De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA RBT1154GRO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Bulli 01-08-2023

Bevalt zeer goed, echt een aanrader

Geschreven voor: ETNA RBT1154GRO

Deze mooie retro koelkast Volkswagen T1 is degelijk gebouwd en maakt zeer weinig geluid. Zuinig in stroomverbruik, in de eco stand koelt de koelkast al zeer koud vriesgedeelte heeft een inhoud van 22 liter dus ruim voldoende
Wij zijn er heel blij mee.

Officiele reactie van Atag 02-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, de duurzaamheid en natuurlijk met het bijzondere design. Dit is vast en zeker een plaatje in jouw keuken!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen
Webcare ETNA

Aristarchos 18-05-2023

Mooie compacte retro koelkast

Geschreven voor: ETNA RBT1154GRO

Mooi gestylde retro koelkast VW Bulli goede afwerking. Koelkast is degelijk gebouwd en maakt zeer weinig geluid. Zuinig in stroomverbruik, in de eco stand koelt de koelkast al zeer koud. Koelgedeelte heeft een logische indeling en is heel ruim, vriesgedeelte van 22L is ruim voldoende voor twee hele broden.

Pluspunten

• Stil
  • Compact van buiten, ruim van binnen
  • Logische indeling
  • Mooie afwerking

Minpunten

• Mogelijke krasgevoeligheid

Officiele reactie van Atag 02-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Wat fijn dat jij zo tevreden bent met deze mooie koel- vriescombinatie. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de ruimte en handige indeling.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen
Webcare ETNA