetsen voor geavanceerde functies erg fijn en intuitief. Daarbij zijn de goede reviews over de service van ETNA en de gratis uitbreiding van de garantie naar 5 jaar twee punten die ons voor ETNA deden kiezen.

Daarnaast ziet de oven er erg mooi en strak uit in de zwarte afwerking.

Pluspunten

• Bediening
  • Looks/uistraling

Minpunten

• Los metalen rekje voor de schalen

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat goed om te lezen dat de bedieningsmogelijkheden en het design van de oven zo goed bevallen. De verlengde garantie is ook zeker een pluspunt.
We wensen jullie veel kook- en bakplezier!

Kim

b**n@g**l.com 24-11-2022

Mooi en klantvriendelijk

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Mooie vormgeving, maar (gelukkig) een eenvoudige en klantvriendelijke bediening. Geen overbodige toeters en bellen.
Bijkomend voordeel: maakt nauwelijks geluid en dat is bij een open keuken wel heel erg plezierig.

Pluspunten

• weinig geluid
  • eenvoudige bediening
  • geen overbodige toeters en bellen
  • mooie vormgeving

Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze mooie topscore.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent!
Het gebruiksgemak, mooie design en het lage geluidsniveau bevallen jou goed.

j**s@g**l.com 24-11-2022
Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Mooie ruime oven-magnetron. Eenvoudige bediening. Prijs kwaliteit zeer goed.
Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de ruimte, de eenvoudige bediening en natuurlijk de prijs/kwaliteitsverhouding.

Riekus de Vries 18-11-2022

Mooie grote oven met eenvoudig en duidelijke bediening!

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

De ETNA CM450ZT COMBIMAGNETRON is een oer Nederlands Produkt.
Veel Etna Produkten in de familie dus onze nieuwe combimagnetron is een ETNA geworden.
Fantastisch mooi apparaat met veel gemakkelijk te gebruiken programma’s.
Een mooie grote oven waar heerlijk in gekookt kan worden!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Gemakkelijke bediening
  • Snel opwarmen

Officiele reactie van Atag 21-11-2022

Beste Riekus,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Erg leuk om te lezen dat de familie al zo bekend is met ETNA, daar worden wij blij van!
Fijn dat de CM450ZT jullie ook zo goed bevalt!

Wij wensen jullie heel veel kook- en bakplezier!

g**p@k**l.nl 15-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

heb gekozen voor Etna omdat mijn vorige oven ook van Etna was, en die altijd perfect werkte.
nu een gekozen voor een combi oven, nu ongeveer 6 weken in gebruik was eerst wel even wennen, maar bevalt nu prima.
magnetron funtie erg makkelijk. en oven ook makkelijk te bedienen.
ook heel belangrijk heel makkelijk schoon te maken.
Een Topper.

Officiele reactie van Atag 16-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je wederom hebt gekozen voor ons mooie merk en je no ook zo blij bent met de CM450RVS. Bedankt voor de mooie feedback en de maximale reviewscore. Een 10 berekent een tevreden klant en dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen.

Wij wensen je veel kook-en bakplezier toe met deze topper.

k**8@g**l.com 10-11-2022

Een aanrader in zijn klasse

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Dit apparaat voldoet voor ons qua mogelijkheden, meer dan voldoende functies. Ruime inhoud (50 liter) en dat is handig bij meerdere gerechten. Vlot en makkelijk bediening. Prijs / kwaliteit verhouding is prima.

Pluspunten

• Inhoud
  • Vlotte bediening
  • Snel opwarm functie

Minpunten

• Handvat is nogal groot uitgevallen

Officiele reactie van Atag 11-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de inhoud en werking van de combimagnetron.

v**p@u**a.net 07-11-2022

Waar voor je geld

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Onze inbouwoven is na 12 jaar ter ziele gegaan en dus moesten we een een vervanger zoeken. Na enig googelen en reviews lezen kwamen we uit bij dit model vanwege de uitstekende beoordelingen. Vandaag geïnstalleerd, wat een zeer eenvoudige klus was, en daarna wat mee gespeeld. Apparaat heeft een mooie uitstraling, de bediening is heel eenvoudig en intuïtief. Apparaat is relatief stil en de uitstraling is ook geweldig. Kan nog niets zeggen over de duurzaamheid uiteraard, maar vanwege de 5-jaarsgarantie kunnen we ons daar ook geen buil aan vallen. Aanrader dus!

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Makkelijke bediening
  • Relatief stil
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Tiptoetsjes niet verlicht

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je na onderzoek hebt gekozen voor de CM450RVS en deze ook zo goed bevalt. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen en de enthousiaste feedback.

Wij wensen je vele jaren van kook- en bakplezier toe!

Frank 07-11-2022

Als je echt vriendschap wilt sluiten is dit je beste vriend

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Deze combi oven overtreft mijn verwachtingen. Ik heb dit product van ETNA nu 1 week in huis en de bakfunctie werkt goed. De broodjes en croissants worden lekker bruin in 12 minuten en 180 graden. Maar het is niet alleen de functie die verrast maar ook de bediening van het apparaat zelf is intuïtief. Slim ingedeeld met een handige 'short cut' om deze oven snel op te warmen tot de gewenste temperatuur. Wel jammer dat de oven tot maximaal 350 graden afgesteld kan worden. Jammer, omdat pizza's het echt goed doen rond de 400 graden. Daarentegen ben ik blij ben ik met de extra's in de vorm van de glazen plaat, RVS rooster en dito bakplaat. Dikke duim voor ETNA.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Intuïtief menu
  • Automatische instellingen
  • Diverse automatische programma's
  • 5 jaar garantie

Beste Frank,

Wat leuk om te lezen dat de combi al jouw verwachtingen overtreft. Fijn dat je zo tevreden bent over bakresultaat, design, gebruiksgemak en onze garantievoorwaarden. Bedankt voor de enthousiaste review en de dikke duim.

Tamara 07-11-2022

Fijne o en/magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Prima apparaat met duidelijke en eenvoudige bediening. Al ontzettend van genoten sinds aanschaf

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel platen

Beste Tamara,

Wat leuk om te lezen dat je zo geniet van de combimagnetron. Bedankt voor de mooie beoordeling.

p**j@p**l.nl 07-11-2022

Beter niet

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Ik heb het product nu net 2 jaar in gebruik. Ik ben tevreden over het product, het heeft voordelen om een oven-magnetron te hebben maar ook nadelen. Zo kan je niet even iets opwarmen in de magnetron terwijl de oven aan staat. Dit komt ook weer niet vaak voor. Het voordeel is dat ruimte bespaard. 1 toestel ipv 2.
Helaas heb ik wel al 2 keer aanspraak moeten maken op mijn garantie, 1 keer binnen de 2 jaar en 1 keer nu net er buiten.
De eerste keer was er een aansluiting kapot, nu (de monteur komt over 2 dagen) doet het start knopje het niet.
Heel lastig, want nu kan je van beide opties (oven en magnetron) geen gebruikmaken.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review, Naast dat het natuurlijk fijn dat je tevreden bent over de M450ZT vinden wij het spijtig om te lezen dat de combi nu voor de tweede keer een defect vertoont. Ons streven is dat onze klant jarenlang plezier beleeft van onze apparatuur. Wanneer dit niet verloopt zoals wij dat graag zien betreurd ons dat zeer. Wij gaan ervan uit dat de monteur het probleem zal verhelpen. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

r**n@z**o.nl 05-11-2022
Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding met best of both worlds (magnetron/oven). Bediening primaire taken zeer snel te leren. Daarnaast ook optisch een fraaie aanvulling op de keuken.
Nu enkele weken in gebruik en alles wat de oven en magnetron gevraagd wordt te doen, doet deze ook goed. O.b.v. een test bij de consumentenbond (de ETNA CM751ZT) voor het merk ETNA gekozen. Omdat daar t.o.v. andere merken met vaak het dubbele van de prijs van de ETNA combi oven een identieke gebruiksgemak en - kwaliteit bieden.

Ook fijn dat je obv een registratie geen 2 jaar maar 5 garantie (2 jaar 100% en 3 jaar op onderdelen) krijgt bij ETNA - anders gesteld ETNA heeft dus zekerheid en vertrouwen in de eigen kwaliteit van haar producten.

Pluspunten

• kwaliteit
  • gebruiksgemak
  • optische vormgeving

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit en gebruiksgemak van de combimagnetron. We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

a.j.de.groot@casema.nl 04-11-2022

Functionele combimagnetron.

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Zijn blij met onze nw.keuken,de combimagnetron staat heel mooi in de aparte kast.Doet wat ie moet doen,makkelijk te bedienen!

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en bedieningsgemak van de combimagnetron.

a**s@h**l.com 04-11-2022

Mooie oven met prettige functies!

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Goede oven, alle functies werken goed. Knopjes zouden iets meer intuïtief kunnen werken maar voldoen prima. Gemakkelijk zelf te installeren!

Pluspunten

• Gemakkelijk zelf te installeren
  • Veel mogelijkheden/standen

Minpunten

• Menu-knoppen kunnen intuïtiever
  • Iets aan de kleine kant

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de mogelijkheden en werking van de combimagnetron.

f**8@h**l.com 01-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Mooie oven, bediening is wennen. Jammer dat de pictogrammen niet verlicht zijn. Verder tevreden.

Prima priduct. Voldoet aan verwachting. Eenvoudig zelf in te bouwen in bestaande keuken.

Pluspunten

• Mooi design en handige knoppen

Minpunten

• Pictogrammen in display niet verlicht

Officiele reactie van Atag 02-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie reviewscore.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het mooie design en de vele mogelijkheden.
Jouw feedback over de verlichting in de bediening nemen wij mee ter verbetering van onze producten.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

k**8@g**l.com 29-10-2022

Prima combi oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Prima product dat perfect past in mijn huidige keuken (oude apparaat ging stuk). Eenvoudig montage, goede prestaties, makkelijk te bedienen. Wij zijn helemaal tevreden 😊

Pluspunten

• Goede prijs/ kwaliteit verhouding
  • Eenvoudig bediening

Minpunten

• Handvat is nogal groot uitgevallen

Officiele reactie van Atag 02-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review.
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn dat de eenvoudige montage, goede prestaties en de eenvoudige bediening zo goed bevallen.

S 29-10-2022

Super oven

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Makkelijke bediening snel warm en top warmte
Super apparaat
Hoop dat hij t jaren doet en super 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de het bedieningsgemak van de combimagnetron.

g**s@m**e.com 24-10-2022

Etna combinoven

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Mooie goedwerkende combi oven/magnetron. Alleen jammer dat de draaiknoppen wat goedkoop (plastic) aanvoelen.
Officiele reactie van Atag 25-10-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de combi zo goed bevalt. De feedback betreffende de knoppen nemen wij mee in de verdere ontwikkeling.

r**r@h**l.com 18-10-2022

Prima middenklasse combi-oven

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Deze combi-oven gekocht vanwege snelle opwarm functie en gebruiksvriendelijke display. Oven warmt eten gelijkmatig op en is zeer gebruiksvriendelijk. Enige minpunt is de bevestiging van de roosters/rails aan de zijkant, deze zit vrij los waardoor ovenschalen er niet altijd makkelijk in uit te schuiven zijn.

Pluspunten

• Snelle opwarm functie

Officiele reactie van Atag 19-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat de combimagnetron zo goed bevalt.
Het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden bevallen jou goed.
Mocht je twijfels hebben over de montage van de zijrekjes wil ik jou vragen om jouw contact- en adresgegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com. Wij kijken dan graag met jou mee of de stevigheid verbeterd kan worden voor nog meer gemak bij het bakken.

Boddhiii 15-10-2022

Goede prijs-kwaliteit combi oven

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Lang getwijfeld of ik wel voor een Etna moest gaan. Wij hebben namelijk alles van Bosch in de keuken.
Door de goede prijs/ kwaliteit verhouding en het mooie design toch gekocht. Degelijk product.
Kleine minpuntjes: de 2 draaiknoppen wiebelen en voelen los aan.
De roosters zitten vast met witte klemmen. Deze willen nog weleens losschieten.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Goede prijs

Minpunten

• Draaiknoppen beetje wiebelig
  • Roosterhouders zitten niet goed vast

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Ontzettend leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn om te lezen dat het gebruiksgemak en het mooie design zo goed bevallen.
Mocht jij twijfels hebben over de knoppen of de witte geleiderhouders horen wij dat natuurlijk graag en kijken wij even met jou mee. Hiervoor kan jij jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review sturen naar webcare@atagbenelux.com

Wij wensen jou nog heel veel kook- en bakplezier!