ETNA KKO182

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKO182 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jacobus 22-02-2023
Geschreven voor: ETNA KKO182

Gekocht ter vervanging van oude onderbouw koelkast omdat die veel meer energie vroeg.
Tot nog toe ben ik erg tevreden . Goede indeling en verlichting en ik hoor hem niet.

Pluspunten

• Geruisloos
  • energie zuinig
  • indeling en verlichting.
  • voldoet voor ons prima.

Officiele reactie van Atag 23-02-2023

Beste Jacobus,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen bij het uitzoeken van een nieuwe koelkast. Fijn dat het geluid minimaal is en dat de inhoud bevalt.
We wensen je nog veel koelplezier!

b*******@x******** 25-01-2023

Inbouwkoelkast voldoet aan onze wensen

Geschreven voor: ETNA KKO182

We hebben een inbouw koelkast zonder diepvriesvak gekocht. Die bevalt heel goed. De indeling is praktisch en je hebt meerdere mogelijkheden . Het koelen is prima op een lage stand . We zijn dus erg tevreden. De prijs kwaliteitverhouding is dus oké.

Pluspunten

• Koelt goed op lage stand
  • Indeling prettig

Minpunten

• Geen eierbakje

Officiele reactie van Atag 26-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn te lezen dat de prijs- / kwaliteitsverhouding bevalt en dat jullie tevreden zijn met de inhoud en het gebruik van de koelkast.
We wensen jullie nog veel koelplezier!

Carolien 04-12-2022

ETNA KKO182

Geschreven voor: ETNA KKO182

We hebben deze Etna KKO182 tafelmodel gekocht om in te bouwen onder het aanrecht van onze open keuken.
We hebben de versie zonder vriesvak, omdat we al een grote vriezer hebben.
Hij koelt prima, is prettig stil, heeft ruimte genoeg en heeft fijne verlichting. Na 3 jaar gebruik functioneert hij nog steeds prima.

Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste Carolien,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat leuk om te lezen dat het gebruik van de koelkast jullie zo goed bevalt.
Wij hopen natuurlijk dat jij nog heel veel jaren plezier zal hebben van de koelkast!

Ellen

h************@u********* 09-11-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KKO182

Was goed geprijst.heb ook al een kookplaat van etna vadaar.en daar goed over te vreden.

Pluspunten

• Goed geprijst
  • service

Officiele reactie van Atag 10-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dankjewel voor het schrijven van deze review, een 10! Wat fijn dat de prijs- kwaliteitsverhouding bevalt. Leuk om te lezen dat je al apparatuur van ETNA hebt en er nogmaals voor hebt gekozen!
We wensen je nog veel koelplezier!

Max 21-10-2022

Etna koelkast KKO182

Geschreven voor: ETNA KKO182

De apparaat koelkast KKO182, goede koelkast, verkregen goed verpakt, beschrijving top.
En de garantie die we krijgen op het apparaat 5 jaar na inschrijving prima, top.
Apparaat doet wat deze moet doen, goed ruim en overzichtelijk.

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Verlichting goed
  • Goede indeling

Minpunten

• Een vak deurzijde erbij, zou beter zijn

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste Max,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en ruimte van de koelkast.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

a************@o********** 16-09-2022

Zeker een aanrader

De koelkast werkt goed.
Hij is geruisloos, je hoord de motor niet.
Hij is makkelijk in te bouwen

Pluspunten

• gebruikt weinig stroom
  • stil

Officiele reactie van Atag 19-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en geluidsniveau van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

w*********@g******** 18-08-2022

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

Fijne onderbouw koelkast met veel ruimte, praktisch ingericht, goede verlichting en doodstil. (Wat in een open keuken wel nodig is natuurlijk. )
Na deze goede ervaring met ETNA nu ook gekozen voor een oven van ETNA.

Pluspunten

• Praktisch ingericht
  • Goede verlichting
  • Doodstil

Officiele reactie van Atag 19-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat de goede ervaring met de koelkast je hebben doen besluiten om ook een oven van ETNA te kopen. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen en de mooie feedback.

Wij wensen je heel veel plezier met de koelkast en oven.

Met vriendelijke groet, Femke

e**************@o********** 11-07-2022

aanrader

Geschreven voor: ETNA KKO182

geweldig toestel voor deze prijs, doet wat ie moet doen en wast alles goed schoon en droog na de behandeling

Officiele reactie van Atag 12-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jij de KKO182 zo'n geweldig toestel vindt. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een tevreden klant. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Veel plezier met de aankoop!

Met vriendelijke groet, Femke

e*********@k********* 23-04-2022

geen slechte koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

met corona oorlogen etc is het exstra belangrijk dat het bier op de juiste temperatuur blijft
de andere ook etna heeft het goed gedaan
gr erik

Officiele reactie van Atag 25-04-2022

Beste Erik,

Dank je voor deze beoordeling. Wat goed te lezen dat je opnieuw voor een koelkast van ETNA hebt gekozen en je deze iedereen aanbeveelt. Veel plezier met je aankoop!

d**********@g******** 13-03-2022

onderbouw koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

Ik heb 14 jaar met het vorige model gedaan. Nu weer hetzelfde model gekocht omdat ik er niks op aan te merken heb. Een goede indeling, genoeg ruimte om alles kwijt te kunnen voor een gezin van 3 personen. Koelkast geeft weinig geluid!

Pluspunten

• weinig geluid
  • goede indeling
  • veel ruimte
  • goede prijs/kwaliteit
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• energie F

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u opnieuw voor deze koelkast heeft gekozen. Vanaf maart 2021 is het energielabel gewijzigd, via de volgende link kunt u enige informatie hierover teruglezen, https://www.consumentenbond.nl/duurzaamheid/energielabel
Wij wensen u weer net zoveel jaren plezier als met uw vorige koelkast!

Peter 27-02-2022

Prima koelkast voor reeële prijsstelling

Geschreven voor: ETNA KKO182

Een hele mooie koelkast die prima paste op de plek van de oude. Fijne led-verlichting praktische indeling waarbij de bakjes in de deur handig te verstellen zijn. Kortom ik ben tevreden ook over de prijs-prestatie verhouding.

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste Peter,

Dank voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de indeling van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

b***********@h********** 07-12-2021

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KKO182

Deze koelkast is klein maar fijn. De keuze in onderbouw koelkasten is niet erg groot en deze Etna heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Best ruim, erg goed verlicht, deur sluit goed, stil en koud.

Pluspunten

• Stil
  • Koud
  • Goede verlichting
  • Deur sluit goed

Officiele reactie van Atag 09-12-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze beoordeling. Fijn te lezen dat deze koelkast stil en best ruim is en goed koelt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Lizzy van Oost 30-10-2021

Prijs/kwaliteit zeer goed.

Geschreven voor: ETNA KKO182

Ruime koelkast (143l) met goed licht (led), erg stil. Enige nadeel is dat bij uitschakelen van de koelkast het lichtje blijft branden als je de deur open laat staan.

Pluspunten

• Veel ruimte (143l)

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste Lizzy,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven en iedereen deze koelkast aanbeveelt. Wanneer u de koelkast uitschakelt en de knop op de 0-stand zet, zal de verlichting wel ingeschakeld worden bij het openen van de deur. Wilt u de koelkast helemaal uitschakelen, adviseer ik u de stekker eruit te halen.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Ad 28-05-2021

Fijn koekast, veel ruimte

Geschreven voor: ETNA KKO182

Goede onderbouw koelkast, vorige etna, 18 jaar oud, ivm energie gebruik een nieuwe etna. Goed nagedacht over de ruimte binnenin, flink volume voor een onderbouw

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil

Officiele reactie van Atag 29-05-2021

Beste Ad,

Wat fijn dat u weer voor ETNA heeft gekozen en deze koelkast zo goed bevalt. Vriendelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven.

Rvdbeek 16-12-2020

Ruime onderkoeler keuken

Geschreven voor: ETNA KKO182

Compacte onderkoeler, makkelijk in te bouwen in keuken, genoeg ruimte voor dagelijks gebruik. Voor extra opslag is een 2e koelkast een idee, bij ons is dit niet nodig met 2 persoonshuishouden.

Pluspunten

• Compact
  • Diverse inleg lagen

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Rvdbeek,

Bedankt voor uw review. Wij wensen u nog heel veel plezier met deze aankoop.

Martijn 11-11-2020

Mooie onderbouw koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

Mooie onderbouwkoelkast met handige indeling. Vind o.a. de halve plank wel handig. Hierdoor denk je op het eerste gezicht minder opslagruimte te hebben maar hierdoor kun je juist hogere producten makkelijk kwijt. Slim. Goede felle LED-lamp die overal goed zicht geeft in de koelkast. Heb de deur zelf omgedraaid (wordt standaard rechtsdraaiend geleverd), was prima te doen.

Pluspunten

• Handige indeling
  • Goede verlichting

Officiele reactie van Atag 13-11-2020

Beste Martijn,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat deze onderbouwkoeler je goed bevalt. Dit is een eenvoudige onderbouwkoelkast van ETNA met een flinke inhoud. Heel veel plezier met uw aankoop.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

H 02-10-2020

Zeer slechte koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

Slecht apparaat, maakt enorm herrie, monteur is al terug geweest na plaatsing voor andere scharnieren en moest zelfs e.e.a. verbuigen om deur goed sluitend te maken. Na 6 jaar oude defect, deur sloot niet meer normaal. Nu weer problemen met deur. Echt niet oké en vrees dat binnen enkele tijd de monteur weer kan komen. Kreeg deze onder "coulance" geleverd en geplaatst voor €500 maar heb voor €1000 ellende. Zeer slecht apparaat/service.

Minpunten

• sluiting deur
  • herrie van de motor

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste H,

Inmiddels hebben wij contact gehad en bedanken wij u vriendelijk voor uw telefonisch toelichting. Zoals afgesproken neemt onze planning/moneur binnen 3-4 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken.

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste H,

Wat een vervelende situatie dat na plaatsing van de koelkast er nog problemen ontstonden met de sluiting van de koelkastdeur. Wij begrijpen uit uw verhaal dat het e.e.a nog niet is opgelost zoals het lawaai die de koelkast veroorzaakt. Wilt u zo vriendelijk zijn uw gegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com dan willen wij graag even met u meekijken. Vriendelijk bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet , Claudia

Maurits 29-07-2020

Een mooie zuinige koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO182

een plaatje voor mijn keukenblok (inbouw), zeer zuinig met stroom , meer ruimte en genoeg licht door hele koelkast.

Officiele reactie van Atag 30-07-2020

Beste Maurits,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen, dank hiervoor.
Wij wensen je veel koel plezier toe met deze koelkast de KKO182 van ETNA.

Alice webcareteam ETNA

Jacco 17-05-2020

Veel ruimte voor zo'n compact apparaat

Geschreven voor: ETNA KKO182

Klein maar fijn! compact apparaat, boodschappen gedaan, thuis gekomen de koelkast inpakken. We werden verrast door de ruimte die de koelkast biedt. voorheen een grote koel-vriescombinatie gewend, hoger en groter. Deze missen we totaal niet.

Pluspunten

• Veel ruimte,toch compact
  • logische indeling

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Jacco,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat deze compacte koelkast zo naar wens is.
Veel koelplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA