Siemens KI86SSD30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86SSD30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ron 25-12-2020

Niet de degelijkheid die je verwacht van Siemens

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Koel-/vrieskast functioneert op zich goed maar de schapjes in de koelkast zakken door de plastic oplegging als je er een redelijk gewicht op zet en de geleiders voor de lades van de vrieskast zijn erg fragiel. Ze breken na een tijdje spontaan af.

Pluspunten

• Ruimte,

Minpunten

• Fragiel materiaal

harst56 23-10-2020

Indeling niet flexibel en koel-vriesproblemen na 5 maand.

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

A++ is goed. Indeling koeldeur niet flexibel en dus onhandig.
Koelbodem is verdiept? waardoor koellade niet effectief benut wordt en koelplafond is verhoogd? waardoor je items voor bovenste plank altijd eerst moet kantelen om te kunnen plaatsen, zeer onhandig. De inhoud van het koelgedeelte lijkt daarom groot maar in werkelijkheid kan het niet worden benut.
Hoogte verdeling planken is vast en dat is niet handig.
De vrieslade hoogte verdeling is onhandig, de middelste te hoog en de bovenste is te ondiep.
Om onbegrijpelijke redenen zijn alle laden aan de achterzijde rond in plaats van recht.
De weergegeven temperatuur is de gevraagde temperatuur en niet de actuele temperatuur. Hij leek het dus goed te doen maar dat is niet zo. Sla bedierf steeds, ijs werd zacht en uiteindelijk stopte het apparaat na maanden.
Service verzoek gedaan maar dat kan dan pas weer na een week en hebben een "reserve koelkast" moeten kopen.
Andere reviews zijn enthousiast. Dat zijn wij niet of het apparaat nu werkt of niet en dat gaat over de indeling.

Pluspunten

• A++

Minpunten

• betrouwbaarheid
  • onhandige indeling
  • service

Martin 17-08-2020

Siemens KI86SSD30

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

geïnstalleerd in onze woning , Koelkast heeft een genoeg legplanken , echter is de hoogte tussen de legplanken niet optimaal te benutten indien je bijvoorbeeld een grote bak met eten wil bewaren
Fijn dat er een alarm opzit als je de koelkast te lang open laat , De vriezer werkt goed

Pluspunten

• voldoende legplanken
  • mooi ontwerp

Minpunten

• hoogte tussen legplanken

Freddie 23-05-2020

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Zeer geruisloze koelvries combi. Soft close sluiting ideaal.
Mooie vormgeving en handig in gebruik. Duidelijke gebruikershandleiding

Pluspunten

• Geruisloos
  • Afzonderlijke temperatuur instelling
  • Goede verlichting
  • Softclose op ijskast en vriezer

Minpunten

• Flessenrek neemt veel ruimte in beslag

Mark 25-01-2020

Ideale koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Super fijne koelvriescombinatie. Veel ruimte in zowel koelkast als vriezer. Duidelijk display. Fijn dat je de temperatuur van de koelkast afzonderlijk kan regelen van de vriezer. Ook fijn dat de deuren soft-close hebben en dat het apparaat gaat piepen als de deur niet goed dicht zit.

Pluspunten

• afzonderlijke temperatuurregeling
  • ruimte

Minpunten

• redelijk prijzig

joyce1987 30-12-2019

Voldoende ruimte en handige indeling

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Fijne ruime koelkast die je kunt indelen naar eigen wens. Handig digitaal scherm om de temperatuur van zowel de koelkast als de vriezer in te stellen. Fijne lades in de vriezer met een groter en kleiner vak.

Pluspunten

• digitaal temperatuur instelling
  • ruime vakken vriezer
  • koelkast in te delen naar eigen wens

Yavuz 18-05-2019

koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Ik heb dit product gekozen vanwege de softclose deursluiting. Wat goed past in mijn keuken waar alle deuren en laatjes ook softclose zijn. Het is en A++ koelkast. Dus mijn portemonnee zal daar ook erg blij mee zijn!

Pluspunten

• Softclose, werkt erg netjes
  • A++

Minpunten

• Flessenrek neemt toch wat ruimte in beslag.
  • Soms wat gehorig als hij aanslaat

Marianne 08-05-2018

prima koeling

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Prima koeling. Groente en kruiden blijven goed fris en vers in de groentenlade. Vriezer is de indeling handig en kent een flexibele plank.

Pluspunten

• groentelade
  • koeling

Helen 06-03-2018

Weinig geluid; softclose

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

We hebben voor de Siemens Lowfrost koel-/vriescombinatie gekozen omdat dit apparaat energiezuinig is en maar 1x per jaar ontdooid hoeft te worden. De indeling is goed; de uittreklade is verrassend. De prijs is aan de hoge kant, maar de kwaliteit van het apparaat is hoogwaardig. De grote lade in het diepvriesgedeelte is wennen, maar bevalt goed. Ik zou een tussenschot aanbevelen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Weinig ontdooien
  • Geluidsarm
  • Softclose

Minpunten

• deurvakken mogen iets hoger zijn.
  • grote lade - teveel ruimte/door elkaar

Lia 15-12-2017

Ruim maar matig ingedeeld

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Ik wilde een ruime koelkast. Dat is het. Hij is stil, goed verlicht en de groentelade is ruim. Nadeel is het flessenrek wat op zichzelf wel handig is, maar waardoor je weinig hoge legplanken meer hebt en sommige middelhoge producten niet rechtop kunnen staan. Vormgeving is mooi, netjes afgewerkt. Het vriesgedeelte heeft fijne big box, maar ook daardoor is de kleinere lade eronder net wat krappper dan een 'reguliere' lade.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi afgwerkt
  • Stil

Minpunten

• Weinig ruimte over door flessenrek
  • Planken weinig verstelbaar in hoogte

WMK 17-11-2017

Mooie koelkast, doet het perfect, indeling wennen

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Een prachtige koelkast. Ik ben een grote vrijstaande koelkast gewend. Die was iets groter maar met een kleiner vriezertje. Deze Siemens heeft een lekkere grote vriezer en de koelkast is groot zat. Ik weet alleen niet waar ik de flessen moet laten (heeft wel een handig flessenrek) Biertjes kan je moeilijk kwijt. Maar dat is zo opgelost door het onderste plankje weg te laten of het inschuifbaar plankje in te schuiven. Het ledlampje geeft een mooi wit licht. Wel wat anders dan zo'n viezige gele gloeilamp in mijn oude koelkast.
De toetsjes voor temperatuur zijn wel mooi, maar eigenlijk denk ik dat je die nooit gebruikt. Leuk dat je de temperatuur kan zien.

Pluspunten

• Mooi
  • Ruime vriezer met grote bak en handig laatje
  • Mooi licht
  • Stevig gebouwd, dikke scharnieren

Laura 15-10-2017

Goede ruime indeling koel vriesgedeelte

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Fijne ruime koelkast Handig dat hij als de deur 1 minuut openstaat een alarmsignaal geeft Vriesgedeelte voor ons ruim voldoende Bij groot gezin waarschijnlijk iets te klein

Pluspunten

• Voldoet goed

R.V. 12-03-2017

mooi design, zeer goede koeling,mooi afgewerkt

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Erg mooi design, veel handige functies en variabele indeling van de vakken mogelijk.. erg energie zuinig .handige functies zoals alarm bij openstaande deur,'holiday knop' voor zuinige instelling wanneer u langere tijd de koelkast niet gebruikt. mooie afwerking.

Erikje 24-08-2016

Mooie degelijke indeling van koel en vriesgedeelte

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Nu een maand in gebruik. De indeling van de koelkast is in begin erg wennen maar nu juist heel fijn. Jammer is dat de indeling van de deur niet handig is het zou handiger zijn als er meerdere plaatshoogtes voor de bakjes zou zijn. De groente- en fruit la is zeer ruim en stevig. De big box van de vriezer is erg ruim en hierdoor makkelijk in te delen. De bovenste kleine la is erg handig voor pakjes fruit, ijsblokjes. Let op deze lade blijft niet hangen bij het uittrekken (kans dat deze stukvalt) Erg handig is dat tussen de vrieslades een glasplaat zit en dat je dus geen elementen meer hoeft te ontdooien (heerlijk). Door dit systeem maakt de koelkast echter meer lawaai dan onze oude koelkast. Gelukkig is dit niet storend alleen wennen.

Pluspunten

• fijne indeling koelkast
  • grote vrieslade
  • groente en fruitlade

Minpunten

• kleine vriesla
  • indeling deur koeling

MTh 28-06-2016

Ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

De indeling van deze koelkast is erg fijn. De groente- en fruit la is zeer ruim. De groente la is een zogenoemde fresh box. De fabrikant beloofd dat groenten en fruit zo langer goed blijven. Onze eerste ervaringen hiermee zijn goed, maar we hebben de koelkast nog niet lang. Er zit een flessenrek bij, waardoor je meer flessen kwijt kunt dan in de meeste koelkasten. In de big box van de vriezer kun je makkelijk bakjes stapelen, waardoor je veel kwijt kunt. De bovenste kleine la is handig voor ijsblokjes, koelelementen of platte doosjes zoals diepvriesdeeg of -fruit.

damkeij 23-06-2016

Totale koelkast met alle gemakken!

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Complete koelkast met alles wat men nodig heeft. Ruime diepvries met low frost. Rekje voor flessen is erg praktisch. Heerlijk ruim.