Siemens KI51RAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
247 liter
Type/soort
koelkast

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

heijden 16-08-2017 Product paar maanden in bezit

super ruim

Grote overzichtelijke koelkast met een speciaal koel gedeelte voor groente en fruit.
Speciale rubbers zodat de flessen in de deur niet verschuiven enof omvallen

Ries77 28-07-2017

Lekker ruim!

Idee was om in de nieuwe keuken een grote koelkast te plaatsen. Helemaal top, met een sensor die een melding geeft wanneer de deur te lang open blijft staan.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Marina Janny 12-05-2017

Koelkast met veel ruimte.

Deze koelkast is heerlijk ruim met veel opbergmogelijkheden, ook in de deur. In het begin moest ik even wennen aan het dichtdoen van de deur. Het was fijn, dat de koelkast dan een geluidssignaal liet horen, als de deur niet goed gesloten was. De deur gaat overigens nu prima dicht.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Jan 06-04-2017 Product paar weken in bezit

Mooie grote Inbouwkoelkast

Na 20 met onze oude keuken te hebben geleefd hebben wij afgelopen september besloten om een nieuwe keuken aan te schaffen. Een eis die bij ons voorop stond is keukenapparatuur van een uitstekende kwaliteit. Na wat gesprekken met de Keukenstudio werd ons geadviseerd om apparatuur van Siemens in de keuken in te laten bouwen omdat Siemens bekend staat als een enorm goed en betrouwbaar merk.

Deze keuze is ons allerminst tegengevallen, integendeel. Wat een fijne, ruime koelkast hebben we nu. Wij hebben de koelkast nu ongeveer 2 weken in gebruik. Een ding wat mij positief opvalt zijn de vele vakjes en planken om je spullen gekoeld in te bewaren. Ook de verslade met aangepaste luchtvochtigheid onder in de koelkast is erg fijn om je fruit en salades in op te bergen.

Kortom; wij zijn erg tevreden over deze koelkast!

Pluspunten

• Ruim
  • Goede verlichting
  • Verslade

HAns 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime koelkast, prima indeling

Grote koelkast met voldoende ruimte voor al onze 'koele zaken'. Ruime groente lade en ook voor alle flessen en pakken is voldoende ruimte. Koelt uitstekend.

M. de Jong 12-09-2016 Product paar dagen in bezit

Lade voor verse groente en fruit geweldig

We hebben de koelkast een aantal dagen in gebruik en we merken dat de groente en fruit in deze koelkast langer vers blijven. De indeling is erg praktisch. De legplank kan voor de helft ingeschoven worden als je meer hoge producten hebt voor de koelkast. Goede verlichting en er is een onderdeel meegeleverd als de koelkast zwaar open en dicht gaat zodat ook onze kinderen de koelkast kunnen gebruiken. Ik raad iedereen deze koelkast aan...

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Fijne indeling
  • Overzichtelijk
  • Goede verlichting