Siemens iQ100 KI34VX20 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A+
Inhoud koelruimte (netto)
199 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Danny 27-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima product lekker stil.
En de koelkast op de laagste stand is al koud genoeg.
Vriezer had van mij nog wel groter gemogen niet alle 3 de lade's zijn even groot namelijk

tcbtcb 31-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mooie en zuinige koelkast. Veel opbergruimte, zowel in de koelkast als in de diepvries. Handige indeling voor vleeswaren en het opbergen van flessen wijn. Koelkast koelt zeer goed. Enige minpuntje is het geluid, maakt iets meer geluid dan wij gewend waren.

Marieke 16-09-2018

Koel-vries combinatie

Goed apparaat. Je kan hem af en toe aan horen slaan. Dat maakt meer geluid dan ik had verwacht, maar is niet erg storend. Ik geloof niet dat ze veel stiller verkrijgbaar zijn.
Genoeg ruimte, bevriesd niet teveel achterin en geen ijsvorming in de vriezer. Mooi licht.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede verdeling van schappen etc.

Corinne S. 17-05-2018

enorm veel ruimte om voor de hele week eten in te bewaren

wat een heerlijke ruime koel-vriescombinatie. De koelkast heeft een hele fijne indeling. De deur heeft een stevige ruimte voor veel flessen. Ook blijf ik mij iedere week verbazen hoeveel groente en fruit in de groente lade past. De 3 diepvrieslades zijn ruim genoeg om vlees en brood voor de hele week in te herbergen .... en dan nog steeds ruimte over. Ik heb het idee dat de vriezer ook enorm snel vriest, bijvoorbeeld ijsblokjes zijn binnen 2 uur klaar.
kortom een fantastische ruime koelkast die compact oogt!

Pluspunten

• enorm ruim, met een compacte look
  • 3 vrieslades

katiekatiekatie 15-02-2018

Licht en overzichtelijk

Fijne koel/vriescombinatie. Erg licht doordat er veel gebruik gemaakt is van glas. Ook handige opberg mogelijkheden: ruime groentelade, hoge rekjes in de deuren, vleeswarenbakje etc. Wij zijn er blij mee!

Moreno 06-02-2018

Stille & ruime krachtpatser

Ruim een maand in gebruik. We zochten een traditionele koelkast zonder speciale koel- en ontdooi-features. We zijn zeer tevreden over onze keuze. De koelkast koelt erg goed, ziet er mooi uit en is daarnaast ook nog bijzonder stil. De koelkast heeft bijzonder veel inhoud en over de indeling is goed nagedacht. Een topper!

Wim B. 18-01-2018

Mooie grote koel-vriescombinatie

Mooie frisse uitstraling. Fijne verlichting. Stil apparaat. Slimme indeling, is makkelijk aan te passen naar eigen wens.

Pluspunten

• Koelt goed
  • lekker stil

Minpunten

• nvt
  • nvt

Helder 27-12-2017

heel ruim en overzichtelijke indeling

Ik heb altijd Siemens producten gekoct en ben heel tevreden.
Het gebruik is zeer klant vriendelijk en de design is heel erg mooi.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • heel ruim

Roel 24-03-2017

Praktische indeling, soepele lades

De combinatie is erg mooi en praktisch ingedeeld. Grote groente lade. Alles blijft soepel schuiven. Goed waar voor je geld!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Grote lade

Mark 09-03-2017

veel ruimte, goede indeling

Hele fijne koel/vries combinatie, geruisloos en zuinig in gebruik. Zeer ruime koelkast met een handige indeling.
Vriesgedeelte (bestaand uit 3 laden) werkt goed, en ook de indeling zeer handig. Bij het schoonmaken zijn de laden er makkelijk uit te halen.

Cathrien van Engelen 21-01-2017

Ruime, stille koelkast-vriezer combinatie

Deze koelkast heeft een goede indeling en is overzichtelijk in te delen. Daarnaast is hij ook nog eens erg stil en heb ik geen last van lawaai als ik in mijn keuken zit. De lades in de vriezer zijn lekker diep waar ik meerdere van mijn zelfgebakken broden in kan bewaren.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • milieu vriendelijk

Angela 10-01-2017

Handige indeling, veel ruimte

Koelkast nu een paar dagen in ons bezit, en bevalt tot nu toe prima! Het heeft een praktische (aanpasbare) indeling, veel ruimte en handige vakjes. Deur opent gemakkelijk en hij is een stuk stiller dan onze vorige koelkast. Mooi design van binnen, al met al erg tevreden over deze aankoop! Ook erg blij met de geleverde accessoires (eierbakje en ijsblokbakje).

Pluspunten

• Indeling
  • Ruimte
  • Accessoires

cees van arendonk 26-12-2016

compact

Compact overzichtelijk eenvoudig bedienbaar apparaat. Daarnaast nog eens makkelijk in onderhoud.
Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• compact
  • goed te reinigen

Minpunten

• geen aparte bedeining vriezer

MacC 20-10-2016

Koelt prima, maakt veel lawaai

Maakt krakend/piepend geluid als motor van koelkast aanslaat. Was ook enigzins bij de vorige Bosch.

Bietje 29-09-2016

goede overzichtelijke indeling, makkelijk schoon te maken

Ik vind dit een goede en mooie grote koel vriescombinatie. Alles is makkelijk en overzichtelijk op te bergen

EstherC 28-08-2016

Mooie koelkast

We zijn tot nu toe erg blij met de koelkast. Hij werd erg snel koel en de koelkast biedt zeeën van ruimte. De vrieslades zijn wel wat aan de kleine kant (in vergelijking met onze oude Bosch), maar nog kan er redelijk wat in. We zijn erg blij met de grote groentelade en het vleeswarenbakje, dit geeft weer lekker wat opbergruimte!

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Leuke accessoires
  • Snel koel

Minpunten

• Vriezer is vrij klein

Thnh1 18-08-2016

Erg tevreden!

Wij hebben deze koel-vriescombinatie al een maand en zijn erg tevreden hiermee! Hij doet het goed, past veel in en ziet er goed afgewerkt uit.

Koelkast 23-07-2016

Siemens Koelkast

7,3
Deze koelkast heeft onderaan een vriezer met voldoende ruimte voor voedsel en past er veel in, ook in de koelkast zelf. De koelkast deur voelt fijn aan om open te trekken en weer dicht te doen. Alleen wat jammer is dat de koelkast van binnen te vochtig wordt waardoor je af en toe van binnen schoon moet maken.

marja22 14-07-2016

Heerlijke ruime, geruisloze koelkast

Heel tevreden! Ruim, overzichtelijk, grote groentelade, en, wat voor mij erg belangrijk is omdat we een open keuken hebben: geruisloos!

Emrihan 09-07-2016

Simpel Koel-/vriescombinatie

Wij waren ons bewust van het feit dat wij, qua inhoud, moesten inleveren bij de aanschaf van onze integreerbare koelkast. Wij hadden echter niet verwacht dat dit merkbaar zou zijn in de praktijk. Vooral de inhoud van het vriesvak valt ons in de praktijk tegen. Wel is de ervaring van het product in lijn met de prijs. Achteraf gezien hadden wij wellicht een andere koelkast uitgekozen.