Siemens KI21RGD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
144 liter inhoud
Uitvoering
tafelmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens KI21RGD30 op Kieskeurig.nl.

P. Verschure 24-06-2020

Inbouw koelkast

Geschreven voor: Siemens KI21RGD30

Wij wilde een iets lagere koelkast zodat de oven erboven lager gemonteerd kon worden.
Uiteraard hebben we daardoor iets minder ruimte.
Doordat de koelkast lager is en als onderkast is gemonteerd, is het lastig om bij de producten op de bovenste schap te komen. Maar dat is natuurlijk geen probleem dat de koelkast is aan te rekenen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ellen51 16-03-2019

Gewoon Siemens dus prima!

Geschreven voor: Siemens KI21RGD30

Hadden al 27 jaar een Siemens koelkast. Deed het nog prima, maar was niet meer zo energie zuinig. Deze nieuwe kast heeft genoeg A-plusjes voor veel jaren plezier.

Haazen 26-10-2018

Mooie indeling koelkast

Geschreven voor: Siemens KI21RGD30

Mooie indeling in de koelkast en veel ruimte voor de levensmiddelen.Ook een ideaal formaat.Een uitstekend merk met goede service.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Fijn formaat
  • Overzichtelijk

Minpunten

JonK 31-08-2015

Stille koelkast maar iets kleiner dan verwacht

Geschreven voor: Siemens KI21RGD30

Mooie, stille koelkast met goede verlichting en gebruiksgemak door het digitaal instellen van de temperatuur. De groentelade werkt echt: sla blijft merkbaar langer vers in vergelijking met de oude koelkast.