De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKS5178 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kees-Jan van Heerikhuize 06-04-2024

Bevalt heel erg goed een aanrader

Geschreven voor: ETNA KKS5178

Mooie spul, doet het goed en weinig op of aanmerkingen over. We hebben er veel plezier mee

Kees-Jan van Heerikhuize 06-04-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KKS5178

Fijne grote koelkast, kan een hoop in en wij met gezin van 5 houden nog ruimte over. Maakt weinig geluid.

Ruime koelkast 03-04-2024

Ruime Koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS5178

Mooie ruime koelkast. Mis alleen wel een flessenrek en er zitten maar weinig platen in voor deze grote van koelkast. Maar de bakken die er wel inzitten zijn degelijk.

Pluspunten

• ruimte
  • geluidsarm

Minpunten

• geen flessenrek
  • weinig glasplaten

Ruud M 22-03-2024

Etna hoge koelkast met veel ruimte. Prettig in gebruik.

Geschreven voor: ETNA KKS5178

Deze koelkast is hoog en bevat veel ruimte voor het koelen van producten. Verlichting en schappenverdeling zijn prettig en de schappen kunnen naar wens worden geplaatst. De koelkast is relatief stil en houdt een constante temperatuur.

Installatie en gebruik is eenvoudig en handleidingen compleet. Twee kritiekpunten: vacuum bij sluiten deur is behoorlijk sterk aanwezig, verlichting hapert soms doordat knop wat van fragiel materiaal lijkt (zit vrij los in de wand).

Pluspunten

• Inhoud
  • Relatief stil

Minpunten

• Trekt sterk vacuum bij sluiten
  • Licht niet altijd aan