Siemens KI86SSD30

AEG SCB61821LF

188 liter
wit
AEG SCB61821LF

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

R.V. 12-03-2017 Product paar dagen in bezit

mooi design, zeer goede koeling,mooi afgewerkt

Erg mooi design, veel handige functies en variabele indeling van de vakken mogelijk.. erg energie zuinig .handige functies zoals alarm bij openstaande deur,'holiday knop' voor zuinige instelling wanneer u langere tijd de koelkast niet gebruikt. mooie afwerking.

Erikje 24-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooie degelijke indeling van koel en vriesgedeelte

Nu een maand in gebruik. De indeling van de koelkast is in begin erg wennen maar nu juist heel fijn. Jammer is dat de indeling van de deur niet handig is het zou handiger zijn als er meerdere plaatshoogtes voor de bakjes zou zijn. De groente- en fruit la is zeer ruim en stevig. De big box van de vriezer is erg ruim en hierdoor makkelijk in te delen. De bovenste kleine la is erg handig voor pakjes fruit, ijsblokjes. Let op deze lade blijft niet hangen bij het uittrekken (kans dat deze stukvalt) Erg handig is dat tussen de vrieslades een glasplaat zit en dat je dus geen elementen meer hoeft te ontdooien (heerlijk). Door dit systeem maakt de koelkast echter meer lawaai dan onze oude koelkast. Gelukkig is dit niet storend alleen wennen.

Pluspunten

• fijne indeling koelkast
  • grote vrieslade
  • groente en fruitlade

Minpunten

• kleine vriesla
  • indeling deur koeling

MTh 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast

De indeling van deze koelkast is erg fijn. De groente- en fruit la is zeer ruim. De groente la is een zogenoemde fresh box. De fabrikant beloofd dat groenten en fruit zo langer goed blijven. Onze eerste ervaringen hiermee zijn goed, maar we hebben de koelkast nog niet lang. Er zit een flessenrek bij, waardoor je meer flessen kwijt kunt dan in de meeste koelkasten. In de big box van de vriezer kun je makkelijk bakjes stapelen, waardoor je veel kwijt kunt. De bovenste kleine la is handig voor ijsblokjes, koelelementen of platte doosjes zoals diepvriesdeeg of -fruit.

damkeij 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Totale koelkast met alle gemakken!

Complete koelkast met alles wat men nodig heeft. Ruime diepvries met low frost. Rekje voor flessen is erg praktisch. Heerlijk ruim.