Siemens KI51RAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
247 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI51RAD30 op Kieskeurig.nl.

8,9

m 13-01-2018

fijne koelkast , prima overzicht zoals het hoort

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

prima koelkast voor een mooie prijs zeker aan te bevelen . goed in gebruik en duidelijk overzicht wat er in de koelkast aanwezig is .

Pluspunten

• ruimte
  • indeling
  • piept bij te lang open

M. de Jong 12-09-2016

Lade voor verse groente en fruit geweldig

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

We hebben de koelkast een aantal dagen in gebruik en we merken dat de groente en fruit in deze koelkast langer vers blijven. De indeling is erg praktisch. De legplank kan voor de helft ingeschoven worden als je meer hoge producten hebt voor de koelkast. Goede verlichting en er is een onderdeel meegeleverd als de koelkast zwaar open en dicht gaat zodat ook onze kinderen de koelkast kunnen gebruiken. Ik raad iedereen deze koelkast aan...

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Fijne indeling
  • Overzichtelijk
  • Goede verlichting

JanM 14-11-2020

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Koelkast is stil en ruim. Diet wat hij doen moet. Slechts één nadeel: als je gewend bent aan een vrieskast uit dezelfde serie, verwacht je automatisch dat de (groente-)lade, net als bij de vriezer, blijft hangen in uitgeschoven toestand. Doet hij dus niet.... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M Heijmans 22-09-2020

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Koelkast bevalt goed. Een minpuntje is dat de geoentelade moeilijk uit de koelkast te halen is [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Indeling flexibel maar toch niet handig. Als ik nog eens een nieuwe koop, wordt het een grotere. Wél weer van Siemens. De service is goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gina 25-08-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Voldoende ruimte en ook plek voor iets grotere flessen. Koelt ook goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joyce 18-08-2020

Mooie grote koelkast.

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Goede grote mooie koelkast. Het enige wat wat ons betreft nog iets mag verbeteren is het sluiten van de deur. Soms blijft deze hangen terwijl je verwacht dat de deur dicht gaat. Wel gaat de koelkast dan op een gegeven moment piepen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjoerd 13-08-2020

Super handige koelkast met veel opbergmogelijkheden!

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

We hebben een nieuwe keuken gekocht en de verkoper heeft deze koelkast geadviseerd. Super koelkast! Zuinig, stil en veel mogelijkheden om je spullen in op te bergen.

Pluspunten

• Veel opbergruimte!
  • Goed in te delen!

Jos 27-07-2020

mooie indeling

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Ik heb tot op heden niets aan te merken op deze koelkast. Hij werkt uitstekend, maakt weinig geluid, ruime en vooral handige indeling. Echt een topproduct.

Pluspunten

• indeling
  • maakt nauwelijks geluid
  • ziet er mooi uit

O.Gormez 15-07-2020

GOEDE KOELKAST

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

goede koelkast, snel naar gewenste temperatuur, aan uit knop en bediening paneel is echt overzichtelijk.Licht van de koelkast van voor kant dus wordt niet bedekt met spulletjes.
Enige min punt de deur verdeling is slecht ingedeeld, onderste ruimte onnodig hoog.

Pluspunten

• heel snel naar temparatuur
  • zuinig

Minpunten

• deur rek verdeling
  • Lage randen rekken

Syl& 10-07-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Ben zeer tevreden lekker veel ruimte in deze koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thomas 08-07-2020

Siemens koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Afgelopen 23 juni 2020 deze koelkast gekocht. Tot en met heden zeer tevreden. Geen spijt van gehad. Veel ruimte en goede indeling.

Nico 08-07-2020

fijne, ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Koelkast biedt ruim voldoende plaats voor de (week)boodschappen voor ons gezin van 4 personen en is makkelijk in te delen. Werkt prima [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark 01-07-2020

Koelt enorm goed

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Een ruime koelkast die enorm goed koelt. Fijne indeling en de coolfresh-lade houdt groenten en fruit extra lang goed.

Pluspunten

• Indeling fijn. Veel ruimte.
  • Koelt enorm goed
  • Coolfresh-lade werkt als een trein

JacSter 24-05-2020

Veel ruimte

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Super fijne koelkast met veel ruimte. Ook de speciale groente/fruitlade is super, het blijft echt merkbaar langer goed in de lade. Ook de omklapbare leggers zijn super handig zodat je ook nog eens iets groots rechtop kunt plaatsen als dat nodig is. Echte aanrader, super fijne, ruime en stille koelkast.

Pluspunten

• zeer ruim
  • goed vormgegegven
  • speciale groente/fruitlade echt erbij aanschaffen!
  • stil

Minpunten

• niet gevonden

Piere7 17-05-2020

Ruime praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

De koelkast is handig ingedeeld, ruim en met een handige groentelade [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie Seuntjens 11-05-2020

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

Nieuwe keuken gekocht met Siemens apparatuur. Ben heel erg tevreden. Prima apparaat en gemakkelijk te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Herman 06-05-2020

Degelijk produkt

Geschreven voor: Siemens KI51RAD30

De koelkast voldoet volledig aan de verwachtingen wat koelen betreft en is mooi van design!
De inhoud is ruim voldoende voor twee personen. Heeft een overzichtelijke en flexibele indeling.

Pluspunten

• Koelen
  • Stroomverbruik
  • Indeling