Siemens GI21VAD30 - Reviews

diepvriezer
Deurscharnieren
rechts
Draairichting deur verwisselbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ben Plate 06-06-2018

Mooie kleine vriezer voor in de keuken

We hebben vorige maand een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Siemens omdat onze vorige aangeschafte keuken ook alle Siemens apparatuur had en wij daar zeer tevreden over waren.

VHJMD 23-05-2018

2 stuks gekocht!

2 diepvriezers gekocht naast elkaar, onder de 2 ovens. Ook handig als je ze moet ontdooien, al zijn ze lo-frost!

Erik-Jan 24-04-2018

Goed regelbaar

Te groot om onder de koelkast te kunnen. Ruime laden, prima kouden in te stellen. 3 ruime laden. Past goed in de designkeuken met voorplaat.

Pluspunten

• Koud
  • Redelijk veel ruimte

Minpunten

• Inbouw

Rheinie 23-02-2018

Mooie, compacte vriezer

Voor een vriezer van dit formaat erg efficiënt ingedeeld. Met name de big box in het midden is ideaal.

MVS1979 28-01-2018

Compacte maar ruime vriezer

Deze vriezer is compact, maar toch ruim genoeg met drie laden, waarvan 1 hele grote (big box). Daarnaast is hij erg stil en energiezuing. Aan te raden!

wilpetra 17-01-2018

onhandig

de laden vallen eruit als je die er uit trekt en moet hem een keer in de maand ontdooien i.v.m.rijp. Tevens onderste lade onhandig door weinig ruimte. Spijt van aankoop

Royv 01-01-2018

Geweldig apparaat om in je keuken te integreren

Naast 2 siemens koelkasten ook deze vriezer in onze keuken opgenomen. Past perfect en doet prima dienst. Zuinig met stroom maar compleet geruisloos.

Toha 14-10-2017

Constructiefout afdekkapje onderaan

Op zich goed apparaat. Echter het afdekkapje onderaan is dieper of breder dan de deur van de vriezer. Daarom kan het keukenfront er niet goed op, want dan blijft de vriezerdeur altijd een beetje open. Oplossing is extra blokje tussen keukenfront en vriezerdeur, maar dit is niet wel doordacht. Bij de oude vriezer, ook van siemens was dat beter!!!

pammie 01-07-2017

Top

Ik heb deze vriezer gekregen met 3 laden ter vervanging omdat een ander model met 4 laden binnen de garantie kapot was gegaan.
De 3 laden zijn hoger en makkelijker in te richten