Siemens KI34VX20 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A+
Inhoud koelruimte (netto)
199 liter

Beoordeling op basis van 46 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Danny 27-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima product lekker stil.
En de koelkast op de laagste stand is al koud genoeg.
Vriezer had van mij nog wel groter gemogen niet alle 3 de lade's zijn even groot namelijk

tcbtcb 31-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooie en zuinige koelkast. Veel opbergruimte, zowel in de koelkast als in de diepvries. Handige indeling voor vleeswaren en het opbergen van flessen wijn. Koelkast koelt zeer goed. Enige minpuntje is het geluid, maakt iets meer geluid dan wij gewend waren.

Roel 24-03-2017

Praktische indeling, soepele lades

De combinatie is erg mooi en praktisch ingedeeld. Grote groente lade. Alles blijft soepel schuiven. Goed waar voor je geld!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Grote lade

Mark 09-03-2017

veel ruimte, goede indeling

Hele fijne koel/vries combinatie, geruisloos en zuinig in gebruik. Zeer ruime koelkast met een handige indeling.
Vriesgedeelte (bestaand uit 3 laden) werkt goed, en ook de indeling zeer handig. Bij het schoonmaken zijn de laden er makkelijk uit te halen.

Cathrien van Engelen 21-01-2017

Ruime, stille koelkast-vriezer combinatie

Deze koelkast heeft een goede indeling en is overzichtelijk in te delen. Daarnaast is hij ook nog eens erg stil en heb ik geen last van lawaai als ik in mijn keuken zit. De lades in de vriezer zijn lekker diep waar ik meerdere van mijn zelfgebakken broden in kan bewaren.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • milieu vriendelijk

Angela 10-01-2017

Handige indeling, veel ruimte

Koelkast nu een paar dagen in ons bezit, en bevalt tot nu toe prima! Het heeft een praktische (aanpasbare) indeling, veel ruimte en handige vakjes. Deur opent gemakkelijk en hij is een stuk stiller dan onze vorige koelkast. Mooi design van binnen, al met al erg tevreden over deze aankoop! Ook erg blij met de geleverde accessoires (eierbakje en ijsblokbakje).

Pluspunten

• Indeling
  • Ruimte
  • Accessoires

cees van arendonk 26-12-2016

compact

Compact overzichtelijk eenvoudig bedienbaar apparaat. Daarnaast nog eens makkelijk in onderhoud.
Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• compact
  • goed te reinigen

Minpunten

• geen aparte bedeining vriezer

MacC 20-10-2016

Koelt prima, maakt veel lawaai

Maakt krakend/piepend geluid als motor van koelkast aanslaat. Was ook enigzins bij de vorige Bosch.

Bietje 29-09-2016

goede overzichtelijke indeling, makkelijk schoon te maken

Ik vind dit een goede en mooie grote koel vriescombinatie. Alles is makkelijk en overzichtelijk op te bergen

EstherC 28-08-2016

Mooie koelkast

We zijn tot nu toe erg blij met de koelkast. Hij werd erg snel koel en de koelkast biedt zeeën van ruimte. De vrieslades zijn wel wat aan de kleine kant (in vergelijking met onze oude Bosch), maar nog kan er redelijk wat in. We zijn erg blij met de grote groentelade en het vleeswarenbakje, dit geeft weer lekker wat opbergruimte!

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Leuke accessoires
  • Snel koel

Minpunten

• Vriezer is vrij klein

Thnh1 18-08-2016

Erg tevreden!

Wij hebben deze koel-vriescombinatie al een maand en zijn erg tevreden hiermee! Hij doet het goed, past veel in en ziet er goed afgewerkt uit.

Koelkast 23-07-2016

Siemens Koelkast

7,3
Deze koelkast heeft onderaan een vriezer met voldoende ruimte voor voedsel en past er veel in, ook in de koelkast zelf. De koelkast deur voelt fijn aan om open te trekken en weer dicht te doen. Alleen wat jammer is dat de koelkast van binnen te vochtig wordt waardoor je af en toe van binnen schoon moet maken.

marja22 14-07-2016

Heerlijke ruime, geruisloze koelkast

Heel tevreden! Ruim, overzichtelijk, grote groentelade, en, wat voor mij erg belangrijk is omdat we een open keuken hebben: geruisloos!

Emrihan 09-07-2016

Simpel Koel-/vriescombinatie

Wij waren ons bewust van het feit dat wij, qua inhoud, moesten inleveren bij de aanschaf van onze integreerbare koelkast. Wij hadden echter niet verwacht dat dit merkbaar zou zijn in de praktijk. Vooral de inhoud van het vriesvak valt ons in de praktijk tegen. Wel is de ervaring van het product in lijn met de prijs. Achteraf gezien hadden wij wellicht een andere koelkast uitgekozen.

Deborah 01-07-2016

Siemens koel-vries combinatie

Wij zijn erg tevreden met onze keuze voor de Siemens (KI34VX20) koel-vries combinatie. Het koel gedeelte heeft een goede, ruime indeling en is van meerdere gemakken voorzien. Er is zelfs een speciaal rekje voor wijnflessen meegeleverd!
Het vries gedeelte heeft drie lades en is hierdoor ook ruim genoeg.

Naast de Siemens koel-vries combinatie hebben wij ook gekozen voor een Siemens kookplaat, magnetron, oven en vaatwasser. Al deze producten zorgen ervoor dat wij helemaal gelukkig zijn met onze nieuwe keuken, het is als een kers op de taart, dit maakt het af!

Wij kijken er nu al naar uit om de keuken in gebruik te gaan nemen.

Evers 10-11-2015

Sinds kort de nieuwe eigenaar van deze koel-vries combinatie. Wij zijn erg blij en tevreden met deze aankoop. De koelkast heeft een goede praktische indeling en je kan er genoeg in kwijt, dit geldt hetzelfde voor de vriezer. Daarnaast erg duurzaam en goed voor het milieu!

Deleriden 10-11-2015

Geweldige Koel/Vriescombinatie

Wij hebben deze koel/vriescombinatie sinds een maand in onze keuken en zijn uitermate tevreden. Muisstil, perfecte koeling en dito vriesgedeelte. Topcombinatie.

Coolstoten 06-11-2015

Uitstekende koelvriescombi! Groot, zuinig en erg fijn met de multibox! Overigens ook een aan en uit knop binnen de koelkast mocht je op vakantie gaan!

Siemens koel vriescombinatie 02-11-2015

Fijne koel-/vriescombinatie. Ik moet nog wel even de juiste indeling zien te vinden qua glasplaten. Wel handig dat er een vleeswarenlade in zit. Vriezer is ook erg praktisch, no-frost functie!!! Top :)

Fem 16-10-2015

Mooi koelkast, met handige indeling. Flessenhouder is ideaal. Veel ruimte in de diepvriesladen. Koelt prima en ziet er strak uit!