Siemens iQ100 KI34VX20 - Reviews

Inhoud koelruimte
199 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ100 KI34VX20 op Kieskeurig.nl.

8,1

Danny 27-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima product lekker stil.
En de koelkast op de laagste stand is al koud genoeg.
Vriezer had van mij nog wel groter gemogen niet alle 3 de lade's zijn even groot namelijk

tcbtcb 31-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooie en zuinige koelkast. Veel opbergruimte, zowel in de koelkast als in de diepvries. Handige indeling voor vleeswaren en het opbergen van flessen wijn. Koelkast koelt zeer goed. Enige minpuntje is het geluid, maakt iets meer geluid dan wij gewend waren.

Robin 29-10-2019

tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Zijn tevreden met dit product. Is energiezuinig en meer dan genoeg ruimte voor ons (2 pers.) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Esther 03-09-2019

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

De inhoud lijkt wat kleiner dan een 'normaal' formaat, maar dit komt door de hoeveelheid rekjes een glazenplaatjes. Op een lage stand koelt hij erg goed. Vaak ijs tegen de achterwand, ondanks hij heel laag staat. Nadeel vind ik dat er maar 1 groentelade aanwezig is, twee losse lades vind ik persoonlijk gemakkelijker.

Pluspunten

• Veel rekjes
  • Koelt goed

Minpunten

• 1 groentelade
  • Oogt wat klein binnenin

M Kerkhof 16-08-2019

Fijne koelvriescombi

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Goede koelkast en zeer flexibel in te delen. Vriesvakken zijn iets kleiner dan we eerst hadden, dit had wat ruimer gekund maar wellicht komt dit ook door de isolatie tbv energiezuinigheid (van C naar A++)

Pluspunten

• Zuinig
  • Flexibel in te richten

Minpunten

• Vriesdeel is relatief klein

Nieuw 23-07-2019

Goede combinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Hebben het nu 3 maanden in bezit en zijn er tevreden mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Olav 11-07-2019

Waardeloze Koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Koelkast maakt vaak geluid als hij moet koelen. Verder de koelkast 2.5 jaar in gebruik en nu al defect! Zowel koel als vriezen werkt niet meer. Siemens wilt geen garantie verlenen terwijl ik 4 apparaten heb waarvan er 3 tegelijk aangeschaft zijn.

Voor mijn geen Siemens meer.

Jolly1970 25-01-2019

Mooie ijskast!

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Vorige week mijn nieuwe keuken ontvangen met hierin de ijskast van Siemens.
Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.
Mooie grote ijskast met veel plek om alles op te ruimen. TOP!!!

thea62 23-01-2019

Prma koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Goede koelkast. Alleen was het prettig geweest als er wat meer mogelijkheden waren om de plateaus op verschillende hoogtes te plaatsen. De groentelade heeft om hem eruit te kunnen halen afgeronde hoeken (geeft ook ruimteverlies); handiger en overzichtelijker is een groentelade in twee delen, afgeronde hoeken zijn dan niet nodig, want je kunt ze er dan afzonderlijk uithalen en je hebt ook geen ruimteverlies.
Het vriesdeel is ook prima.

ina13 28-12-2018

Heel blij

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Heb nieuwe keuken gekocht met 5 siemens produkten. Heb gekozen naar aanleiding van het lezen van reviews. Ook de solo oven magnatron, kookplaat hebben een heel mooie uitstraling heb gisteren alles uitgeprobeerd. Echt heel simpel te gebriiken. Hoop maar dat denk ik wel ga er veel plezier aan beleven.

Barbel59 16-11-2018

Kenmerken Koel/vriescombinatie KI34VX20

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Product voldoet volledig aan de gestelde eisen. Enige minpuntje is dat in het bovenste deurvak in de bovenste stand maar heel kleine potjes kunnen staan. Als er een iets grotere pot geplaatst wordt kan bij sluiten van de deur een beschadiging optreden.
Een ander probleem is het niet gescheiden zijn van de temperatuurregeling. koelkast/vriezer

IrmaLagas 06-11-2018

Super koelvriescombi

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Nog niet zo heel lang in gebruik maar een erg fijne koelvriescombi. Koelgedeelte lekker ruim, past echt veel in. Ondanks dat de vriezer klein oogt krijg je er toch genoeg in!

Marieke 16-09-2018

Koel-vries combinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Goed apparaat. Je kan hem af en toe aan horen slaan. Dat maakt meer geluid dan ik had verwacht, maar is niet erg storend. Ik geloof niet dat ze veel stiller verkrijgbaar zijn.
Genoeg ruimte, bevriesd niet teveel achterin en geen ijsvorming in de vriezer. Mooi licht.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede verdeling van schappen etc.

Corinne S. 17-05-2018

enorm veel ruimte om voor de hele week eten in te bewaren

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

wat een heerlijke ruime koel-vriescombinatie. De koelkast heeft een hele fijne indeling. De deur heeft een stevige ruimte voor veel flessen. Ook blijf ik mij iedere week verbazen hoeveel groente en fruit in de groente lade past. De 3 diepvrieslades zijn ruim genoeg om vlees en brood voor de hele week in te herbergen .... en dan nog steeds ruimte over. Ik heb het idee dat de vriezer ook enorm snel vriest, bijvoorbeeld ijsblokjes zijn binnen 2 uur klaar.
kortom een fantastische ruime koelkast die compact oogt!

Pluspunten

• enorm ruim, met een compacte look
  • 3 vrieslades

katiekatiekatie 15-02-2018

Licht en overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Fijne koel/vriescombinatie. Erg licht doordat er veel gebruik gemaakt is van glas. Ook handige opberg mogelijkheden: ruime groentelade, hoge rekjes in de deuren, vleeswarenbakje etc. Wij zijn er blij mee!

Moreno 06-02-2018

Stille & ruime krachtpatser

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Ruim een maand in gebruik. We zochten een traditionele koelkast zonder speciale koel- en ontdooi-features. We zijn zeer tevreden over onze keuze. De koelkast koelt erg goed, ziet er mooi uit en is daarnaast ook nog bijzonder stil. De koelkast heeft bijzonder veel inhoud en over de indeling is goed nagedacht. Een topper!

Wim B. 18-01-2018

Mooie grote koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Mooie frisse uitstraling. Fijne verlichting. Stil apparaat. Slimme indeling, is makkelijk aan te passen naar eigen wens.

Pluspunten

• Koelt goed
  • lekker stil

Minpunten

• nvt
  • nvt

Helder 27-12-2017

heel ruim en overzichtelijke indeling

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Ik heb altijd Siemens producten gekoct en ben heel tevreden.
Het gebruik is zeer klant vriendelijk en de design is heel erg mooi.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • heel ruim

Roel 24-03-2017

Praktische indeling, soepele lades

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

De combinatie is erg mooi en praktisch ingedeeld. Grote groente lade. Alles blijft soepel schuiven. Goed waar voor je geld!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Grote lade

Mark 09-03-2017

veel ruimte, goede indeling

Geschreven voor: Siemens iQ100 KI34VX20

Hele fijne koel/vries combinatie, geruisloos en zuinig in gebruik. Zeer ruime koelkast met een handige indeling.
Vriesgedeelte (bestaand uit 3 laden) werkt goed, en ook de indeling zeer handig. Bij het schoonmaken zijn de laden er makkelijk uit te halen.