Pelgrim MAG495RVS - Reviews

Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Inhoud
44 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,7

• Slecht

arisan 20-11-2014
  • Product half jaar in bezit

6,5
Deze combimagnetron hebben wij voornamelijk aangeschaft voor de magnetronfunctie en de grote inhoud.
Het blijkt nu dat als er een schaal met eten met een totaalgewicht van 3 kg ingezet wordt, het plateau niet meer draait.
Voor een gezinssamenstelling van 4 a 5 personen is een schaal met eten niets bijzonders.
servicemonteur van Pelgrim is er bij geweest,andere motor erin maar hetzelfde resultaat.
Motor is te zwak, er is niets aan te doen.
Voor ons dus een miskoop!

Klaas 07-12-2015
  • Product jaar of meer in bezit

6,5
Deze magnetron heeft een aantal kuren. Na een jaar of twee begonnen de grijze draaiknoppen al te slijten. De rechter knop waarmee je temperatuur en tijd instelt deed het even later erg slecht. Helaas is kort geleden de combi-oven kapot gegaan. Alle toeters en bellen gingen af. Apparatuur doet nu niets meer.

Rins. 09-10-2017

Slecht!

Onze keuken heeft inbouwapparatuur van Pelgrim. Bij werkelijk elk apparaat gaan knopjes los, dingen kapot en slijten de materialen vliegensvlug. Bij de magnetron begon het met roest op het rooster waardoor de vonken door de oven vlogen. Nieuwe besteld... Daarna werkten de draaiknoppen niet meer en liet het display los. Nu doet ook de magnetronfunctie het niet meer.... Garantie na 5 jaar verlopen maar dus ook na 5 jaar onbruikbaar bij gewoon gemiddeld gebruik. Waardeloos merk!

Minpunten

• Alles!