Liebherr IRd 5100 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRd 5100 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*********@l****** 22-05-2024
Geschreven voor: Liebherr IRd 5100 Pure

Ik zocht een vervanger voor mijn AEG koelkast waarvan de deur na 15 jaar ineens niet meer sloot. Volgens Beerepoot was een Liebherr de beste keuze qua levensduur en kwaliteit. Gisteren keurig gemonteerd. Valt op dat de Liebherr veel stiller is dan de AEG. Jammer dat er onderin twee laden zitten en niet een grote. Qua inrichting niet zo efficiënt vind ik. En de verlichting is erg koud kwa kleur, maar goed, dat past misschien juist goed bij een koelkast… Ik denk een goeie aankoop. Vraag het me over 20 jaar nog een keer…

d*******@h********* 18-05-2024

Liebherr kwaliteits koelers

Geschreven voor: Liebherr IRd 5100 Pure

Wij hebben voor dit product gekozen omdat wij meerdere koel apparaten hebben van Liebherr die gewoon doen wat ze doen moeten en lang mee gaan.
Deze koeler is ook weer simpel te bedienen en redelijk makkelijk in te bouwen.
Hij was snel op temperatuur en heel stil.
Als deze koeler net zo lang zonder problemen blijft draaien als de andere vind ik het een prima machine.
Groet Dick.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Simpel
  • Makkelijk in te bouwen

Bart M. 09-04-2024

Stille koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRd 5100 Pure

Een stille, zuinige koelkast met veel afleg ruimte. De schappen zijn makkelijk te verstellen waardoor er flessen van 1.5-2 liter onderaan kunnen staan. De afwerking is mooi zoals we van Liebherr gewend zijn. Verbeterpunt is de verlichting. In onze vorige Liebherr koelkast hadden we aan beide zijden verlichting waardoor alles beter werd uitgelicht. Prijs kwaliteit is zeer goed.

Pluspunten

• Stil
  • Ruimte
  • Zuinig
  • Degelijk