Siemens KI86SSD30

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86SSD30 op Kieskeurig.nl.

Co van Diepen 14-11-2018

prettige koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Prima in te delen. Genoeg ruimte, alleen zou het licht iets eerder aan mogen gaan en was een warmere kleur van het licht mooier geweest.

Marianne 08-05-2018

prima koeling

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Prima koeling. Groente en kruiden blijven goed fris en vers in de groentenlade. Vriezer is de indeling handig en kent een flexibele plank.

Pluspunten

• groentelade
  • koeling

Maria24 30-03-2018

Juiste keuze

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

De indeling van deze koel-/vriescombinatie is goed uitgedacht. Met name de werking van de fruit/groentebak werkt uitstekend

Helen 06-03-2018

Weinig geluid; softclose

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

We hebben voor de Siemens Lowfrost koel-/vriescombinatie gekozen omdat dit apparaat energiezuinig is en maar 1x per jaar ontdooid hoeft te worden. De indeling is goed; de uittreklade is verrassend. De prijs is aan de hoge kant, maar de kwaliteit van het apparaat is hoogwaardig. De grote lade in het diepvriesgedeelte is wennen, maar bevalt goed. Ik zou een tussenschot aanbevelen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Weinig ontdooien
  • Geluidsarm
  • Softclose

Minpunten

• deurvakken mogen iets hoger zijn.
  • grote lade - teveel ruimte/door elkaar

Lia 15-12-2017

Ruim maar matig ingedeeld

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Ik wilde een ruime koelkast. Dat is het. Hij is stil, goed verlicht en de groentelade is ruim. Nadeel is het flessenrek wat op zichzelf wel handig is, maar waardoor je weinig hoge legplanken meer hebt en sommige middelhoge producten niet rechtop kunnen staan. Vormgeving is mooi, netjes afgewerkt. Het vriesgedeelte heeft fijne big box, maar ook daardoor is de kleinere lade eronder net wat krappper dan een 'reguliere' lade.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi afgwerkt

Minpunten

• Weinig ruimte over door flessenrek
  • Planken weinig verstelbaar in hoogte

WMK 17-11-2017

Mooie koelkast, doet het perfect, indeling wennen

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Een prachtige koelkast. Ik ben een grote vrijstaande koelkast gewend. Die was iets groter maar met een kleiner vriezertje. Deze Siemens heeft een lekkere grote vriezer en de koelkast is groot zat. Ik weet alleen niet waar ik de flessen moet laten (heeft wel een handig flessenrek) Biertjes kan je moeilijk kwijt. Maar dat is zo opgelost door het onderste plankje weg te laten of het inschuifbaar plankje in te schuiven. Het ledlampje geeft een mooi wit licht. Wel wat anders dan zo'n viezige gele gloeilamp in mijn oude koelkast.
De toetsjes voor temperatuur zijn wel mooi, maar eigenlijk denk ik dat je die nooit gebruikt. Leuk dat je de temperatuur kan zien.

Pluspunten

• Mooi
  • Ruime vriezer met grote bak en handig laatje
  • Mooi licht
  • Stevig gebouwd, dikke scharnieren

Marcel E 13-11-2017

Lawaaierig en low frost slecht

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Nu reeds een aantal maanden in ons bezit en we vinden de koelvriescombinatie erg lawaaierig. Constante brom die qua dB's veel hoger ligt dan is opgegeven in de specificaties. Aangezien wij veel in de keuken zitten, erg vervelend. Er is een monteur langsgeweest echter schijnt dit normaal te zijn Low frost heeft toch nog veel ijsafzetting aan de zijkant.

Qua indeling en design erg flexibel en mooi.

Laura 15-10-2017

Goede ruime indeling koel vriesgedeelte

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Fijne ruime koelkast Handig dat hij als de deur 1 minuut openstaat een alarmsignaal geeft Vriesgedeelte voor ons ruim voldoende Bij groot gezin waarschijnlijk iets te klein

Pluspunten

• Voldoet goed

Suzannevdb 13-09-2017

Koelkast met letterlijk inhoud

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Sinds 3 weken gebruiken wij de koelkast tot volle tevredenheid. Met recht een koelkast met inhoud, er kan ontzettend veel in, koelt prima en ook het vriesvak voldoet aan de eisen van een gezin met 5.

DeBoer 31-08-2017

Redelijk goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Koelkast heeft meer beperkingen dan we hadden gedacht. De ruimte tussen de schappen in de koelgedeelte is klein, koelkast koelt wel goed, maar maakt wel teveel geluid.

Janwk 30-05-2017

grote koelkast met veel mogelijk heden.

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

grote koelkast met veel mogelijk heden voor het indelen er van. de diepvries is handig ivm de grote diepvries laden in het midden.

R.V. 12-03-2017

mooi design, zeer goede koeling,mooi afgewerkt

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Erg mooi design, veel handige functies en variabele indeling van de vakken mogelijk.. erg energie zuinig .handige functies zoals alarm bij openstaande deur,'holiday knop' voor zuinige instelling wanneer u langere tijd de koelkast niet gebruikt. mooie afwerking.

Sill 06-09-2016

Alles vers!

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Mooi product. Zelf temperaturen in te stellen (handig als je met een feest dranken extra koud wil serveren).
Alarm is ook handig (bijv omdat de koelkast niet helemaal goed sluit door een te grote fles frisdrank).
De grootte van de koelkast en vriezer is ook top!

Erikje 24-08-2016

Mooie degelijke indeling van koel en vriesgedeelte

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Nu een maand in gebruik. De indeling van de koelkast is in begin erg wennen maar nu juist heel fijn. Jammer is dat de indeling van de deur niet handig is het zou handiger zijn als er meerdere plaatshoogtes voor de bakjes zou zijn. De groente- en fruit la is zeer ruim en stevig. De big box van de vriezer is erg ruim en hierdoor makkelijk in te delen. De bovenste kleine la is erg handig voor pakjes fruit, ijsblokjes. Let op deze lade blijft niet hangen bij het uittrekken (kans dat deze stukvalt) Erg handig is dat tussen de vrieslades een glasplaat zit en dat je dus geen elementen meer hoeft te ontdooien (heerlijk). Door dit systeem maakt de koelkast echter meer lawaai dan onze oude koelkast. Gelukkig is dit niet storend alleen wennen.

Pluspunten

• fijne indeling koelkast
  • grote vrieslade
  • groente en fruitlade

Minpunten

• kleine vriesla
  • indeling deur koeling

Mvb16 08-08-2016

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Goede koelkast. Het zou fijn geweest zijn als je zelf de indeling meer kan aanpassen aan je wensen. Vooral de deur is nu niet zo variabel.

MTh 28-06-2016

Ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

De indeling van deze koelkast is erg fijn. De groente- en fruit la is zeer ruim. De groente la is een zogenoemde fresh box. De fabrikant beloofd dat groenten en fruit zo langer goed blijven. Onze eerste ervaringen hiermee zijn goed, maar we hebben de koelkast nog niet lang. Er zit een flessenrek bij, waardoor je meer flessen kwijt kunt dan in de meeste koelkasten. In de big box van de vriezer kun je makkelijk bakjes stapelen, waardoor je veel kwijt kunt. De bovenste kleine la is handig voor ijsblokjes, koelelementen of platte doosjes zoals diepvriesdeeg of -fruit.

damkeij 23-06-2016

Totale koelkast met alle gemakken!

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Complete koelkast met alles wat men nodig heeft. Ruime diepvries met low frost. Rekje voor flessen is erg praktisch. Heerlijk ruim.

Sytze 09-06-2016

Flexibele indeling, veel ruimte!

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

We hebben deze combinatie nu een maand. De indeling is erg flexibel, waardoor je veel kwijt kunt, ongeacht wat je zoal in de koelkast hebt. Met name de groentelade is enorm effectief in vers houden van groente en fruit. Alleen de onderste vrieslade is wat onhandig met openen.

Robert van Dijk 08-03-2016

Aanrader!!

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

De koelkast is een perfecte vervanger van de oude. (Ook Siemens) Geweldig goede indeling en met de led verlichting goed bereikbaar. Echt een aanrader!!

JeffreyenAsli 07-12-2015

chique koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86SSD30

Wij hebben de koelkast nu 3 weken in gebruik. Mooie, functionele en hele chique koelkast. Veel ruimte en uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen (ook omdat hij piept als je de deur langer dan een minuut open hebt staan). Enige minpuntje is dat de bakjes in het deurtje niet verstelbaar zijn in hoogte, waardoor je niet veel hoge producten kwijt kunt. Verder van alle gemakken voorzien.