Siemens iQ100 KI34VX20 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ100 KI34VX20 op Kieskeurig.nl.

8,1

Olav 11-07-2019

Waardeloze Koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Koelkast maakt vaak geluid als hij moet koelen. Verder de koelkast 2.5 jaar in gebruik en nu al defect! Zowel koel als vriezen werkt niet meer. Siemens wilt geen garantie verlenen terwijl ik 4 apparaten heb waarvan er 3 tegelijk aangeschaft zijn.

Voor mijn geen Siemens meer.

Danny 27-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima product lekker stil.
En de koelkast op de laagste stand is al koud genoeg.
Vriezer had van mij nog wel groter gemogen niet alle 3 de lade's zijn even groot namelijk

tcbtcb 31-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooie en zuinige koelkast. Veel opbergruimte, zowel in de koelkast als in de diepvries. Handige indeling voor vleeswaren en het opbergen van flessen wijn. Koelkast koelt zeer goed. Enige minpuntje is het geluid, maakt iets meer geluid dan wij gewend waren.

Anoniem 15-06-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Mooie, overzichtelijke koel/vries-combinatie. Hij is mooi helder, bijzonder stil, en bovendien energiezuinig. Erg tevreden mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

octopusi 20-03-2020

Slimme indeling

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Zuinige koelkast met optimale indeling, met handig bakje voor vleeswaren en houder voor het leggen van wijnflessen.
Vriezer is iets aan de kleine kant met 3 lades, die niet allen even groot zijn [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Simon 14-03-2020

Kowlvriescombi

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Alles goed met uitzondering van de indeling:.Deze is tot op zekere hoogte te veranderen maar kan alsnog niet aan onze wensen voldoen. Verder prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Simon 14-03-2020

Koelvriescombi

peter van zaane 05-03-2020

goede verhoudingen

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

prijs kwaliteit verhouding goed,geen storend geluid en past in het geheel in de maatvoering,compeet afgeleverd

Pluspunten

• kwaliteit
  • vormgeving

Mitchel 25-02-2020

Geen no Frost koel-vriescombinatie.

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Bij aankoop niet gerealiseerd dat dit geen no Frost koel-vriescombinatie betreft, daarom spijt van aankoop. De Koelvriescombinatie maakt daarnaast verschrikkelijk veel lawaai. Pluspunt is de degelijkheid van de koelindeling/ vriesvak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronald 04-12-2019

erg veel condens

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

heel veel condens op de achterkant van koeldeel. Daarnaast heb ik de indruk dat de groentelade veel ruimte achterin onbenut laat maar dat heeft waarsch. te maken met het eruit kunnen halen van deze lade langs de deur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leonardo 11-11-2019

SIEMENS iQ100 Inbouw koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Over het algemeen zijn we tevreden met deze apparatuur.
Het heeft veel ruimte voor een ingebouwde koelkast en is relatief stil.
Een grote misser is het ontbreken van een signaal wanneer de deur te lang open blijft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robin 29-10-2019

tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Zijn tevreden met dit product. Is energiezuinig en meer dan genoeg ruimte voor ons (2 pers.) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Esther 03-09-2019

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

De inhoud lijkt wat kleiner dan een 'normaal' formaat, maar dit komt door de hoeveelheid rekjes een glazenplaatjes. Op een lage stand koelt hij erg goed. Vaak ijs tegen de achterwand, ondanks hij heel laag staat. Nadeel vind ik dat er maar 1 groentelade aanwezig is, twee losse lades vind ik persoonlijk gemakkelijker.

Pluspunten

• Veel rekjes
  • Koelt goed

Minpunten

• 1 groentelade
  • Oogt wat klein binnenin

M Kerkhof 16-08-2019

Fijne koelvriescombi

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Goede koelkast en zeer flexibel in te delen. Vriesvakken zijn iets kleiner dan we eerst hadden, dit had wat ruimer gekund maar wellicht komt dit ook door de isolatie tbv energiezuinigheid (van C naar A++)

Pluspunten

• Zuinig
  • Flexibel in te richten

Minpunten

• Vriesdeel is relatief klein

Nieuw 23-07-2019

Goede combinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Hebben het nu 3 maanden in bezit en zijn er tevreden mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jolly1970 25-01-2019

Mooie ijskast!

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Vorige week mijn nieuwe keuken ontvangen met hierin de ijskast van Siemens.
Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.
Mooie grote ijskast met veel plek om alles op te ruimen. TOP!!!

thea62 23-01-2019

Prma koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Goede koelkast. Alleen was het prettig geweest als er wat meer mogelijkheden waren om de plateaus op verschillende hoogtes te plaatsen. De groentelade heeft om hem eruit te kunnen halen afgeronde hoeken (geeft ook ruimteverlies); handiger en overzichtelijker is een groentelade in twee delen, afgeronde hoeken zijn dan niet nodig, want je kunt ze er dan afzonderlijk uithalen en je hebt ook geen ruimteverlies.
Het vriesdeel is ook prima.

ina13 28-12-2018

Heel blij

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Heb nieuwe keuken gekocht met 5 siemens produkten. Heb gekozen naar aanleiding van het lezen van reviews. Ook de solo oven magnatron, kookplaat hebben een heel mooie uitstraling heb gisteren alles uitgeprobeerd. Echt heel simpel te gebriiken. Hoop maar dat denk ik wel ga er veel plezier aan beleven.

Barbel59 16-11-2018

Kenmerken Koel/vriescombinatie KI34VX20

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Product voldoet volledig aan de gestelde eisen. Enige minpuntje is dat in het bovenste deurvak in de bovenste stand maar heel kleine potjes kunnen staan. Als er een iets grotere pot geplaatst wordt kan bij sluiten van de deur een beschadiging optreden.
Een ander probleem is het niet gescheiden zijn van de temperatuurregeling. koelkast/vriezer

IrmaLagas 06-11-2018

Super koelvriescombi

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Nog niet zo heel lang in gebruik maar een erg fijne koelvriescombi. Koelgedeelte lekker ruim, past echt veel in. Ondanks dat de vriezer klein oogt krijg je er toch genoeg in!