Siemens KI34VX20 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
203 liter

8,1

Bietje 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

goede overzichtelijke indeling, makkelijk schoon te maken

Ik vind dit een goede en mooie grote koel vriescombinatie. Alles is makkelijk en overzichtelijk op te bergen

EstherC 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast

We zijn tot nu toe erg blij met de koelkast. Hij werd erg snel koel en de koelkast biedt zeeën van ruimte. De vrieslades zijn wel wat aan de kleine kant (in vergelijking met onze oude Bosch), maar nog kan er redelijk wat in. We zijn erg blij met de grote groentelade en het vleeswarenbakje, dit geeft weer lekker wat opbergruimte!

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Leuke accessoires
  • Snel koel

Minpunten

• Vriezer is vrij klein

Koelkast 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens Koelkast

7,3
Deze koelkast heeft onderaan een vriezer met voldoende ruimte voor voedsel en past er veel in, ook in de koelkast zelf. De koelkast deur voelt fijn aan om open te trekken en weer dicht te doen. Alleen wat jammer is dat de koelkast van binnen te vochtig wordt waardoor je af en toe van binnen schoon moet maken.

Deborah 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens koel-vries combinatie

Wij zijn erg tevreden met onze keuze voor de Siemens (KI34VX20) koel-vries combinatie. Het koel gedeelte heeft een goede, ruime indeling en is van meerdere gemakken voorzien. Er is zelfs een speciaal rekje voor wijnflessen meegeleverd!
Het vries gedeelte heeft drie lades en is hierdoor ook ruim genoeg.

Naast de Siemens koel-vries combinatie hebben wij ook gekozen voor een Siemens kookplaat, magnetron, oven en vaatwasser. Al deze producten zorgen ervoor dat wij helemaal gelukkig zijn met onze nieuwe keuken, het is als een kers op de taart, dit maakt het af!

Wij kijken er nu al naar uit om de keuken in gebruik te gaan nemen.

Danny 27-12-2015 Product kwartaal in bezit

Prima product lekker stil.
En de koelkast op de laagste stand is al koud genoeg.
Vriezer had van mij nog wel groter gemogen niet alle 3 de lade's zijn even groot namelijk

Evers 10-11-2015 Product paar weken in bezit

Sinds kort de nieuwe eigenaar van deze koel-vries combinatie. Wij zijn erg blij en tevreden met deze aankoop. De koelkast heeft een goede praktische indeling en je kan er genoeg in kwijt, dit geldt hetzelfde voor de vriezer. Daarnaast erg duurzaam en goed voor het milieu!

Coolstoten 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekende koelvriescombi! Groot, zuinig en erg fijn met de multibox! Overigens ook een aan en uit knop binnen de koelkast mocht je op vakantie gaan!

Siemens koel vriescombinatie 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne koel-/vriescombinatie. Ik moet nog wel even de juiste indeling zien te vinden qua glasplaten. Wel handig dat er een vleeswarenlade in zit. Vriezer is ook erg praktisch, no-frost functie!!! Top :)

Fem 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi koelkast, met handige indeling. Flessenhouder is ideaal. Veel ruimte in de diepvriesladen. Koelt prima en ziet er strak uit!

koelvriescombinatie type KI34VX20 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koel-vriescombinatie koelt zeer goed en staat nog lang niet op de hoogste stand. A+ label!
Zeer degelijke rekken en plateau's. Mooie indeling met o.a. een ruime groentelade.

rico 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

heerlijke koelkast, kan er genoeg in kwijt en koelt onwijs goed !!!

en de vriezer doet ook perfect zijn werk.

het apparaat is voorzien van goede rubbers onverwoestbaar.

goeden prijs kwaliteit verhouding.

Deejee 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

De nieuwe koelkast/vriescombinatie is ruim ,overzichtelijk, mooi afgewerkt. Maakt wel meer geluid dan onze oude siemens-koelkast.

Kees 04-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Degelijke koel/vries combinatie. Sinds twee jaar in gebruik zonder noemenswaardige problemen. Genoeg ruimte in drie koellades.

Koelkast 21-08-2015 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte,geruisloos en erg mooi van binnen ik heb twee glasplaten
eruit gehaald om nog meer ruinte te creëren.

Danny 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

Koelt goed genoeg op minimale stand al.
Vriezer temperatuur is helaas niet in te stellen.
vries vakken zijn niet allemaal even groot omdat de motor koeling zegmaar bij het vries gedeelte zit

Jack 24-07-2015 Product maand in bezit

Op zich een goed apparaat. Het koelt goed en is still. Het is wel erg basic en doordat het een ongedeelde groentelade (met ronde kanten) heeft is de indeling niet erg handig. De vrieskist zuigt zich erg goed vast bij het sluiten, waardoor de deur maar moeilijk en met hard trekken open te krijgen is. Hier moet ik nog over reclameren.

Ellen 19-07-2015 Product maand in bezit

te kleine inhoud en onpraktisch (ondiep) vorige koelkast van Siemens was prima maar deze is een slechte keuze,jammer

ggva 12-06-2015 Product paar weken in bezit

het heeft een handige indeling, grote vakken, koelt snel
prima koelkast en ook prima prijs / kwaliteit verhouding!

BTTB 07-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Komt over een met onze verwachting.Weinig geluid en een goede koeling.Voor ons voldoende ruimte, we weten niet of het lampje uitgaat wanneer de deur dicht zit.

Boemba 2 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Koelgedeelte boven en het vriesgedeelte beneden,dus niet bukken om iets uit de koelkast te halen. Lekker veel ruimte in de deur er zijn 2 lagen waar je flessen en open pakken rechtop in kwijt kunt. ook het meegeleverde rekje voor liggende flessen is handig. De ruimtes tussen de platen zijn ook goed niet te hoog maar ook niet te laag.