Siemens GI21VAD30 - Reviews

Kastontwerp
inbouw
Deurscharnieren
rechts

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI21VAD30 op Kieskeurig.nl.

Maarten 30-09-2018

Ruime hoge lades

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Gekozen voor 2 hoge ruime lades i.p.v. 3 lagere lades. Prima keuze tot zover. Metname brood is makkelijk in de vriezer te plaatsen

Maaike1967 04-09-2018

Super die superknop!

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Wil je snel je etenswaren invriezen (of ijsblokjes), gebruik dan de Superknop. Alles is in een mum van tijd bevroren. Ideaal! Ook veel ruimte, vooral in de Bigbox. Zelf als de laden vol lijken te zijn is er nog ruimte over tussen de laden. Voor kleine mensen is het wat aan de hoge kant om onder een koelkast te plaatsen. Voor het hoogste plateau van de koelkast hebben we een opstapje nodig. Daarom om doen we op het hoogste plateau in de koelkast alleen de voedingsmiddelen waar de langste uit ons gezin bij kan :)

Piet 12-08-2018

Supervriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Veel vriesruimte. Prima apparaat. De vorige Siemens vriezer ging 26 jaar mee, hopelijk deze ook !!!!!

vandervliet 26-07-2018

Vriezer van formaat

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Een prima vriezer die doet wat ie moet doen. Met 3 laden niet enorm groot, maar voldoende voor een normale voorraad.

Ben Plate 06-06-2018

Mooie kleine vriezer voor in de keuken

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

We hebben vorige maand een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Siemens omdat onze vorige aangeschafte keuken ook alle Siemens apparatuur had en wij daar zeer tevreden over waren.

VHJMD 23-05-2018

2 stuks gekocht!

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

2 diepvriezers gekocht naast elkaar, onder de 2 ovens. Ook handig als je ze moet ontdooien, al zijn ze lo-frost!

Erik-Jan 24-04-2018

Goed regelbaar

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Te groot om onder de koelkast te kunnen. Ruime laden, prima kouden in te stellen. 3 ruime laden. Past goed in de designkeuken met voorplaat.

Pluspunten

• Koud
  • Redelijk veel ruimte

Minpunten

• Inbouw

Rheinie 23-02-2018

Mooie, compacte vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Voor een vriezer van dit formaat erg efficiënt ingedeeld. Met name de big box in het midden is ideaal.

MVS1979 28-01-2018

Compacte maar ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Deze vriezer is compact, maar toch ruim genoeg met drie laden, waarvan 1 hele grote (big box). Daarnaast is hij erg stil en energiezuing. Aan te raden!

wilpetra 17-01-2018

onhandig

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

de laden vallen eruit als je die er uit trekt en moet hem een keer in de maand ontdooien i.v.m.rijp. Tevens onderste lade onhandig door weinig ruimte. Spijt van aankoop

Royv 01-01-2018

Geweldig apparaat om in je keuken te integreren

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Naast 2 siemens koelkasten ook deze vriezer in onze keuken opgenomen. Past perfect en doet prima dienst. Zuinig met stroom maar compleet geruisloos.

Toha 14-10-2017

Constructiefout afdekkapje onderaan

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Op zich goed apparaat. Echter het afdekkapje onderaan is dieper of breder dan de deur van de vriezer. Daarom kan het keukenfront er niet goed op, want dan blijft de vriezerdeur altijd een beetje open. Oplossing is extra blokje tussen keukenfront en vriezerdeur, maar dit is niet wel doordacht. Bij de oude vriezer, ook van siemens was dat beter!!!

pammie 01-07-2017

Top

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Ik heb deze vriezer gekregen met 3 laden ter vervanging omdat een ander model met 4 laden binnen de garantie kapot was gegaan.
De 3 laden zijn hoger en makkelijker in te richten