Bosch Serie 6 KIR51AD40 - Reviews

Inhoud koelruimte
247 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KIR51AD40 op Kieskeurig.nl.

8,9

Maantjes 01-12-2020

Maakt veel rare geluiden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanaf dag 1 kampen we met rare geluiden. Volgens een monteur die is geweest heeft het met de compressor te maken. Maakt gedurende de hele dag door zo nu en dan een snerpend geluid wat volgens monteur met koelen te maken kan hebben. Bijna elke avond geeft hij een soort klap of dat er een klep dicht slaat. Kortom voor in een woonkeuken absoluut geen aanrader.
En bovenste plank bestaat uit 2 delen, de voorste komt er heel makkelijk uit vallen.

LoekR 17-10-2020

Flexibele indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast gekozen om de flexibele indeling.
Zowel het koelvak als de deur kunnen naar eigen inzicht worden ingedeeld. En geruisloos.

Fred 17-08-2020

Goede koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelt prima, enige wat ik niet kon voorzien is dat de koelkast rond elke 15 minuten een vreemd geluid maakt.
Eerst leek het buiten een aanrijdingsgeluid, later leek het als een vallend geluid in huis tot ik erachter kwam dat de Bosch dit geluid produceerde.

Het is soms zo duidelijk luid dat het storend is.

Wat je ook merkt is de legplanken van een basiskwalitiet glas is, dit was in mijn oude Liebherr duidelijk van een veel hogere kwaliteit.
De indeling is ondanks het grotere volume op papier met 158 liter vs de 120 liter netto inhoud die ik ervoor had toch kleiner dan de Liebherr.
Zeer vreemd maar het is echt zo.

Indeling en 1 (grote) groentelade ipv 2 kleinere zonder valbescherming zijn toch allemaal kleine items die Liebherr beter doen. Ook de deurvak inhoud kan mijn inziens beter en vooral flexibeler want al met al scheelt het qua prijs niet zo heel gek veel met Liebherr.

Eindoordeel: Bosch doet het zeker niet slecht, maar kan nog punten scoren in bovengenoemd.
Nu nog de tand des tijds doorstaan en de levensduur ontdekken :)
Dat was 16 jaar met de oude Liebherr.

Stef 16-08-2020

De "groentebak" vochtigheid schuif, prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In de nieuwe keuken deze Serie|6 koelkast ingebouwd, voldoet uitstekend. Positief ben ik over de vochtigheid regeling op de groentebak, werkt echt goed bij het goedhouden van de producten.

Henk1 09-05-2020

Grote inhoud maar niet praktisch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

De koelkast heeft veel ruimte maar de indeling is totaal niet van deze tijd. Pas de maar een paar grote flessen/pakken in en middelgrote flesjes (saus/bier) passen tussen geen enkele plank.

Fietsbel 23-02-2020

Lekker frisse/ruime koelkast!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed licht, strak, ruim en makkelijk schoon te maken. Kortom ideaal!

Yvonne 29-10-2019

Mooi overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

Prima koelkast. Groente en fruit blijven erg lang goed in de onderste lade. Heldere verlichting. Jammer dat de vakken in de deur niet aanpasbaar zijn. Er is weinig ruimte voor flessen

Thendriksen01 13-02-2019

Mooie indeling van de koelkast, lekkere verlichtin

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

De bakjes aan de zijkant; daarvan mogen de opstaande ramden wat hoger zijn. En de glasplaten zijn even wennen na jaren kunststof.

Ahjarts 26-12-2018

Veel ruimte door flexibele indeling.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

Door de vele mogelijkheden met de schappen. Zijn er diverse indelingen mogelijk en kun je op diverse manieren spullen kwijt.

Willem77 14-11-2018

Veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 KIR51AD40

Genoeg ruimte voor een gezin met 3 kinderen en makkelijke indeling. Maakt geen geluid en handig in te stellen